Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Την ταινία querelle...


...την είχα δει σε θερινό σινεμά, στο "ΒΟΞ" στα Εξάρχεια. Ήταν τότε που έπινα ακόμα, ήταν τότε που δεν φοβόμουν τίποτα, τότε που ότι κακό με είχε επισκεφτεί ήταν κανονικό, θα μπορούσε να έχει συμβεί και σε άλλους.
Ήταν τότε που το προσωπικό μου περιθώριο το αποκαλούσα  "επιλογή".
Ο Σαρτρ αγαπούσε τον Ζενέ κι εγώ τους αγαπούσα και τους δύο και μάθαινα τον Φασμπίντερ, που τώρα πια ανήκει στους πολύ στενούς μου φίλους - τους πιστούς. Τον querelle τον ήξερα από παλιά. Τον είχα συναντήσει πολλές φορές σε άλλα πρόσωπα αγαπημένα στο "Γρανάζι" στου Μακρυγιάννη - πιο κάτω από το εργαστήρι της Φωφώς που μου έφτιαχνε τα φορέματα – εκείνα τα πολύχρωμα - που λάτρευα να τα φοράω.
Κάθε φορά που πήγαινα εκεί, πήγαινα μόνη μου γιατί πίσω από το μπαρ με περίμενε ο Γρηγόρης. Καθόμουν στην μπάρα έπιανα κουβέντα με τον Χρήστο και κοιτούσα τα όμορφα αγόρια να φιλιούνται, με τύλιγε μια ασφάλεια - εσάρπα μεταξωτή.
Ήμουν εικοσιδύο χρονών τότε και διάλεγα τον κόσμο μου. Δεν χρειαζόμουν κανέναν πλάι μου για να νιώσω όμορφη, μου το έλεγαν τα αγόρια που αγαπούσαν τα άλλα αγόρια κι' αυτό ήταν πολύ μεγάλο δώρο - πάντα θα είναι...

…για όλους αυτούς τους πιστούς μου φίλους που είναι αληθινοί άντρες και για όλες τις πορτοκαλί νύχτες.

7 σχόλια:

  1. Πράγματι, σερί, φοβερός ο Φασμπίντερ,μα νόμιζα πως η πιο αγαπημένη σου ταινία ήταν "Η χρονιά με τα 13 φεγγάρια". Σε καταλαβαίνω πάντως, ήταν άλλα τα χρόνια τότε, άλλες οι στιγμές , όμως τα γκευ αγόρια πάντα θα αγαπούν τις γυναικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να, κάτι τέτοια για πορτοκαλί νύχτες μου έλεγαν κάποτε και "χάθηκα".
    Ευχαριστώ αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αειθαλής νιότη των εικόνων και των λέξεων.
    Άλλοι παραθέτουν σκέψεις και άλλοι Γράφουν.
    Τα σέβη μου.
    υγ. δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι κάποιοι περιμένουν ξενυχτώντας τα ποστ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πορτοκαλί νύχτες...
    Τι όμορφο που ακούγεται...
    Ένα συγκεκριμένο πορτοκαλί εννοείς, ξέρω ποιό.
    Σου τις εύχομαι εκ βάθους καρδίας λοιπόν.
    κι εγώ υγ.: dmpoumpa έχεις πολύ δίκιο για το μη τυχαίο του πράγματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μοναδικά πορτοκαλί (με λίγες, ίσως, πινελιές από κροκί) νύχτες, σου εύχομαι ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βλαστέ μου, πόσο όμορφα το θέσατε.

    Μαρίνα Ζέας, εγώ ευχαριστώ και όχι δεν χάθηκες, πίστεψέ με.

    dmpoumpa, τα δικά μου σέβη
    για όλα και όλα μου τα ευχαριστω.

    Zouzou, βεβαίως και ξέρετε.
    Να έχουμε τέτοιες νύχτες όλοι μας.

    olga pieridi έχετε απόλυτο δίκιο για το κροκί, ευχαριστώ πάρα πολύ.

    Χριστίνα, σε ευχαριστώ και σου εύχομαι να φτιάξεις όμορφες μνήμες στη ζωή σου με όμορφα υλικά για τη νοσταλγία που θα μαγειρέψει το μέλλον σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.