Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Παραφράζω...



...τον τίτλο της ταινίας του Νίκου Αλευρά "Πέφτουν οι Σφαίρες σαν το Χαλάζι και ο Τραυματισμένος Καλλιτέχνης Αναστενάζει" και με αυτόν τον τρόπο σας ενημερώνω:
Πέφτουν βραβεία σαν το χαλάζι κι η τρελαμένη βλόγερ χοροπηδάει και ουρλιάζει!
Από χαρά, φυσικά!
Ακόμα δύο βραβεία ήλθαν να κοσμήσουν με την παρουσία τους το ola de palabras!
Το πρώτο το απένειμε η φιλτάτη Coula στην κατηγορία "τρελές του net".
Εκτός από την γράφουσα βραβεύτηκε στην ίδια κατηγορία και η συνεργάτις  του βλογ Μαρίνα Ζέας.
Το δεύτερο το χάρισε στο ola de palabras ο πολύ αγαπητός  μου Leviathan!
Coula, Leviathan, ευχαριστούμε!
Τώρα, επειδή ήδη σας έχω πει 7 πράγματα για εμένα και έχω μοιραστεί με 15 βλογερς το προηγούμενο βραβείο σκέφτηκα να παραχωρήσω τη θέση μου στην Μαρίνα. Η οποία ήδη από χθες τη νύχτα (!) με το που έμαθε ότι είμαστε αναγνωρισμένες από την Coula ως τρελές του διαδικτύου, μου έστειλε κατάλογο και με παρακάλεσε γονατιστή να τον δημοσιεύσω.
Στη διάθεσή σας, λοιπόν. 
Μαρίνα, βγαίνεις!

Εγώ η Μαρίνα Ζέας

Είμαι Παρθένος.
Είμαι γλυκαντζού.
Είμαι τεκναντζού.
Έχω δουλέψει και κοπτοραπτού.
Έχω κάνει λίφτινκ.
Μ αρέσει ο Μαζωνάκης.
Είμαι θεά!

Το βραβείο της τρελής που μου εδωσε η Κούλα δεν ξερω που να το δωσω γι αυτό το δίνω σε όλους σας που διαβάζετε την αρτίστα του βωβού, τη θεά και τη κωλκάνα τη χρυσοσπυρού.
Και σε όλους τους μπλόκερ κι αυτούς που ξέρω κι αυτους που δεν ξέρω.
Να είστε όλοι καλά!

30 σχόλια:

  1. ξαναμανα ευχαριστω για το βραβειο τρελας!!!!και ειπαμε πρεπει να λεω καλησπερα οχι καλημερα...αχ αυτη η μενεγακη με κολλησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άλλο πράμα νιωθω τόσα βραβεία πια τόνα μετά το άλλο!!!!!!!!!!! Θεά σου λέω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρίνα μου.... το βουταω και ετουτο..και τρεχω να το προσθεσω στην αναρτηση που περιμενει να ανεβει.....
    σε ευχαριστω..
    συγχαρητηρια για τα βραβεια ΣΟΥ..

    Αθηνουλα μου ...φιλακια...

    καλο βραδυ σε ολους με πολλα φιλια τρελα απ χαρά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερές και τρομερές οι αποκαλύψεις:) :) καλό βράδυ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αθηνά και Μαρίνα, ήθελα νάξερα που θα παρκάρετε τα καλάμια σας. Μα τόσα βραβεία πια; Δύο μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες; Έλεος!
    Άντε Αθηνούλα, να τα εκατοστήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο κορίτσια!
    Ρε συ Μαρινάκι να υποθέσω όταν λες Παρθένος στο ζώδιο αναφέρεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς τον Μπούμπα.Να δεις πως στό ειχε πει η κατέ; Αισιχτίρ και συ ρε Μπούμπα!!!!! Ετσι τόχε πει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς την σ αγαπω. Φχαριστώ σ αγαπώ ΜΟΥ!Να είσαι πάντα καλά κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς τον Leviathan. Και δεν μπορεις να φανταστεις τι κρύβω ακόμα!!!!!! Φχαριστούμε Leviathan!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς τη christina. Καλύτερα σε βλεπω από προχτές!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγγελική Παπαγιάννη12 Οκτωβρίου, 2011 06:10

    Μαρίνα μου το ότι είσαι θεά είναι τελείως περιττή δήλωση! αλίμονο σε όποιον δεν το χει καταλάβει!

    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αθηνά και επιτελείο πάντα άξιοι!
    Μαρίνα, ευχαριστούμε για την τιμή και να ξέρεις ότι σ' αγαπάμε πολύ! <3
    (Πεθαίνω για Μαζώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω πολλά κοινά με τη Μαρίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστούμε πολύ!! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Μαρινα Ζεας
    αφου ειχα εσας που μου δωσατε δυναμη με τα μηνυματα σας,ανεβηκα λιγο...εξαλλου δεν κραταω μονο τις σημειωσεις,πρεπει να εχω καθαρο μυαλο να μετραω τα βραβεια!!!!φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η Μαρίνα Ζέας είναι τροφή για δύσκολα στομάχια. Σκάστε τώρα κι προσκυνείστε το είδωλο ΜΑΡΙΝΑ ΖΕΑΣ. (καλά μαρή, πότε θα γράψεις στο μπλογκ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρίνα Ζέας,

    περιμενουμε κειμενο σου σαν δαιμονισμένοι!
    Για στρωσου!!!

    Αθηνά,
    σε αγαπώ!!!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @christina
    Από τις καλύτερες ραδιοφωνικές σου στιγμές!


    @Μαρίνα Ζέας
    Είσαι έτσι κι αλλιώς!


    @σ αγαπω
    Kisses!


    @Leviathan
    Θα μπορούσε να προβεί και σε περαιτέρω αποκαλύψεις, αλλά θαρρώ ότι αρκετοί δεν θα το άντεχαν… Kisses!


    @zouzou
    Ζηλεύεις;


    @dmpoumpa
    Άισιχτίρ και συ ρε Μπούμπα!


    @Αγγελική Παπαγιάννη
    Μμμμμμμ…


    @iLiAs
    Καλό σου απόγευμα! :)


    @Koueen
    Μερσί Koueen μου!


    @olga pieridi
    Και είναι λόγος να χαίρεσαι;


    @Mania
    Εμείς ευχαριστούμε!


    @the elf at bay
    Να την προλάβω γιατί θα με βρίσει άσχημα και πιθανόν να έχει δίκιο. Μου έστειλε το κείμενο την Δευτέρα τη νύχτα. Θα το δημοσιεύσω την Παρασκευή. Το αργότερο Σάββατο 12.01 πμ θα είναι στη διάθεσή σου!


    @Coula
    Κι εγώ σε αγαπώ, Coula!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για την ενημέρωσή σας και για τα αυτάκια σας μόνο:
    Σήμερα το βράδυ όπως κάθε νύχτα με πανσέληνο ο mitsopd κυνηγάει τον χαμένο βαρόνο μέσα από τον Ανατολικό fm 95.8
    Μπορείτε, εάν θέλετε να συντονιστείτε.
    Διαθέτουμε σχετικό λινκ στο σάιδμπαρ του βλογ.
    Σας δίνω και την διεύθυνση καλού κακού.
    http://www.onradio.gr/player.php?id=14

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. σας ευχαριστω μαι ντιαρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @the elf at bay
    Είναι επειδή εσύ είσαι έρωτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @christina
    Ώου, ντοντ μένσιον μάι ντίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Αθηνά
    αυτο το αγγλικο μας δεν παιζεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. έχουμε το ίδιο ζώδιο.
    στα άλλα είσαι ασυναγώνιστη.
    καλά να περνάς εσύ κι η παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. °º♫
    °º✿
    º° ✿°Olá, amiga!
    º♫ Que bom te reecontrar...
    °º✿
    º° ✿♥
    ♥°º♫ Você é criativo e talentoso.
    °º✿
    º° ✿♥ ♫°Beijos.
    Brasil ·. ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Magia da Inês
    Muito obrigada querida amiga por suas palavras boas! Beijos da Grécia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.