Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Το κείμενο αυτό...



...έχει προγραμματιστεί από καιρό για να δημοσιευτεί σήμερα αυτομάτως.
Συγκεκριμένα είχε προγραμματιστεί από την ημέρα που ανακοινώθηκε ότι έχουμε εκλογές στις 17 Ιουνίου.
Πράγμα που σημαίνει ότι αυτή την στιγμή που το διαβάζετε, η ομάδα του ola de palabras απουσιάζει.
Ο κάθε ένας έχει φύγει, εδώ και δύο ημέρες, για την ιδιαίτερη πατρίδα του προκειμένου να ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα.
Η Αθηνά βρίσκεται στην Αθήνα, η Μαρίνα Ζέας σε ένα χωριό έξω από την Πτολεμαΐδα και ο mitsopd δύο οικοδομικά τετράγωνα πιο πέρα από το σπίτι του!
Ως εκ τούτου ζητούμε την κατανόησή σας που τυχόν σχόλια που θα αφεθούν, θα μείνουν αναπάντητα.
Διότι ουδείς από τους τρεις διαθέτει ίντερνετ στην ιδιαίτερη πατρίδα του!

To ιστολόγιο σας εύχεται καλό Σαββατοκύριακο και συνετή ψήφο.

                                                                                           Εκ της Διευθύνσεως
                                                                                               ola de palabras

26 σχόλια:

  1. βρίσκομαι στην καρδίτσα. πέθανε ο νονός μου. κανόνισε να βρεθείς με όποιον θες. εγώ θα γυρίσω την κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει ήδη να έχεις επιστρέψει. Το ίδιο κι εγώ.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  2. Βρε μακριά θα πάει ο Μήτσος!!Παπαπαπα!!:Ρ

    Καλή ψηφό!!Ψηφίστε υπεύθυνα και για εμάς τους υπόλοιπους!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα ότι έγινε έγινε κι ότι ψηφίσαμε ψηφίσαμε...

      Διαγραφή
    2. Ωωωωωωωωχ κατάλαβα μετάνοιωσες!!!:(

      Διαγραφή
    3. Όχι, καμία σχέση. Δεν μετάνιωσα καθόλου για την ψήφο μου.
      Γενικά μιλάω.
      Απλά, σήμερα πονάω στο χειρουργημένο σημείο και τα παυσίπονα δεν αποδίδουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και ο πόνος μου φέρνει κούραση.
      Ε, μέχρι να φύγουν τα ράμματα(σε 50 μέρες μου είπε ο γιατρός) θα τα έχω αυτά!
      Kiss!

      Διαγραφή
  3. στον αγυριστο θα τους στειλουμε!! :)

    καλο σαβ/κο να εχετε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και αυτόματος πιλότος... Εντυπωσιάστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι με περάσατε; Καμία τυχάρπαστη; Από όλα ξέρουμε! Τι νομίζατε;
      Άσε με τώρα γιατί βιάζομαι να πάω βόλτα τα καινούργια μου σκουλαρίκια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ναι καλά...δήδεν μου τάχα μου για να ψηφίσεις...έλα πέστο...μολόγα καλε...αφού πας για το Γ N A...αλλα δε σου έκατσε...λείπει η Ρία....και χωρίς Ρία δε λέει...ε;! Μήτσομ...τι λες;



    αστεία αστεία....αλλααααααααα...παιδιά καλή ψήφο με το χέρι στη καρδια για το καλο των παιδιών μας...της Πατρίδας μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μη χάσεις και δεν πάρεις τη γνώμη του Μήτσου!

      Έλενα Τζι σου στέλνω μεγάλο φιλί!

      Διαγραφή
  6. Καλο σαββατοκύριακο και καλη ψήφο εύχομαι :) φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα επίσης, αλλά ήδη έχουν κλείσει οι κάλπες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. κυρία καλντερίμω σας εύχομαι καλή ψήφο.σας ξαναπήρα την πουδριέρα διότι ήθελα να κάνω κάτι μερεμέτια....
    ξέρω ξέρω την έβαψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φαντάζεσαι πόσα σου έχω μαζεμένα και πόσο την έβαψες!

      Διαγραφή
  8. Kαλό βόλι λοιπόν και καλή επιστροφή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. °`♥✿✿⊱╮
    ♡¸¸.•

    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`❤✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακόμα τον αυτόματο έχετε? Δεν αφήνω μηνύματα σε αυτόματους! Πάντα λέω μια βλακεία και γίνομαι ρεζίλι! Από το τρακ ή τραυλίζω ή λέω το όνομά μου λάθος ή ξεχνάω το τηλέφωνό μου και λέω 5 φορές τον αριθμό και τις 5 λάθος ή μιλάω σαν να μην υπάρχει αύριο για κανένα 5αλεπτο! Εγινα αρκετά ρεζίλι ή να συνεχίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλέ, γύρισα!
      Κι εγώ ποτέ μα ποτέ δεν αφήνω μνμ σε αυτόματο!
      Πόσα κοινά έχουμε τελικά εμείς οι δύο!!!

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.