Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Τεκνοσκριβού...

...από την Μαρίνα Ζέας


Δε ξέρω τι μου συνβαίνει τελευταία. Παθαίνω μια φούντωση μια φλόγα έχω μέσα στη καρδιά.
Εχω ένα πράμα που ούτε κατάθλιψη το λεω, ούτε βαριεμάρα το λέω μα ούτε και ντουβρουτζά.. Κάτι στο ανάμεσα. Γιατί από τη μια βαριεμαι να πάω για δουλειά κι από την άλλη θέλω όλο να παίρνω τους δρόμους χωρίς κανένα λόγο.
Θέλω να φοράω τα ντεκολτέ μου και να βγαίνω και να τρίζει η γειτονιά στο πέρασμα μου. Να λυσάνε οι κότες οι γειτόνισες με την ομορφάδα μου και να βγάζουνε σπυριά από τη ζήλεια τους.
Να με βλέπει ο φούρναρης και να ξερογλύφεται κι εγώ να τον έχω στο φτύσιμο.
Να βγαίνει κι ο κυρ Τάκης ο ψιλικατζής από το μαγαζί και να με κυτάει σα χάνος. Αυτουνού του κάνω τα γλυκά μάτια γιατί όπου νάναι βγαίνει στη σύνταξη και θα πουλήσει το μαγαζί και σκέφτομαι μήπως το πάρω μιας κι αφήνει καλά λεφτουδάκια. Γιατί πόσο ακόμα θα κάνω τη δουλειά που κάνω; Εχει πάθει η μέση μου με τα δωδεκάποντα πάνω κάτω στους δρόμους τόσες ώρες.
Θέλω να φοράω ρούχα φλοραλ κι από τα άλλα με τα σχέδια τα πολύχρωμα.
Κι όλο κάτι μαλακίες σκέφτομαι για πεταλουδίτσες, μελισούλες και πουλάκια.
Χώρια που παίρνω και φλόρια για το μουράνο από τη λαϊκή κάθε Τετάρτη εδώ και τρείς βδομάδες. Έβαλα και κάτι ζουμπούλια στο μπαλκόνι και μούρλια τόκανα. 
Θέλω να βλέπω γελαστους ανθρώπους γύρω μου και κράζω τη Κολέτ τη σφουγγάρω πούχει πέσει σε μαυρίλα γιατί τη παράτησε ο γκόμενος για ένα ξέκωλο κι όλο μπεκροπίνει λες και πρέπει να δικιολογήσει όσο μπορει το παρατσούκλι της. Τι ποιο παρατσούκλι; Το σφουγγάρω ντε….
Δε μου φτανει το σεξ κι εχω συνέχεια εκεί το νου μου. Στον Ανέστη πούχει το βουλκανιζατέρ, στο Μιχάλη τον ντιλιβερά, στο Χρόνη το μπετατζή και σάματις κι ο ταχυδρόμος νόστιμος είναι.
Εκεί που περπατάω με πιάνω να τραγουδάω Μαρίνα Μαρίνα Μαρίνα το μέλλον σου μπαζει νερά, Μαρίνα Μαρίνα Μαρίνα τ αστέρια τι λεν για όλα αυτά, κύτα στο φλυτζάνι δες αν πέφτει πια στεφάνι κι αν θα αράξω σε λιμάνι να νοικοκυρευτώ..... 
Κι εχω ένα πράμα που είναι σαν να είμαι ερωτευμένη. Τι παει να πει με ποιόν; Με τον έναν με τον άλλον με όλους. Δεν έχει σημασία το νούμερο. Μήτε κι αν είναι μ ανταπόκριση και δε μετράει το γιατί και το πως κι αν είναι καλό αυτό ή είναι κακό.
Τι στο διάβολο μου συνβαίνει δε ξέρω.
Μωρέ λες να μ έχει πιάσει η άνοιξη;
Ασε που σκέφτομαι να κάνω δίαιτα γιατί πως θα βγω στις παραλίες με το μπραζίλ το μαγιό μου; Καλά μη τρελένεσαι, το σκέφτομαι είπα δεν το κάνω κιόλας. Η άνοιξη μ έχει πιάσει δε μ έχει πιάσε η μαλακία!!!!!!
Πάω τώρα γιατί θέλω να πεταχτώ στο φλοροστόρι να πάρω ένα φλοροπακέτο γιατί μαράθηκε το προηγούμενο και δε κρατιεμαι μεχρι τη Τετάρτη πούχει λαϊκή.  

54 σχόλια:

  1. μήπως να το έπαιρνες αλλιώς..?..λέω τωρα εγώ..
    να σαι καλά ..τα σέβη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε Μαρινάκι, δεν έτυχε να σε ρωτήσω ποτέ αλλά τι δουλειά κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...kι εσύ μην εισαι περίεργος!

      Διαγραφή
    2. dmpoumpa
      Πλασιέ ειδών κιγκαλερίας!!!!

      Διαγραφή
    3. lefti
      Αστον καλέ αυτός δε κάνει και τιποτε άλλο όλο ρωτάει!!!!!

      Διαγραφή
    4. @dmpoumpa
      Άσχετο, αλλά άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα!

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά τα λες Μαρινάκι, άνοιξη είναι και τώρα που σ'έπιασε πες της να μη σ'αφήσει, σου ταιριάζει αυτή η διάθεση :)
    Και μιας και δε ρώτησε ο κύριος Μπουμπα από πάνω, άντε να ρωτήσω εγώ. Τί είναι τα φλόρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ...λελουδικά, κοινώς λουλούδια.Την καλημέρα μου Lyriel B.:)

      Διαγραφή
    2. Lyriel B
      καλέ έχει και το γούστο της η φάση δε λέω!!!!Φλόρια είναι τα λουλούδια!!!

      Διαγραφή
    3. lefti
      Τα μπαινάβεις βλέπω τα καλιαρντά!!!!!

      Διαγραφή
    4. αααχαχαχαχααααχαχαχαχαχ....γκουχ...γκουχ...με πίνιξες με τα γέλια...αει μαρήηη.

      Διαγραφή
  4. Δεν είναι τίποτα, Μαρίνα μου. Η σπαρίλα της άνοιξης είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχβαχ αυτό λέω κι εγώ!!!! Κάτι άλλες πιο κάτω η κατε δηλαδή λέει κατι κουλά μα θα πάω να τηνε βάλω στη θέση της!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Δεν είναι η Άνοιξη που σε έχει πιάσει, είναι η εμμηνόπαυση που σου έρχεται σιγά-σιγά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοπανιέμαι... από το γέλιο

      Διαγραφή
    2. lefti
      Μη της λες τετοια γιατί παίρνει τα πάνω της και ποιος τη μαζευει μετά;;;;;

      Διαγραφή
    3. τι ωραία!
      ευχάριστες οικογενειακές στιγμές!

      Διαγραφή
    4. christina
      Ελα μωρέ δε τη ξέρεις τώρα την αρτίστα;Μια ζωη ξινή τώρα θ αλλάξει;

      Διαγραφή
    5. @christina
      Είναι που αγαπιόμαστε...

      Διαγραφή
  6. Απολαυστικότατη όπως πάντα... :)
    Γελώ ξέρεις...
    Διαβαζα χαμογελώντας μέχρι τι στιγμή που έφτασα στο... "κι από την άλλη θέλω όλο να παίρνω ..." που μου κόπηκε η ανάσα μέχρι να πάω στην αποκάτω γραμμή να δω τη συνέχεια...χιχιχι!

    Στο ίδιο μήκος κύματος είμαστε...
    Πέρσι τέτοια εποχή έγραφα αυτό:

    http://the-red-thin-line.blogspot.gr/2012/04/blog-post.html

    Στο αφιερώνω κι αν μην τολμήσεις να φορέσεις το καλοκαίρι μπραζίλιαν :))

    Kαλημέρα είπαμε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα δε με νιάζει παίρνω γενικώς!!!!!! Θα πάω να δω εκεί που μου λες μα θα πάω το βράδυ γιατί τώρα δε κρατιέμαι θέλω να πάρω τους δρόμους!!!!!!Να πω και καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Τι στο καλό !
    Εμένα σε λάθος μεριά με πιάνει ο οίστρος κάθε Άνοιξη και το ρίχνω στο ξεβοτάνισμα ?
    Αλλά θα μου πεις... εδώ στο χωριό που να τα βάλω τα δωδεκάποντα και άντε μετά που να βρω λαική, μανάβη, χασάπη και λοιπούς επαγγελματίες να κάνω στράκες? Κάτι κατσίκια έχουμε και μια μάντρα πρόβατα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του λόγου σου είσαι νοικοκυρά γι αυτό και κάνεις αυτά που πρέπει!!!!Βάλε τα δωδεκάποντα και πήγαινε να κάνεις τα γλυκά μάτια στο βοσκό γιατί άμα πουλάει τα ζωντανά μπορει να στα δώσει μισοτιμής!!Δε ξέρεις καμια φορά μπορεί να θες να γίνεις κτηνοτρόφισα!!!!Δε μπορεί θάχουν βοσκό τα προβατα και τα κατσίκια!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Tώρα που το λες...
      μια κατσικούλα δεν θα μου καθόταν άσχημα να μου ξεβοτανίζει τον κήπο να μη κουράζομαι!
      Γειά σου Μαρινάκι με τις ιδέες σου...

      Διαγραφή
    3. Και μια κατσικούλα κι ενα κατσικάκι μαζί να ζητησεις!!!!!!!!Πάσχα έρχεται!!!!

      Διαγραφή
  8. χμ...καρτούν που κοιτά τον ουρανό τραγουδώντας όμορφο σκοπό...
    Σε έπιασε ανγκούσα που έλεγε μια θεία μου?
    Θα περάσει...δεν είναι τίποτα.
    Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου Μαρίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έπιασε και δε λέει να μ αφήσει κι ούτε και που θέλω να μ αφήσει δηλαδή!!!!!!Να πω κι εγώ φιλιά και καλημέρα!!!!!!!Να πω κι ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Άνοιξη είναι και μην φοβάσαι, πάρε λουλούδια, βάλε πολύχρωμα ρούχα, κι απόλαυσε το!
    Μωρ' δεν κανονίζουμε να τους παίρνουμε όλοι μαζί εμείς οι αλλοπαρμένοι τους δρόμους; Ή λες να μας κόβει την 'καλή' την τύχη;
    Καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε να βγούμε ολες μαζί γιατί εγώ έτσι κι αλιώς τύχη δεν έχω κι ετσι δε φοβάμαι και μη μου χαλάσει!!!!Πήρα κάτι φρέζες για το μουράνο που μοσχοβόλησε το σπίτι όλο!!!!!!Να πω κι εγώ καλημέρα!!!!

      Διαγραφή
  10. σ επιασε η ανοιξηηηηη και σενα!!!
    εγω ειμαι σε κλιματα κρυα και σκεφτομαι μονο ποτε θα βαλω τα καλοκαιρινα μου να ιδρωνω, δε με χωραει ο τοπος! περαστικα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις και την Αθηνά στα κρύα τα κλίματα γιατί δε τη μπορεί τη ζέστη μπας και ησυχάσει κι εμένα το κεφαλι μου!!!!

      Διαγραφή
  11. δεν είσαι βαρειά!
    άνοιξη είναι θα περάσει. πάρε ένα παυσίπονο, πέσε ένα εξάμηνο για ύπνο και θα ξυπνήσεις χειμώνα!

    άντε βγες να βάλεις τα φλοράλ σου, να κουνηθείς, να σε δει ο ήλιος που έχουμε όλοι γίνει σα γαλακτομπούρεκα με τις βροχές και τα κρυα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που ειπες γαλακτομπούρεκο μούρθε η όρεξη να φτιάξω ένα!!!!!!

      Διαγραφή
    2. αν πετύχει, στείλε ταπεράκι, θα το καταδεχτώ!

      Διαγραφή
    3. Εφτιαξα και μου πέτυχε μα ήρθε η φιλινάδα σου η κατέ ο Στάλιν που τη λες εσύ και δεν αφησε ούτε για δείγμα!!!!!!Που το μυρίστηκε πες μου; Τζάμπα τοσα ράματα που της εκανε ο γιατρός!!!!Δε καταλαβαίνει τιποτα μπροστα στα γλυκά!!!!!!!!Την αλλη φορά θα το φτιάξω κρυφά!!

      Διαγραφή
  12. μπράβο μαρινάκι που είσαι προκομένη και φυτεύεις λελουδικά.
    εγώ εκτός ότι είμαι ανεπρόκοπη και δεν ξέρω να φυτεύω με έχουν πιάσει και οι αλλεργίες μου γαμώ το κέρατο μου!
    δεν είναι τίποτα μην ανησυχείς,το τζετ λαγκ της άνοιξης είναι!

    αλήθεια τι κάνει η φίλη μου η βιολάντω η μπόμπα;
    την έπαιρνα και βούιζε τις προάλλες!

    πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Βιολάντω μιλαει στο τηλέφωνο πιο πολύ κι απ τη κατέ. που να τη πετιχεις;Να φοράς μάσκα που φορούνε οι γιατροί αμα βγαίνεις έξω και να μη πηγαίνεις κοντά στο χόρτο μελισάκι γιατί αυτό είναι θάνατος για αλλεργίες!

      Διαγραφή
    2. @Μαρίνα Ζέας
      Πόσες λασπολογίες πλέον; Πόσες;

      Διαγραφή
  13. Γεια σου ρε Μαρινακι!
    Πολυ το διασκεδασα! Να' σαι καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ επίσης νάσαι καλά κι άμα το διασκέδασες ακόμα καλύτερα γιατί μη νομίζεις πως δε ξέρω τι περνάτε εκεί στην Κύπρο.

      Διαγραφή
  14. Ελα μωρε,πως κάνεις έτσι!
    Η άνοιξη σε βάρεσε,δεν σε βάρεσε δα και ο....Κασιδιάρης!
    χα,χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα κοτάει ας έρθει ο Κασιδιάρης. Θα βγάλω τη γόβα και θα του ανοίξω το κεφάλι με το δωδεκάποντο!!!!

      Διαγραφή
  15. χαχαχαχ!Πεσ τα εσύ Μαρίνα, γιατί αν τα πω εγώ, θα με παραξηγήσουνε. Πολύ χαρηκα το κειμενο σου.
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και νάσαι καλά που το χάρηκες και να τ ακούει η Αθηνά που τίποτα δε της αρέσει μα τη καταλαβαίνω γιατί παραμεγάλωσε και παραξένεψε κι άλλο!!!!

      Διαγραφή
  16. η θεά της άνοιξης μαρήηηηηηηη σε βρήκε; Τι κακό είναι αυτό, που την Αρτίστα μαρή δεν τη πιάνει τίποτα μόνο εμάς τις καψερές... ΄τέλος πάντων πιες χαμομήλια και θα περάσει ή κρύα μπάνια
    Υ.Γ. υπέροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρήηηηηηη τι να την επιάσει την Αρτίστα σ αυτή την ηλικία;;;; Τα σάψαλα Χριστό δε καταλαβαίνουν!!!!!!!
      ΥΣ. Σ άρεσε; Σ άρεσε;Να τ ακούει η κατέ αυτά!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @Μαρίνα Ζέας
      Σάψαλο και στα μούτρα σου.

      Διαγραφή
    3. σ' αυτή την ηλικία .... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  17. Α, παπα! εμμηνοπαύσεις, ανοίξεις και κλήσεις. Δεν μπορώ!

    οχι κυρΑΜΑΡΙΝΑΜΟΥ, δεν έχω λόγια παρηγοριάς! Αλλά δεν το περνάτε μόνη, οπότενες... θα βρείτε "ντέρι".



    οκ.. μην αναρωτιέστε. "ντέρι" οπως ντάρι ντάρι ντάρι ντάρι στο γυαλό πετούν οι γλάαααροι"... κλπ. αντιλήψατε φαντάζομαι

    Καλό ΣουΚού ολωνώνε σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντίληψα στο περίπου κυρία ZouZouna μου!!Ωραίο τραγούδι του Πάριου!!!!Αλλά και ταίρι θα βρω έχω προαίσθημα!!!!!!!Καλό ΣουΚού κι εσάς!

      Διαγραφή
  18. και έχεις ενα πράγμα αχ πώς λέγεται;
    δεύτερη εφηβεία!
    Ομολογώ πως μου έφτιαξες την διάθεση!
    Καλό Σαββατοβραδο!

    ΥΓ:Λένε πως η σοκολάτα είναι το υποκατάστατο του σέξ.Μην φάς πολλές σοκολάτες,έρχεται καλοκαίρι,κάνε σέξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να μου κάνουν εμενανε οι σοκολάτες; Δε φτουράνε!!!!! Καλή βδομάδα από αύριο!!!

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.