Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Ο Κοσμάς και η Τζένη...



... είναι μαζί εδώ και λίγο καιρό.
Και οι δύο έχουν συνηθίσει παιδιόθεν να κρατούν ημερολόγιο.
Ας κρυφοκοιτάξουμε λίγο τι γράφουν την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013…

Από το ημερολόγιο της Τζένης
Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Σήμερα που ήλθε ο Κοσμάς να με πάρει από το σπίτι ήταν κάπως…
Σαν να μην είχε όρεξη, σαν κάτι να τον βασάνιζε…
Ήταν μελαγχολικός…
Εγώ δεν τον ρώτησα τίποτα γιατί σκέφτηκα ότι αν θελήσει θα μου πει από μόνος του.
Μέσα στο ασανσέρ την ώρα που κατεβαίναμε ήταν αμίλητος.
Πρώτα πήγαμε σε ένα κοσμπολίτικο μπαρ για ένα ποτό.
Η συζήτησή μας δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο και τότε του πρότεινα να πάμε σ' ένα μέρος πιο ήσυχο και πιο ρομαντικό.
Κατευθυνθήκαμε προς το Audi TT κι εκείνος μου άνοιξε την πόρτα για να περάσω μέσα. Πάντα μελαγχολικός…

 
Ξεκινήσαμε για ένα ωραίο εστιατόριο, αλλά αυτός συνέχισε να είναι παράξενος. Έδειχνε να είναι απών.
Προσπάθησα να τον διασκεδάσω χωρίς αποτέλεσμα.
Αναρωτιόμουν επίμονα αν ήταν δικό μου το φταίξιμο.
Τον ρώτησα αν ήταν εξ αιτίας μου και μου απάντησε πως εγώ δεν είχα να κάνω.
Δεν πείστηκα.
Στο αυτοκίνητο, καθώς γυρίζαμε σπίτι του είπα ότι τον αγαπούσα πολύ κι αυτός με αγκάλιασε ψυχρά, χωρίς να βγάλει άχνα.
Δεν μπορώ να εξηγήσω τη συμπεριφορά του.
Δεν είπε τίποτα, δε μου είπε ότι με αγαπάει κι αυτός.... δεν ξέρω τι να πω, είμαι πολύ ανήσυχη!
Επιτέλους, φτάσαμε σπίτι.
Τη στιγμή εκείνη ήμουν σίγουρη πως ήθελε να με αφήσει.
Προσπάθησα να του μιλήσω, εκείνος, όμως, άναψε την τηλεόραση κι άρχισε να παρακολουθεί αφηρημένα, βυθισμένος σε σκέψεις, σαν να ήθελε να μου πει ότι όλα είχαν τελειώσει.
Στο τέλος παραιτήθηκα και πήγα για ύπνο.
Δε θα 'χαν περάσει ούτε 10 λεπτά κι ήλθε κι αυτός στο κρεβάτι και με μεγάλη μου έκπληξη τον είδα να ανταποκρίνεται στα χάδια μου και κάναμε έρωτα αν και εξακολουθούσε να είναι απόμακρος.
Προσπάθησα να του μιλήσω για τη σχέση μας ακόμη μια φορά, για όσα είχαν συμβεί εκείνο το βράδυ αλλά τον έχει ήδη πάρει ο ύπνος.
Έβαλα τα κλάματα. Έκλαιγα όλη νύχτα μέχρι που με πήρε και μένα ο ύπνος.
Είμαι σχεδόν βέβαιη πως σκεφτόταν κάποια άλλη.
Η ζωή μου είναι ένα μπάχαλο.

Από το ημερολόγιο του Κοσμά
Έχασε ο Ολυμπιακός, αλλά τουλάχιστον γάμησα...

ΥΓ. Το παραπάνω κείμενο το έφερε το μέιλ.

ΥΓ. Αν είναι δυνατόν! Ο σκύλος μου έχει βλογ που φέρει την ονομασία "Οδός καπετάν Σήφη"!  Εδώ!
Τς, τς, τς, τι άλλο θα δούμε πια;

37 σχόλια:

  1. Δεν μπορώ να σταματήσω το γέλιο..
    Κάποιοι άντρες είναι τόσο απλοί...ομάδα και σεξ...α ρε καημένη Τζένη...κι έγραφες και μια ώρα στο ημερολόγιο...

    Καλορίζικο το μπλογκ του Σήφη...τώρα ζήλεψε κι ο δικός μας και ζητάει...χαχα!!
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Δυο πραγματάκια θέλουν όλα κι όλα! Άντε και καμιά μπύρα και λίγη πίτσα, να μην βλέπουν τον αγώνα ξεροσφύρι!

      Ευχαριστώ! Είναι οι φωτογραφίες από το κινητό που σου έλεγα και αφού δεν τις εκτυπώνουμε, σκέφτηκα να του κάνω ένα βλογ του παιντιού να τις βάζουμε εκεί! Είναι βλέπεις και ψωνάρα το εν λόγω ζωντανό. Ενώ τα τρία προηγούμενα που πέρασαν από τη ζωή μου ήταν μια χαρά σκυλιά!
      Να φτιάξεις και του δικού σου, να ανταλλάσσουν επισκέψεις τα παιδιά!

      ΥΓ. Ο Σήφης σε ευχαριστεί πολύ για το φόλοου!

      Διαγραφή
  2. Κι αυτός μωρε μια φορά μετα απο 302 συνεχομενες νίκες έχασε μια φορα ο ΘΡΥΛΟΣ και το κανει ζήτημα; Κάτσε τωρα να πάω να τραγουδησω δυο λεπτα του Σήφη εκείνο που λέει η μάνα σου ειναι τρελήηηηηηηη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ε, δν έπεσε κι έξω το τζενάκι...άλλη σκεφτόταν: την ομάδα του!
    πόσο απλά πράγματα και τα κάνουμε περίπλοκα (τζένη) και πόσο απλά τα πράγματα και καθόμαστε και σκάμε (κοσμάς).
    το μόνο που χρειάζεται είναι να λέμε αυτό που νιώθουμε..όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα...πολύ ωραίο το βλογκ!!

      Διαγραφή
    2. Εντάξει, προκειμένου να έχω να συναγωνιστώ κάποια δίμετρη ξανθιά, προτιμώ να έχω αντίπαλο την ομάδα!

      Ευχαριστώ πολύ! Είμαι περήφανη για το βλογ του σκύλου μου! Μου αρέσει το βάγκράουντ ιδιαιτέρως!

      Διαγραφή
  4. βρε την τζένη, να έχει αντίζηλο το θρύλο...

    το επισκεφθήκαμε το νέο ιστοκαλύβιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα αντίζηλος ο Θρύλος, από μια δίμετρη ξανθιά καρακουκλάρα όπως εσύ!

      Ευχαριστώ για την επίσκεψη στον Φίφη και για το φόλοου!

      Διαγραφή
  5. Διάβαζα.. διάβαζα το ημερολόγιο της Τζένης και περίμενα με ανυπομονησία να διάβάσω την άλλη πλευρά, αυτή του Κοσμά.
    Έπεσα κάτω από τα γέλια όταν διάβασα εκείνη τη μια άράδα όλη κι όλη!

    Καλημέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ κάπως έτσι το έπαθα όταν μου ήλθε το μέιλ! Το στεφάνι μου μου είπε ότι ήταν παλιό, το ήξερε λέει, αλλά δεν πειράζει!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  6. άντρες.........πφφ...δεν ασχολούμαι διόλου με τις σκέψεις τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Πως το έλεγε μια σε ένα σήριαλ; "Άνδρες, πεταμένα λεφτά"!

      Διαγραφή
  7. χαχαχαχαχαχαχαχα....εντάξει κλαίωωωω!!!
    Πόσο αστείο από τη μία,αλλά και πόσο αλήθεια από την άλλη ε?
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ που τα λέμε, δεν είναι και μικρή ομάδα ο Θρύλος, ε;
      Κιζιζ του γιου του!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο ρε συ Αθηνούλα, να τον δούμε επιτέλους αυτό το σκύλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αντί το μυαλό να το 'χουν στο πάνω κεφάλι,το 'χουν στο κάτω!

    Γλύκας ο Σήφης. :) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο μυαλό αγάπη μου; Ααααα, κατάλαβα, λες γι' αυτό το πραγματάκι που κουβαλούν με μαγνήτη πάνω από το κεφάλι τους!

      Ευχαριστώ! Το κακό είναι ότι το ξέρει κι ο ίδιος ότι είναι όμορφος και την έχει ψωνίσει!

      Διαγραφή
  10. χαχαχαχα.. οι γυναίκες πάντα γράφουν έκθεση πάντως! μωρέ τον Σήφη! και δικό του μπλογκ? σειρά τώρα έχει η παραπονεμένη πουλάδα.. φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα... Η πουλάδα είναι πανευτυχής όσο την αφήνω να κοιμάται!

      Σε ασπάζομαι και σε ευχαριστώ για το φόλοου στο βλογ του Σήφη!

      Διαγραφή
  11. γαβροι....μια ζωή το νου τους στην ομαδα...και στο σκοράρισμα...παπαπα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς στο σόι μου μέσα είμαστε ΑΕΚ από πάππου προς πάππου. Αλλά συμπαθώ τον Ολυμπιακό γιατί είναι ο εργοδότης μου με αυτή την ομάδα και όσο να πεις την φοβάμαι την απόλυση!

      Διαγραφή
  12. Πολύ κλάψα η Τζένη... πωωωωω... κάτι τέτοια μας βγάζουν τ'όνομα...

    Και επειδή δεν μπορώ να φανώ κόσμια: ΠΟΥΛΑΔΑ ΦΑΕ ΤΗ ΣΚΟΝΗ ΤΟΥ ΣΗΦΗ!!! ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου!

      Αλίμονο, δεν θα μπορούσε η κότα, η Βιολάντω η τζαζλή, να είναι ίσα κι όμοια με τον Σήφη!

      ΥΓ. Ευχαριστώ πολύ για το φόλοου στο βλογ του μικρού τετράποδου. Ο Σήφης, από ότι μου έλεγε, προσπάθησε να ανταποδώσει την επίσκεψη και να σου κάνει φόλοου, αλλά δεν βρήκε πουθενά το σχετικό πεδίο! Τι έχει το σκυλί μου; Μήπως δεν βλέπει καλά;

      Διαγραφή
  13. Είδες διαφορά...
    εμείς καιγόμαστε για αισθήματα
    κι εκείνοι για μπάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα, να σου πω την αλήθεια, δεν με νοιάζει και τόσο. Δείχνω απεριόριστη κατανόηση στην αγάπη τους για την ομάδα τους!
      Τους φτιάχνω και πίτσες όταν βλέπουν κάποιους τελικούς!

      Διαγραφή
  14. χαχαχαχ. Το ήξερα, παρόλα αυτά δεν το κατάλαβα αμεσως. Καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το στεφάνι μου το ήξερε! Μόνο εγώ είχα μαύρα μεσάνυχτα! Πάντως είχε την πλάκα του!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  15. Παλιό αλλά πολύ πετυχημένο! χαχα, απλό γυναικείο νου με απλή γυναικεία σκέψη...
    Καλή σου μέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ το ήξερες, ε; Μόνο εγώ στην κοσμάρα μου!
      Καλό μεσημέρι Φρι!

      Διαγραφή
  16. Πρώτη φορά το ακούω!
    Ο γάιδαρος!
    Ακους εκεί Ολυμπιακός!
    Μα΄λλον δεν του είπαν ότι΄΄Γκόμενοι θεοί είναι μονο οι Παναθηναικοί!΄΄
    Φιλάκι :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να συμφωνήσω στο ότι "Γκόμενοι θεοί είναι μονο οι Παναθηναϊκοί", διότι ο εργοδότης μου είναι Ολυμπιακός και καταλαβαίνεις!

      Ευχαριστώ πολύ για το φόλοου στο βλογ του Σήφη μου!!!
      Σε ευχαριστεί και εκείνος!

      Διαγραφή
    2. Καταλαβαίνω,καταλαβαίνω!
      Ανωτέρα βία!
      Πάντως το προαναφερθέν ισχυεί!χεχε
      Φιλιά και πάλι!

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.