Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Palabras Aire...



Ακόμη και το ενδεχόμενο επιστροφής στα γραφεία της Χαριλάου Τρικούπη σκέπτονται στο ΠαΣοΚ ως μια λύση στην οικονομική δυσπραγία που το μαστίζει. 
Αυτή η είδηση είχε ως αποτέλεσμα να διαταραχθεί ο ύπνος μου. Ονειρεύτηκα ότι με πήραν τηλέφωνο από το ΠαΣοΚ να τους φιλοξενήσω λίγες μέρες σπίτι μου μέχρι να αποφασίσουν πού θα πάνε. Όπως αντιλαμβάνεστε, ξύπνησα κάθιδρη από τον εφιάλτη. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, Γενικός Γραμματέας της ΚΕ του κόμματος εξελέγη ο κ. Δημήτρης Κουτσούμπας.
Και τι θα κάνει τώρα η Αλέκα; Εικοσιδύο χρόνια ήταν αυτά. Ας ελπίσουμε ότι έχει αφήσει στην άκρη κανέναν τόμο από το Κεφάλαιο του Μαρξ, να διαβάζει για να περνά η ώρα… 

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου θα γίνει πατέρας, αφού η σύντροφός του είναι έγκυος. Καλέ, κάθε πότε γεννούν αυτά τα celebrities; 

Κορυφαίος παράγοντας του υπουργείου Οικονομικών, ο οποίος μετέχει στις συζητήσεις με τους εκπροσώπους των δανειστών, δήλωσε ότι "είμαστε κοντά σε πολλά σημεία με την τρόικα". Αυτό είναι μέγιστο πρόβλημα. Διότι τόσο κοντά που είμαστε, κινδυνεύουμε να μας παρεξηγήσουν. 

Οι εγγεγραμμένοι άνεργοι ανέρχονται σε 1.348.742 μέχρι στιγμής. Κάντε μία προσπάθεια παιδιά. Είμαι βέβαιη ότι μπορούμε και περισσότερους. 

Ένα τετρασέλιδο υπόμνημα κατέθεσε στην προανακριτική επιτροπή της Βουλής ο Γιώργος Παπανδρέου στο οποίο τονίζει ότι ο ίδιος "δεν γνώριζε τίποτα για το περιεχόμενο της λίστας". Προσωπικά, δεν θα με εντυπωσίαζε εάν έλεγε ότι δεν γνώριζε ούτε και τη Λαγκάρντ. 

Δεν είναι ότι είμαι άφραγκη, αλλά μόλις μου ζήτησαν 140€ για να επιδιορθώσουν το κινητό μου, πήγα στο παζάρι και πήρα πέντε περιστέρια να τα εκπαιδεύσω. 

Καλέ, δείτε και αυτό!

Καλή εβδομάδα!

57 σχόλια:

  1. από όλα αυτά που έγραψες μόνο για το κινητό σου μπορώ να κάνω κατι ο γιος μου τετοια επισκευάζει...αν σου κάνει η πληροφορία....να σαι καλά και καλη εβδομάδα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Προς το παρόν μου έδωσε ένα παλιό ο γιος μου! Αργότερα βλέπουμε!

      Διαγραφή
  2. Tι λες τώραααα? Ανατρίχιασα!
    Συμφορά που τους βρήκε!
    Και την μετακόμιση ποιος θα την πληρώσει???

    Eμένα ήλθε προχθές ο τεχνικός να μου φτιάξει τον υπολογιστή και μου χάλασε το τηλέφωνο. Σε μια χειρονομία καλής θέλησης να μου το αναβαθμίση δωρεαν εκείνο μπλόκαρε τελείως και δε με αναγνωρίζει! Ποιαν? Εμενα που 3 χρόνια το χαιδεύω καθημερινά...
    Αυτό θα πει αχαριστία...

    Καλό βράδυ Αθηνά μου και καλή βδομάδα να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη συμφορά! Άσε που θα πάθει η μέση τους με το κουβάλημα!
      Τι να πεις; Έτσι αχάριστες είναι αυτές οι μικροσυσκευές!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Για μέτρα πόσα χρονια τωρα σου λέω να μη τρως βαρια για βράδι γιατι μετά βλέπεις εφιάλτες!!!! Πάλι καλα που είδες μόνο το πασοκ να σε παίρνει τηλέφωνο κι οχι το σύριζα με όλες τις συνιστόσες του μαζί!!!!!!Μαρή ποιος είναι αυτός ο Κουτσούμπας και δεν τον έχω ακούσει ποτέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχουυυ...τα ίδια μου λένε κι εμένα ,αλλά δεν ακούω...δε βάζει μυαλό ε;;;Kοίτα ...μέχρι να γυρίσω το μεσημέρι από δουλειά να έχεις μάθει τίποτις να μου πεις κι εμένα!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
    2. @Μαρίνα Ζέας
      Καλέ Μαρινάκι, είναι βαριά τα σουτζουκάκια για βράδυ; Πρώτη φορά το ακούω!
      Πάτα εκεί που λέει Δημήτρης Κουτσούμπας με κίτρινα γράμματα και δες.

      Διαγραφή
    3. @ lefti
      Μα γιατί; Είναι βαριά τα σουτζουκάκια για βράδυ;

      Διαγραφή
  4. μην τους φιλοξενήσεις. αυτούς του πασόκ εννοώ.
    θα έρθω εγώ και θα στριμωχτούμε...

    τη φωτό στο τέλος, δεν την κατάλαβα. είμαι άυπνη δυο μέρες...

    γύρισες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, έκλεισε. Άμα με πάρει ο Βενιζέλος τηλέφωνο, θα βρω μια δικαιολογία να τους αποφύγω!
      Είναι κάτι σαν λογοπαίγνιο με το λογισμικό windows 8.
      Το μεσημέρι γύρισα!

      Διαγραφή
  5. Αυτό με τα περιστέρια να μου το μάθεις και μένα!
    Η Παπαρήγα.. επιτέλους θα ξεκουραστεί και λίγο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τα περιστέρια θα σου το μάθω εάν πρώτα το καταφέρω!
      Ε ναι, όλο πορείες και απεργίες, ας ξεκουραστεί!
      Καλή σου νύχτα αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αθηνά! Βλέποντας το "αυτό" να σκεφτώ πως έχεις ακόμα τα windows 7;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την αίσθηση πως η ποιήτρια θέλει να μας πει πως τα windows 8 είναι για το διάολο καβάλα ( ; )μήπως...;Καλημέρα dmoumpa :)

      Διαγραφή
    2. @dmpoumpa
      Άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα, που παίζεις με τα νεύρα μου. Ακόμα με ΧΡ είμαι η δόλια, με το λάπι τόπι που έχω…

      Διαγραφή
    3. @lefti
      Η ποιήτρια απλώς έχει φάει τα λυσσακά της που είναι ακόμα με τα ΧΡ. Ναι Λέφτι! Ζηλεύω!

      Διαγραφή
  7. Aγάπη μου δεν είναι όνειρα αυτά που βλέπεις αλλά ο Φώσκολος μαζεμένος και η Λάμμψη σε fast forward....δεν εννοώ εκειό με τον Τζακ Νίκολσον...ξέρεις, αν και τώρα που το σκέφτομαι...
    Τα περιστέρια καλά έκανες και τα πήρες..ποτέ δεν ξέρεις...ΤΙ έκανε λέει ο George junior? Δεν ήξερε;;;( έχει αρχίσει να μου θυμίζει έναν αγελαδάρη...εις την άλλην πλευρά του Ατλαντικού...που όλο πατάτες έλεγε και μαντάρα τα έκανε κι εκειός...)
    Άνεργοι???Χμ...και που είσαι ακόμα...
    Σε φιλώ σταυρωτά και καλή εβδομάδα να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, λες τελικά να έχει δίκιο το Μαρινάκι και να φταίνε τα σουτζουκάκια για το όνειρο; Αν και ουδόλως πιστεύω ότι τα σουτζουκάκια είναι βαριά για βράδυ!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  8. Με γεια τον καινούριο Γ.Γ. που λένε ότι είναι φτυστός η παλιά, με γεια τους 1500 καινούριους Δ.Υ. που θα αντικαταστήσουν τους 1500 παλιούς Δ.Υ. ώστε (προφανώς) να "αδυνατίσει" επιτέλους το αδηφάγο Δημόσιο.... Άντε να συνηθίσει κανείς τόσες αλλαγές μαζεμένες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε ένα μηδενικό όπου λείπει εσύ που έχεις τα μέσα...

      Διαγραφή
    2. Να τον χαιρόμαστε τον σύντροφο! Θαρρώ πως είναι η Αλέκα σε αρσενική έκδοση.
      Δεν βάζω κανένα μηδενικό. Το αφήνω έτσι! Μου αρέσει!

      Διαγραφή
  9. Το ΜΠΑΤΣΟΚ κάνει θυσίες,δε νομίζω ν' αμφιβάλλει κανείς...

    4 σελίδες,για να μας πει ότι δε γνώριζε για την λίστα;Πάλι καλά που δεν τα 'πε προφορικά,γλιτώσαμε τα σαρδάμ!

    Ένα πουλάκι μου 'χε πει ότι ο Αρναούτογλου το εκπαιδεύει το δελφίνι.Εγώ τώρα τι να πιστέψω;Έχω διχαστεί...

    Καλή βδομάδα & πολλά κίσιζζζ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα… Δεν το έχω ακούσει αυτό για τον Γρηγόρη! Πρέπει να το ψάξουμε ολίγον!
      Κίσιζ φρομ μι του!!!

      Διαγραφή
  10. Σωστή ολόσωστη σε βρίσκω απ' την πρώτη ως την τελευταία λέξη σου...
    Φιλιά πολλά Δευτεριάτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ευχάριστο να ταυτίζονται οι απόψεις των φίλων του βλογ με τα γραφόμενα του ιστολογίου!
      Καλό ξημέρωμα FLORA GIA!

      Διαγραφή
  11. καλή βδομάδα Αθηνα μου
    έχω χάσει επεισόδια αλλα έχω θέματα και τρέχω!!!
    Όμως να μην ενημερωθώ για το βδομαδιάτικο δεν γινότανε!!!!

    αν καταφέρεις τίποτα με τα περιστέρια να μας ενημερώσεις...δεν πάει αλλιώς πρέπει να κάνουμε περικοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν καταφέρω με τα περιστέρια μπορεί να δοκιμάσω τα σήματα καπνού! Θα δούμε! Θα ενημερώσω για την επιτυχία ή όχι του θέματος!
      Φιλιά από τον Μήτσο σου!

      Διαγραφή
  12. εμένα μη μου στείλεις περιστέρι κουμπάρα γιατί το πιθανότερο είναι πως θα το φάω χαχα. Όσο για τα windows 8 μην τα γελάς γιατί σε λίγο θα τα βλέπεις μπροστά σου. Όσο για την Αλέκα, την βλέπω να κάνει διαλέξεις στο Χαρβάρντιο Πανεπιστήμιο με θέμα "22 χρόνια κομμουνίστρια και δεν είμαι Β. Κορεάτισα".

    Καλή σου μέρα και καλή βδομάδαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτσουνάκια φλαμπέ!!! Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
      Κοίτα, εγώ μάλλον ζηλεύω που δεν έχω ούτε τα 7 ούτε τα 8…
      Καληνύχτα κουμπάρε μου!
      Σε ασπάζομαι!

      Διαγραφή
  13. Μετράω χήρες !!!! 8 κι η κακιά τους μοίρα. χα χα χα α χα !!!!

    βρε ξέχασα την καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι καταπληκτικές; Με το βέλο τους και όλα τα κατά πως πρέπει τους!
      Τέτοια ώρα, από εμένα, καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. Μια χήρα αν δεν φοράει μια σειρά πέρλες δεν είναι καθώς πρέπει χήρα, δεν έχει επίπεδο !!!

      :))

      Διαγραφή
  14. Λοιπόν ο Παπανδρέου έλεγε το και το μέσα στο υπόμνημα:
    Στο τετρασέλιδο υπόμνημα που κατέθεσε στην Προανακριτική Επιτροπή που διερευνά την υπόθεση της «λίστας Λαγκάρντ»,ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου υποστηρίζει ότι ο ίδιος και η κυβέρνησή του κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.
    Ο κ. Παπανδρέου δεν κάνει αναφορές σε κανένα όνομα, παρά μόνο στη μητέρα του, την οποία, όπως αναφέρει, ορισμένοι προσπάθησαν να εμπλέξουν και προειδοποιεί ότι σύντομα η Δικαιοσύνη θα έχει το λόγο. Υπογραμμίζει ότι δεν ενημερώθηκε ούτε το ζήτησε για το περιεχόμενο της «λίστας Λαγκάρντ», ενώ δηλώνει ότι ούτε ο ίδιος είναι ικανοποιημένος από την εξέλιξη της υπόθεσης. «Δεν ενημερώθηκα ποτέ ούτε ζήτησα να ενημερωθώ για το περιεχόμενο ή για οποιοδήποτε άλλο ζήτημα αναφορικά με τη λίστα» τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Παπανδρέου, ενώ σε άλλο σημείο αναφέρει:
    «Υπενθυμίζω ότι υπήρξα πρόσφατα και ο ίδιος προσωπικά θύμα της φημολογίας που αναπτύχθηκε δημόσια, όπως και της άκρατης σεναριολογίας και συνωμοσιολογίας που επικράτησε σχετικά με τη λεγόμενη λίστα Λαγκάρντ, όταν με έκπληξη και οργή αντιμετώπισα τη συνειδητή κατά την άποψη μου προσπάθεια ορισμένων να εμπλέξουν στην υπόθεση τη μητέρα μου, Μαργαρίτα Παπανδρέου, για προφανείς πολιτικές σκοπιμότητες. Η Δικαιοσύνη θα έχει σύντομα το λόγο σε αυτή την υπόθεση».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. επίσης:
    «Η κρίση και η ένταση της κρίσης που αντιμετωπίσαμε, αμέσως μετά τις εκλογές του 2009, μας επέβαλε να αντιμετωπίσουμε άμεσα ως κυβέρνηση, πληθώρα ζητημάτων που λίμναζαν για μεγάλο χρονικό διάστημα στη χώρα μας, και να κινηθούμε σε πολλά μέτωπα ταυτοχρόνως, εντός και εκτός των συνόρων της χώρας, καθώς μία ήταν η προτεραιότητα: Η πάση θυσία αποφυγή μιας μοιραίας και καταστροφικής, για τους πολίτες και το κράτος, χρεοκοπίας και η παράλληλη, άμεση δρομολόγηση μεταρρυθμίσεων για την οριστική υπέρβαση της κρίσης που αντιμετωπίζει η χώρα μας».
    Στο υπόμνημα του, ο Γιώργος Παπανδρέου εμφανίζεται επίσης να μην είναι ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα της «λίστας Λαγκάρντ» λέγοντας χαρακτηριστικά:
    «Μπορεί κανείς σήμερα να είναι ικανοποιημένος από την εξέλιξη της υπόθεσης της λίστας Λαγκάρντ; Προφανώς όχι. Ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος μπορεί να είναι ευχαριστημένος με την πορεία της συγκεκριμένης υπόθεσης, παρά την εκτεταμένη συζήτηση που έχει γίνει γι’ αυτή».

    Κατά τα άλλα, σύμφωνα με πληροφορίες, η Προανακριτική Επιτροπή αποφάσισε να καλέσει εκ νέου για κατάθεση τον δημοσιογράφο Κώστα Βαξεβάνη.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, στην αντιπαραβολή που έγινε του κειμένου με τη «λίστα Λαγκάρντ», που δημοσίευσε ο δημοσιογράφος στο περιοδικό του «HOT DOC», με το στικάκι που έστειλε στην Επιτροπή, διαπιστώθηκε ότι αναφερόταν μόνο η εταιρεία Έλληνα επιχειρηματία αλλά είχε παραληφθεί το όνομα του.

    Αύριο το πρωί στην Προανακριτική θα καταθέσει ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ Γιάννης Καπελέρης και το απόγευμα η συνεργάτιδα του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελου Βενιζέλου, Σοφία Μπέλμπα.
    Παράλληλα, η πλειοψηφία των μελών της Προανακριτικής τάχθηκε κατά του αιτήματος της αντιπολίτευσης για κατά αντιπαράσταση εξέταση Ευάγγελου Βενιζέλου και Ιωάννη Διώτη, ενώ στην ψηφοφορία που έγινε επί της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία και απορρίφθηκε, να καταθέσει εκ νέου ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, ο βουλευτής του κόμματος Σταύρος Κοντονής ψήφισε λευκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, άσχετο, αλλά πόσο καιρό έχουμε να φάμε Hot Dog;

      Διαγραφή
    2. από εκείνο το βράδυ στο ναύπλιο που τραγουδούσες πάνω στα παγκάκια τον σταματάρα τον γονίδη!!!

      να είχαμε 5-6 τώρα!!!

      Διαγραφή
    3. Να μου κάνετε τη χάρη, να περιμένετε να έρθω να πάμε μαζί !αααα, ολα πίσω απο την πλάτη μου τα κάνετε!
      Παγκάκια? α, δεν θα το επιτρέψω, δεν δεν!!!

      Διαγραφή
    4. @christina
      Α ναι, ήμουν ντίρλα γι' αυτό δεν το θυμάμαι!

      Διαγραφή
    5. @ZouZouna
      Εμείς οι δύο θα φάμε. Η Λεκάνα θα κοιτάει διότι διαιτάται!

      Καλέ μόνο όταν πίνω πολύ αλκοόλ (πάνω από 5 γουλιές) ανεβαίνω σε παγκάκια και τραγουδάω Γονίδη! Οπότε μην ανησυχείς!

      Διαγραφή
  16. Μισό λεπτό παιδιά.... μισό λεπτό.. βρίσκω ανακριβείς τις πληροφορίες.Επειδή η σύντροφος του Αρναούτογλου είναι έγκυος αυτό πρέπει ντε και καλά να σημαίνει πως ο πατέρας είναι ο Γρηγόρης;...
    Παρακαλώ πολύ μη διαδίδετε τέτοια ψεύδη!
    Παρακαλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααμάν, μην μου βάζεις τέτοια ζητήματα τώρα! Να ψαχνόμαστε εκ νέου;
      Τέλος πάντων είναι πολλά τα ερωτηματικά που μαζεύονται και θα πρέπει να τα ψάξω!

      Διαγραφή
  17. Έχω ένα δυάρι ημιυπόγειο στο Αιγάλεω αν ενδιαφέρεται το ΠΑΣΟΚ για νέα οικονομικά γραφεία με 250 ευρώ τον μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλνω μέιλ στον Βενιζέλο πάραυτα! Σε περίπτωση θετικής απάντησης σε ενημερώνω! Με 250 ευρώ ενοίκιο, άγαλμα θα σου κάνει το ΠαΣοΚ! Και δεν πειράζει διόλου που είναι δυάρι. Έτσι κι αλλιώς πόσοι έμειναν;

      Διαγραφή
  18. Τι ήθελες να το πεις Αθηνά μου αυτό;
    Για τη μετακόμιση;
    Να μου κοπεί κι εμένα ο ύπνος;
    Αυτό για το ΓΑΠ δε με εκπλήσσει καθόλου.
    Αυτός άνοιξε φτερά γι αλλού....
    Δεν έμαθες πως έτρωγε με τον Αλ Πατσίνο τις προάλλες;
    Μπορεί να γίνει ηθοποιός.
    Μια χαρά του πάει.
    Καλή βδομάδα Αθηνά μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααα, άρχισε παρέες με διασημότητες, ε; Γι’ αυτό προχθές παραλλήλιζε τον εαυτό του με τον Ομπάμα! Τώρα εξηγούνται πολλά!
      Καλό ξημέρωμα Σερενάτα!

      Διαγραφή
  19. Και κότα ΚΑΙ περιστέρια! Σήφη, μην κάθεσαι καλέ! Μάδα τίποτα!

    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαούδι, σε επαναφέρω εις την τάξη! Δεν φτάνει που έχει καταστρέψει ότι μαξιλάρι έχουμε στο σπίτι στην προσπάθειά του να τεκνοποιήσει, θα πιάσει τώρα και τα πουλερικά; Όχι. Δεν θα το επιτρέψω! Νισάφι πια! Καλύτερα να τα κάνω φλαμπέ και να σε καλέσω σε γεύμα!
      Σε ασπάζομαι!

      Διαγραφή
  20. Τι?
    Δεν τον παίζανε το Γιωργάκη οι άλλοι?
    Μόνοι τους έκοβαν κι έραβαν τη λίστα?
    Με τη Λαγκάρντ δεν τον αφήνει η μαμά να παίξει!

    Για να δούμε θα σοβαρευτεί τώρα ο Αρναούτογλου?
    Η Παπαρήγα δε θα σοβαρευτεί ποτέ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι! Ανίδεος σου λέει ο τύπος!
      Χμμμμ, όσο σοβάρεψα εγώ όταν έγινα μάνα, άλλο τόσο θα σοβαρευτεί και ο Γρηγόρης! Άστα… Όσο για την Αλέκα, δεν θέλω να πω τίποτα. Είμαι συντετριμμένη από την αποχώρησή της. Όπως αντιλαμβάνεσαι, κάτι το άστεγο ΠαΣοΚ, κάτι η Αλέκα, ένα μήνα αϋπνίας θα τον περάσω!

      Διαγραφή
  21. Καλέ μπαμπάς ο Αμπλαούμπλογλου; Ε όχι, καθόλου δεν ενημερώνομαι, για κάτσε να κάνω μια έρευνα, ποια είναι η σύντροφός του.. εγώ είχα μείνει σε κείνη την ξυνή, πως τη λένε να δεις, εκείνη την ξανθιά την παγωμένη.. Βλέπεις με τα της χώρας δεν ασχολούμαι άλλο, περιμένω να δω μια και καλή τι θα γίνει στο τέλος!
    Καλή εβδομάδα Αθηνάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όοοοοοοχι αγαπημένο μου κορίτσι! Δεν είναι πια με εκείνη την ξανθιά την πως την έλεγαν; Κάτσε, εδώ το ‘χω… Φτου… Ούτε εγώ θυμάμαι! Επί του καλλιτεχνικού χωλαίνουμε και οι δύο από ότι διαπιστώνω! Πρέπει να κάνουμε σεμινάριο!
      Καλή σου νύχτα μπισκότο μου!

      Διαγραφή
  22. Βρε συ Αθηνά, διαβάζω το βιογραφικό του καινούριου (να τον χαιρόμαστε!) γραμματέως και φτυστός ο Γκρουεζας μου κάνει: Επάγγελμα; Εγώ είμαι του κόμματος από 20 χρονών παιδάκι! (http://youtu.be/FeQOw02bTJo)

    Καλό απόγευμα!

    υ.γ. Μην ακούς τις ανακρίβειες που σου λένε, τα σουτζουκάκια είναι αέρας ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό. Είναι του κόμματος.

      Το ήξερα ότι ψεύδονται ασυστόλως σε σχέση με τα σουτζουκάκια! Ευτυχώς έρχεσαι να το επιβεβαιώσεις! Μερσί!

      Διαγραφή
  23. Δεν ξαναπαίρνω εφημερίδες !
    Θα έρχομαι εδώ και θα ενημερώνωμαι το δηλώνω!
    Θα μου κάνεις και μαθήματα εκπαίδευσης περιστεριών ... τίποτα για κοφτό (όχι μακαρονάκι) υπάρχει στα προσεχή σχέδια μαθημάτων γιατί ενδιαφέρομαι ?

    υγ. Αυτή η κότα κάνει και κανένα αυγουλάκι ή μονο ροχαλίζει???

    φιλιά Αθηνά μου
    να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε θέλεις. κάθε Δευτέρα έχουμε ένα ποτ-πουρί από τα πιο ανώδυνα που συμβαίνουν!

      Κοίτα, από κοφτό ξέρω μόνο μακαρονάκι με χταπόδι κατά προτίμηση. Άλλο σε κοφτό δεν γνωρίζω!

      Σε ασπάζομαι!

      ΥΓ. Η κότα μας κάνει τα πάντα και σε πολύ καλές τιμές!!!

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.