Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Νέος πρωθυπουργός...

...νέο υπουργικό συμβούλιο εδώ!
Στηρίξτε τη νέα Κυβέρνηση!

Όσο για εμένα, θα καθίσω να απολαύσω 
το μαρτίνι 
που μου προσέφερε η 


Και θα το πιω στην υγειά σας, αλλά
και στην υγειά της φίλης μου της Αγγελικής Παπαγιάννη που
σήμερα
έχει την ονομαστική της εορτή!

Χρόνια πολλά
Αγγελική Παπαγιάννη!

ΥΓ. Θα παρακαλούσα τις κυρίες
Γιαγιά Αντιγόνη, ria, Ginger, christina και Georgina Kassavetes,
να  περάσουν από τον μπουφέ με τα ποτά και
να σερβιριστούν ένα μαρτίνι για να το πιούμε παρέα!

39 σχόλια:

  1. Σα δε ντρεπεσαι μπεκροκανάτα! Περιμένω τοση ωρα να ανεβάσεις κάτι και συ κάθεσαι και πίνεις τα μαρτίνια! Φτου σου!!!!!!!! Αλλά αμα δούλευες μέχρι τώρα χαλάλι σου Στην υγειά σου αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην υγειά σου!!! Καλό βράδυ! Φιλιααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά μαρή για δε μου είπες που ο ασωτος γιος σε έκανε επίτημη προεδρο της κυβέρνησης του; Αχ αυτη η μετριοφροσύνη θα σε φάει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι έγινε κοπελιά; Το τσούζουμε, το τσούζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Μαρίνα Ζέας
    Καλέ Μαρίνα, τώρα τελείωσα το κέρατό μου.
    Αφού ξέρεις αυτές τις μέρες υπάρχει φόρτος εργασίας την τύχη μου μέσα.
    Στην υγειά σου, αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Leviathan
    Στην υγειά σου Leviathan μου!
    Kiss!


    @dmpoumpa
    Άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγω λεω να αφησεις τα μαρτινια και να αρχισεις να πινεις καπεταν αντρεα ζεπο(καπταιν μοργκαν)!!!!
    φιλι με αλκοολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολοι οι βραβευμένοι μπεκροπίνουν μεταμεσονύκτια! Θα το ξαναβάλεις το μισόκιλο αν πίνεις Αθηνααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @christina
    Δεν έχεις άδικο! Φιλί κουρασμένο...


    @Georgina Kassavetes
    Εκτάκτως, για να ευχηθώ στη φίλη μου την Αγγελική Παπαγιάννη! Από αύριο θα είμαι κιουρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά μαρή έχεις τρελαθει και μου τα βγάζεις ενα ενα; Κατσε να πω ευχές στην Αγγελική Παπαγιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς την Αγγελική Παπαγιάννη. Χρόνια πολλά Αγγελική Παπαγιάννη. Χρόνια πολλά και μακρια απ τη κατέ!!!! Ότι ποθεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τσουγκρίσω κι εγώ μαζί σας με ένα ταπεινό τσιπουράκι .
    Τις ευχές για τη φίλη σας και τα συχαρίκια για την μπεκροβράβευση !
    Καληνυχτούδια ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωχ! ξέχασα να γράφω ότι πρέπει κι εσύ να το προσφέρεις σε πέντε άτομα!!
    γκάφα! πρέπει να το διορθώσω.
    μάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγγελική Παπαγιάννη08 Νοεμβρίου, 2011 05:50

    Ευχαριστώ πολύ!!!! τεράστια τιμή να πιεις για μένα, σχεδόν δεν το πιστεύω! ελπίζω τουλάχιστον το Martini να ήταν dry και με 2 ελίτσες! εγώ πάλι σήμερα ήπια πολλά και διάφορα και φοβάμαι το ίδιο και για αύριο!... οι υπόλοιποι ελάτε από το ababa να σας κεράσω! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άντε γεια μας!
    ΥΓ. Η ελιά δική μου ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @golden
    Άντε γεια μας goldenaki! Να σκάσουν οι εχθροί μας! Ευχαριστώ για τις ευχές. Καλημερούδια!!!


    @Summertime Blues
    Αααααα, καλά. Τώρα όμως το ήπιε ήδη η Αγγελική Παπαγιάννη.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Αγγελική Παπαγιάννη
    Να μη σε νοιάζει για τις ελιές. Έτσι κι αλλιώς θα τις δώσουμε στην Koueen.
    Να σε χαιρόμαστε! Τουλάχιστον όσο είσαι ακόμα έξω από τους Ε.Α. (επώνυμους αλκοολικούς)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Koueen
    Εβίβα! Εννοείται η ελιά δική σου! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πουλάκι μου, άκουσες κανένα σοβαρό άνθρωπο να ασχολείται επαγγελματικά με την πολιτική; όλοι λένε κατεβαίνω για βουλευτής.
    είπε κανείς ανεβαίνω;
    κατεβαινει επίπεδο ηθικά, επαγγελματικά, αξιοπρέπειας!

    ωραίο το μαρτινάκι με τις ελιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χρονια πολλα αγγελικη παπαγιαννηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!παντα ευτυχισμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αααα εσύ παιδί μου τον πήρες σοβαρά τον ρόλο σου. Εμείς σε περιμένουμε γιά την ορκωμοσία κι εσύ τα πίνεις!!!! Τσ τσ τσ,,,,,

    Πάντως έναν Αγγελο-άγγελο ξαδελφο τον έχω, να του ευχηθώ αλλά και στην φίλη σου την Αγγελική. Εναν Μιχάλη τέως σύζυγο είχα και ΔΕΝ του εύχομαι τίποτα. Ας τα βγάλει πέρα χωρίς τις ευχές μου χα χα χα. Ενα Γαβριήλ φίλο καινούργιο έχω αλλά θα του τα στείλω......

    Την καλημέρα μου παραλλήλως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ria
    Πάρα πολύ σωστός ο συλλογισμός σου!
    Παρακαλώ να βάλεις κι εσύ ένα μαρτίνι να το πιούμε παρέα!


    @christina
    Βάλε κι εσύ ένα μαρτίνι να το πιούμε παρέα!


    @Ginger
    Να χαιρόμαστε τους εορτάζοντες!
    Παρακαλώ βάλε κι εσύ ένα μαρτίνι να το πιούμε παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. σας ευχαριστω πολυυυυυ...παω να σερβιριστω!!!!θα φερω και καμια ελια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ένα βραδυ έλειψα και το ρίξατε στα ποτά... τη τύχη μου μέσα!!! καμια σταγόνα πρόλαβα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @christina
    Λύσσα πια με τις ελιές... Εμένα φέρε μου κάτι γλυκό. Σοκολατάκια ας πούμε...


    @ElenaG
    Όχι την τρέλα μου! Το ήπιαμε όλο! Αλλά πρέπει να κυκλοφορεί γεμάτο μπουκάλι στης christina's το βλογ. Πήγαινε και στης Koueen. Μπορεί να μην το ήπιε όλο. Τι διάολο, μικρό παιδί έχει, τα προσέχει αυτά. Πίνει με ρέγουλα. Θα σου έλεγα να πας κι από της Coula's αλλά αυτή αλλάζει τα μαλλιά της αυτές τις ημέρες και μάλλον δεν θα την βρεις...
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. και εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. προς @ elenaG
    ελενα ελα απο εμενα υπαρχει και δευτερο μπουκαλι!!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να σε συγχαρω για το νεο σου βραβειο και να πω οτι περισσοτερο το ποτηρι του μαρτινι ταιριάζει κατα την αποψη μου στην Ζεας γιατι οπως και να το κάνουμε η γυναικα εχει ενα class -γι'αυτο καλο θα ηταν και να υπαρχει φωτογραφικο αρχειο σας με τα πορτραιτα της και ενα με το βραβειο ανα χειρας!
    Εγω δεν πινω ευγενη ποτα οποτε δε θα κεραστω αλλα σου επιστω την προσοχη για την περιπτωση που το μπλογξ σας λάβει ανάλογο βραβειο με συνοδεια Jack Daniels να ειδοποιηθω πρωτος και παρεα με τον golden να ελεγξουμε την ποιοτητα του προσφερεμενου ποτου!
    Την καλησπερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Dark13Sun
    Μερσί!
    Καλέ τι σύμπτωση, από εσένα έρχομαι!
    Πέρασα να δω λίγο τα καινούργια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Evil Chef
    Ααααα, Evil μου, όλα κι όλα εγώ πολύ δεν πίνω αλλά τον φίλο μου τον Jack πάντα τον εκτιμούσα!
    Σκέτο. Χωρίς ούτε καν πάγο.
    Όταν είναι θα σας ενημερώσω!

    Πάντως για τη Ζέας έχεις μεγάλο δίκιο. Φαίνεται παιδί μου το class από τα μπικουτί και μόνο!!! Διότι όπως και να το κάνουμε, ο έρωτας, ο βήχας και το class δεν κρύβονται!

    Φιλιά Εβιλάκο, σε σένα και στο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ήρθα και εγώ και γιορτάζει και η μανα μου , δε θα πιω Μαρτίνι \βοτκιτσα έχετε? χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ασωτος γιος
    Καλέ τα πάντα έχουμε εδώ πέρα μέσα! Να την χαίρεσαι τη μανούλα σου!
    Πολύχρονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. έχω την εντύπωση πως η Μαρίνα Ζέας είναι γειτόνισσα. μένω πιο πάνω, στη Ζαννή.. καλώς σε βρήκα. να πιω και γω λίγο μαρτίνι καλέ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @maria
    Δεν ξέρω μάνα μου την οδό.
    Στο Κουκάκι μένει πάντως...
    Προχώρα αριστερά στον μπουφέ με τα ποτά και σερβιρίσου ότι θέλεις. Είναι σελφσέρβις σήμερα το μαγαζί!
    Καλώς ήλθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. να μην με παχυνεις ομως τζανομ
    εγω και χαλβα πολιτικο να σε καμω και καρυδοπιτα με πολιτικα καρυδια
    καμε ορεξη εσυ καιμεχρι και κοτα απ το χωριο να σε φερω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @mpampo
    Δεν πειράζει και να παχύνουμε!
    Θα κάνουμε δίαιτα και θα τα χάσουμε!
    Κι αν δεν τα χάσουμε "τα πάχη μας, τα κάλλη μας"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι γίνεται βρε κορίτσια;;; μοναχές σας τα πίνετε;;; πρός τα δώ κανένα ποτηράκι;;;;ας είναι και χωρίς ελιά..χι..χι..μεταμεσονύχτια φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Στην υγειά σου!!! Αν και είναι νωρίς ένα ποτάκι θα το πίναμε κ εμείς! Λες να είμαστε μπεκρούδες??? Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Ρουλα Σμαραγδενια
    Ρούλα μου πιες όσο μαρτίνι θέλεις!
    Υπάρχει άφθονο! Φιλιά!!!


    @Pela Sofi
    Άντε καλέ, που είμαστε μπεκρούδες! Μια χαρά είμαστε!
    Στην υγειά σας κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.