Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Είπα στον...

Fernando Botero - Woman With a Book

...εαυτό μου: Όχι μόνο βλόγινγκ Αθηνά. Η ζωή θέλει και μία δόση λογοτεχνίας. Και έτσι, γνωστή πια για το πόσο μπροστά είμαι, αποφάσισα να διαβάσω μετά από 6.357 χρόνια ένα βιβλίο που μου είχε χαρίσει το πάλαι ποτέ η θεία μου η Μυρσίνη. 
Το βιβλίο τιτλοφορείται «Γυναίκα από βελούδο». Του Φρέντυ. Του Γερμανού. Του μπαμπά της Ναταλίας. Αυτή που είναι καρκίνος. Με λέοντα ωροσκόπο. Πληροφοριακά το λέω...
Τι λέγαμε; Α, ναι… Ταράσσομαι ολίγον, ομολογώ, με το βιβλίο που διαβάζω.
Θα μου πείτε: Γιατί;
Θα σας απαντήσω: Διότι, το βιβλίο το οποίο τοποθετείται γύρω στα 1850 μιλάει για το Τρικουπέικο και όλο το κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικό ανσάμπλ της περιόδου.
Όπου το κράτος είναι ανύπαρκτο, καθώς υποτίθεται ότι χτίζεται εκείνη τη σαιζόν.
Το παλάτι έχει των οπισθίων του (με το συμπάθιο κιόλας) το χαβά.
Η χώρα περνάει οικονομική κρίση (κελ σουρπρίζ!).
Στους δρόμους σφάζονται όλοι με όλους ( ιτ σάουντζ φαμίλιαρ).
Παράλληλα τρέχει πλήρες πρόγραμμα δεξιώσεων, γκαλά και σουαρέ με τα σοκολατάκια του πρέσβη να περιφέρονται σε ασημένιους δίσκους (τρε σικ).
Γίνονται απόπειρες δολοφονίας πολιτικών (κάμινγκ σουν, έτσι όπως πάει).
Αποστάται βουλευταί φυλακίζονται (αν η Ντόρα είναι ο νέος Ρόκκος Χοϊδάς, θα τον πάθω τον ντουβρουντζά).
Το κράτος ζητιανεύει λεφτά εις τας Ευρώπας (χμ, χμ, τι μου θυμίζει..., τι μου θυμίζει...).
Εσωτερικές κόντρες καθορίζουν τις μέγιστες πολιτικές ανοησίες, για να το πω ευγενικά, που ακολουθούν (πες μου κάτι που δεν ξέρω).
Και δυστυχώς πτωχεύουμε…
Ε, πείτε μου εσείς τώρα: Αν αυτό δεν είναι το απόλυτο ντεζαβού, τότε τι είναι;

4 σχόλια:

  1. Γιώργος Βλαστός07 Απριλίου, 2011 13:41

    Ναι, αλλά μην ξεχνάς σερί, είκοσι χρόνια μετά την πτώχευσιν η Ελλάς εδιπλασιάσθη. Επομένως, κατά το 2030 μην σου πω ότι μέχρι και την Πόλη θα πάρουμε (όσοι δηλαδή έχουμε επιβιώσει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ φοβούμαι πως μέχρι το 2030 εγώ θα έχω μεταμορφωθεί σε καλαμπόκι. Δεν ξέρω τι χρησιμότητα θα έχει για εμένα προσωπικά το αν θα πάρουμε την Πόλη ή όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ανησυχείτε Αθηνά. Θα σας κάμω ποπ κορν και θα το φάμε αργά και βασανιστικά μετά του Γεωργίου, παρακολουθώντας το δελτίο του STAR.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω αντίρρηση αγαπητέ dmpoumpa αλλά φροντίστε μόνο να χρησιμοποιήσετε μη υδρογονωμένη μαργαρίνη, καθ'ότι είμαι σε δίαιτα και πρέπει να τιμήσουμε το κόνσεπτ πλήρως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.