Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Ένα μαύρο...


...σημειωματάριο βρίσκεται μονίμως μέσα στην τσέπη μου. Εκεί που κάθομαι, εντελώς ξαφνικά το βγάζω και αρχίζω να γράφω. Τώρα να σου πω ότι δεν με κοιτάνε περίεργα, ψέματα θα σου πω... 
Σαν εξωγήινη τους φαίνομαι.

Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό; Κυρίως ξεκινάω να γράψω από ανασφάλεια. Όταν είμαι μόνη μου, όταν είμαι θυμωμένη, όταν έχω ουρλιαχτά στο κεφάλι μου και δεν θέλω κάπου να τα πω για να μη με στείλουν κατευθείαν στην Κασταλία (αλήθεια υπάρχει ακόμα αυτή η κλινική;).

Τα κείμενα που γράφω είναι συνήθως βίαια. Να σου πω τι εννοώ λέγοντας βίαια, για να μην παρεξηγηθώ διότι είμαι και κόρη καλής οικογενείας. Δεν έχουν σημεία στίξης. Για τόνους ούτε λόγος. Τα κεφαλαία μπλέκονται με τα πεζά χωρίς λόγο. Ο ειρμός συνήθως χάνεται και τα κείμενα μένουν στο μαύρο σημειωματάριο...

Ένα μαύρο σημειωματάριο βρίσκεται μονίμως μέσα στην τσέπη μου. Εκεί που κάθομαι, εντελώς ξαφνικά το βγάζω και αρχίζω και γράφω. Αν κάποιος κατά λάθος διαβάσει αυτά που γράφω θα τρομάξει. Εγώ πάντως προσέχω. 
Δεν τα διαβάζω ποτέ...

7 σχόλια:

  1. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΡΟΥΣΑΛΗ27 Απριλίου, 2011 00:20

    από έγκυρες πηγές σας πληροφορώ πως οι κλινική "καστάλια" ζει και βασιλεύει!!!!!!μην με ρωτήσεις τι και πώς,απλά ακουστά το έχω!!!!!!!
    ιχιχιχιχιχιχιιχιχ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΡΟΥΣΑΛΗ27 Απριλίου, 2011 00:21

    και είναι η κλινική και όχι οι κλινική!!!!!!πάλι μαντάρα τα έκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mην άγχεσθε, σερί... Το ίδιο ακριβώς με εσάς έκανε και ο Χέμινγουέη μόνον που αυτός ταυτόχρονα έπινε και δύο μπουκάλια κρασί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστίνα, είναι ολίγον ύποπτη αυτή σου η γνώση για την Κασταλία αλλά δεν θα το κάνω και ζήτημα!

    Βλαστέ μου, αυτή ακριβώς η ομοιότητα με τρομάζει, το σημειωματάριό μου ειναι moleskine!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...το χαρτί απορροφά την σκέψη οσο κι αν το γραντζούνισμα της ανα-δεικνύει χαρά θυμό οργή ! Αθηνά καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μμμμμ, βλέπω Κυριάκο, εκτός από ποιητής είσαι και ξενύχτης, κρίνοντας από την ώρα που άφησες το σχόλιο!!! Τι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.