Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Τεκνοσκριβού...

...από την Μαρίνα Ζέας


Με παίρνει που λες το γαργαρότεκνο που νταραβερίζομαι τελευταία στο τηλέφωνο προψές και μου λέει:
-Μαρινάκι λιακάδα έχει έξω πάμε για καφέ;
-Να πάμε, του λέω γιατί είχαμε περάσει και καλά το προηγούμενο βράδυ με του λόγου του. Με νοείται!!!!
-Που θες ομορφιά μου να πάμε για καφέ; τονε ρωτάω
-Πεθύμισα Μοναστηράκι, μου λέει. Χαλάω εγώ χατήρι; Δε του χαλάω γιατί είναι και ασούξης παναθεμάτονε!!!
Που να μην έσωνα που τούπα το ναι για το Μοναστηράκι. Γιατί εγώ είπα θα πάμε εκεί, ήσυχα θάναι, μια χαρά καφέ θα πιούμε. Μα τι στο διάολο; Πόσους ακόμα είχε πάρει τηλέφωνο να πάνε για καφέ στο Μοναστηράκι; Τρία μύρια κόσμος ήτανε εκεί. Τη θυμάσαι εκείνη τη πλατεία, πως τηνε λέγανε που είχαν μαζευτεί κάτι μύρια σκουρόχρωμοι ανθρώποι και διαδηλώνανε; Ταρχίρ τη λέγανε; Ταχρίρ τη λέγανε; Τεσπα κάπως έτσι τηνε λέγανε. Ε, εκεί πιο ήσυχα ήτανε!!!
Στη καφετερία που επήγαμε και γύρω γύρω απ αυτή γινότανε της πουτάνας!! Από τη μια οι τουρίστες για να δούνε τα αρχαία. Από την άλλη το φοιτιταριό και το μαθηταριό από κοπάνες γιατι εκεί είναι ιν και μοδάτα. Ζευγάρια, ζευγαράκια, παπούδες, συνταξιούχοι. Και νάτανε μόνο αυτοί; Ήτανε και οι μικροπωλητάδες!!! Αντιστοιχούνε εφτά μικροπωλητάδες σε καθένα που κάθεται να πιει καφέ. 
Τεσπα να μη στα πολυλογώ το γαργαρότεκνο ήθελε να κάτσουμε έξω στη λιακάδα. Καθόμαστε σε τραπεζάκι χωρίς ομπρέλα γιατί ο θεός ήθελε να τον βαράει ο ήλιος!!! 
Μαρινάκι σιλάνς, σκέφτομαι και δε λέω τίποτα και κάθομαι να λιάζομαι λες και ήμουνα χυλοπίτες που περίμεναν να στεγνώσουν.
Κι εκεί πάνω αρχίζει το πανιγύρι. Σκάει ο πρώτος μικροπωλητής.
-Γιαλιά ηλίου θέτε; λέει.
-Τι να τα κάνω χρυσό μου, κόπερτον θέλω άμα έχεις. Με βρίζει και φεύγει.
Σκάει ο δεύτερος. Πουλούσε κάτι σαν ταμπούρλο.
-Άσε, του λέω, εγώ παίζω κλαρίνο.
Μετά σκάει ένας που πουλούσε ομπρέλες.
-Δε θέλω ρε φίλε. Μαρίνα με λένε δε με λένε Μαίρη Πόπινς!!!!!
Έσκασε κι ο λουλουδάς με κάτι ψόφια τριαντάφυλα.
-Δε θέλω, του λέω, με έχει πηδήξει το τεκνό δεν έχει λόγο να μου πάρει λουλούδια.
Έρχεται ένας μαυρος ωραίος και με πλούσια τα ελέη και πούλαγε σιντί.
-Δε θέλω, του λέω, μ έμαθε η κατέ να τα κατεβάζω από το ιντερνέτι.
Υστερα ήρθε ένας με κατσαβίδια κι ένας με στυλό και αναπτήρες. Νάσου μετα και το κοριτσάκι με τα χαρτομάντηλα. Μόνο κανάς μεσίτης δε πέρασε να μας πουλήσει οικόπεδο άρτιο και οικοδομησημο με θέα τη θάλασσα!!!!
Στο μεταξύ να με βαράει ο ήλιος κατακούτελα. Κουδούνι η Μαρίνα. Γιατί ο ηλιος κάνει καλό μόνο στις ντομάτες το καλοκαίρι κι όχι στη Μαρίνα.
Αλλά και τι να πω; Να κάνω το χατήρι του τεκνού δεν ήθελα; Ας πρόσεχα. Που με τούτα και με κείνα μόνο το τεκνό δεν είδα. Αλλά τέρμα. Την επόμενη φορά που θα μου πει για καφέ στο Μοναστηράκι θα του πω να πάει μόνος του. Γιατί αυτό δεν ήτανε καφές. Τα νευρα μου τα χάπια μου κι ενα ταξί να φύγω ήτανε!!!
Να δω τώρα πως θα ξεκοκινίσω που μ άρπαξε ο ήλιος απ τη μια μεριά μόνο. Σα τον κώλο της μαϊμούς από τη μια μεριά, το εκρού του νεκρού από την άλλη. Για τέτοια χάλια σου μιλάω!!!!!!!!
Πάω τώρα να αβέλω τζους λέσι με το σοδόσαλο και να βάλω μετά καμιά πομάδα μπας και φύγει το κοκίνισμα.  

47 σχόλια:

  1. Τρίψε αγγουράκι, δροσίζει και ομορφαίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην είσαι γκρινιάρα...
    Εγώ ξέρω πως οι ερωτευμένοι ευχαριστιούνται την παρέα ο ένας του άλλου ακόμη και στην κόλαση...
    Για ψάξε να δεις μήπως φταίει κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ ξερω τι φταιέι!!! Το κεφαλι μου το κούφιο φταιει που δε χαλαω χατίρι άμα είναι ομορφάντρας ο αντρας!!!!

      Διαγραφή
  3. Xαχα πως τα λές ετσι; Θεά!
    Πάντως το Μοναστηρακι και εμενα μ'αρεσει πολύ για καφε!
    Αλλα αν θέλεις να δείς το τεκνο και να το ευχαριστηθείς βουτα τον και πηγαίντε καμια βολτα σε καμια παραλια!Θα βρείτε την ησυχια σας!
    ^^Ρομαντικουλι εε;
    Φιλιά Μαρίνα!
    Καληνυχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Καβούρι θα τονε πάω την άλλη φορά!!!!Καληνύχτα νάχουμε!!

      Διαγραφή
  4. Τρεμενς λέει αγγούρι για το κοκκίνισμα, εσύ λες γιαούρτι, μήπως να κάνεις κανένα τζατζίκι; Πολύ γέλασα πάντως, όλα τα αγαθά στο τραπέζι σας, μόνο ο μεσίτης έλειπε χααχχαχα!
    Καληνύχτα Μαρίνα και άλλη φορά ξέρεις, μοναστηράκι γιοκ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι όπως πάει θα το φτιαξω πλήρης το μενού!!!!Αντε καλό ξημέρωμα νάχουμε!!!!

      Διαγραφή
  5. Ε καλά και αυτός για να σκεφτεί στο μοναστηράκι ήθελε να πάει μες την πολυκοσμία; Τόσα ωραία μέρη έχει η Αθήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα μου ντε!!!! Το φυσάω και δε κρυωνει η καψερή!!!! Κι είπα τώρα καψερη και θυμήθηκα οτι καίγομαι!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Μου κάνει εντύπωση που δεν πέρασε ο κυριούλης με το συραπτικό-ραπτομηχανή...Λες να παθε κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα που το λες τέτοιος δε πέρασε!!!!!Δε πέρασε και κανενας να πουλαει βοτανα!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αμ ο αλλος με την βελόνα και την κλωστή;;;; Χαθηκε...

      χαχαχα

      Διαγραφή
  7. Μπορείς να βάλεις και μια μπριζόλα στη μούρη σου. έχω ακούσει ότι ανακουφίζει από τις κοκκινίλες!!

    Αυτό με τα σιντι, "άσε φίλε, έχουμε ίντερνετ" το λέω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τη βαλω τη μπριτζόλα στη μούρη μου και μετά στα κάρβουνα θα κάνω μπουνιες στο όλιο και θα τηνε κάνω ταράτσα!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ενας με καπελα δεν περασε ρε Μαρινα? Που πανε και χανονται οταν τους θες? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκανα τη βλακεία που αποπήρα εκείνον που πούλαγε τις ομπρέλες! Αμα έπαιρνα μια ομπρέλα μπορεί κάτι νάχα σώσει!!!!Στερνή μου γνωση να σ είχα πρώτα!!! Με καταράστηκε ο ομπρελάς μου φαίνετε!!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα....Α να τον αποφεύγεις αυτον Μαρίνα....Ο σωστός ο άντρας καταρχήν ρωτάεει πρώτος που θέλει να πάει αυτή που συνοδεύει αρα δεν κάνει για την παρτη σου. Μοναστιράκι ακόμα και εγω που είμαι επαρχιώτης ξέρω οτι όταν έχει ήλιο εκεί δεν πας αν θέλεις ησυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό κι εγώ θα πάρω τον ομορφάντρα που μου προξένεψες να ησυχάσω!!!!!Αμ πως;

      Διαγραφή
  10. γκρινιάζεις αλλά σου άρεσε!
    και ας παραπονιέσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει το τεκνό μα δε μ άρεσε ο ήλιος. Εγω γρινιάρα δεν είμουνα μα με τη κατέ κόλησα ξινίλα!!!!!

      Διαγραφή
    2. εμ κορίτσι μου, με όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις και όπως λέμε και στις εξωτικές καρδιτσίους νήσους, με γκαβό αν κοιμηθείς το πρωί θα γκαλιωρίσεις!

      Διαγραφή
    3. Χα χα αχα χα χα χα να σου πω πως εχεις άδικο; Δε θα στο πω!!!!

      Διαγραφή
  11. Ο Τρέμενς σου προτείνει αγγουράκι, εσύ σκέφτεσαι γιαουρτάκι, το Μπισκότο σου μιλάει για τζατζικάκι και ο Πρόεδρος για μπριζόλα!
    Δεν ξέρω αν θα ξεκοκκινίσεις, αλλά σίγουρα νηστική δεν θα μείνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω και μια τηγανιά πατατες κι από δω παν κι οι άλλοι!!!!!

      Διαγραφή
  12. Θα τρέξεις στα βουνά να μαζέψεις αλόε βέρα!Θα την βάλεις σε ένα γουδί - αυτό που φτιάχνουμε την σκορδαλιά - και θα την απλώσεις μονόπαντα εκεί που κάηκες!!!!
    Στο πίτσι το φιτίλι θα γίνεις περδίκι.
    Να την ακούς την γραμματέα σου έχει κάνει ειδίκευση στα καψίματα!
    Περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα!
    Και να πεις του γομενακίου να σε πηγαίνετε σε μέρη δροσερά και σκιερά!

    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σας ενημερώσω οτι η αλόη δεν βγαίνει στα βουνά. Χρειάζεται υψηλές θερμοκρασίες και αυτή την στιγμή υπάρχει μόνο στην Κρήτη
      Για τις θεραπευτικές της ιδιότητες σωστή σε βρίσκω
      Καλό μήνα τσούπρες

      Διαγραφή
    2. Προς christina γραμματέα μου. Αντε να βάλω και την αλοε βέρα μπας και μου γιάνω κι αποφασίσει το τεκνό να μου χαρισει βέρα!!!!!!!! και κάτω από πλατάνια θα τονε πάω την αλλη φορά!!

      Διαγραφή
    3. Προς ioannis_the_great. Καλό μηνα κύριε Γιάννη μου!!!!!

      Διαγραφή
    4. @ioannis_the_great
      έφυγα για κρήτη!!!
      μα πόσες γνώσεις έχετε αγαπημένε ιωάννη μου!!!!!

      Διαγραφή
  13. Να ξαναπάς στο Μοναστηράκι, και να κάτσεις κι από την άλλη μεριά να σε βαράει ο ήλιος, να ρθεις να γίνεις ταμάμ.

    Τι στο καλό; Μονο εγω κρυωνω και δε βλέπω ήλιο;

    Α και κατι τελευταίο που θυμήθηκα...Σε καφε στην θαλασσα μεσα σε αυτους που περνουσαν και πουλουσαν...βασικά μονο περνούσαν, αλλά τέσπα, ήρθε κι ένας που πολούσε δονητές. Αυτο σας εχει τυχει αληθεια;;;

    Μάλιστα τους ειχε σκεπασμενους με ενα σεντονακι...

    Τι να πεις.

    Φιλιά πολλά Μαρινάκι μας,
    αλλά φιλιά και στην Αθηνά και στον Μήτσο της και στον αλλο τον Μιτςποντι.

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δονητές δε μουχει τύχη!!!!!!!!Μωρε γω να τα δώσω τα φιλιά μα που δε τους βλέπω όμως!!!!!!!Αντε καλό μήνα τώρα!

      Διαγραφή
  14. Δεν έπαιρνες μια ομπρέλα να την κρατάς να μην καίγεσαι...το πολύ πολύ να έβαζες και το τεκνό από κάτω..λύσεις υπάρχουν πάντα..καλό ξεκοκκίνισμα...και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα βλαστιμάω την ωρα και τη στιγμή που δεν αγόρασα μια ομπρέλα!!!!Με καταραστηκε αυτός που τις πουλαγε!! Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  15. μοναστηράκι.....πα πα πα..εξωτερικό πήγες....
    αντε και ομόνοια την επόμενη...χαχαχαα
    να σαι καλά είδες τι γίνεται.....εγω πάω στου θαναση και πίνω κεμπάπ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια Ομόνοια; Σπίτι μου και σπίτι του οι καφεδες από δω και μπρος!!!Τέρμα τα έξω!

      Διαγραφή
  16. χαχαχαχα! Μπελάδες, όμως, σ' έναν καφέ!!! Την επόμενη, Μοναστηράκι.. Μοναστηράκι! Αλλά μέσα! Να μην σας ενοχλεί κι ο κόσμος!! χαχα!
    Καλό σ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επομενη θα κοιτάξω να ειναι με βροχή και αναγκαστικά θα μπούμε μέσα!!!!Δε τη ξαναπάταω!!Καλό χρυσο κι άγιο το τεκνό μα δε τη ξαναπατάω!!!!!!! Αμήν παναγία μου καλό σαβατοκύριακο να έχουμε όλοι μας!!

      Διαγραφή
  17. πλάκα πλάκα αν για τον κάθε ''περαστικό'' έδινες έστω 30 λεπτά τότε μάλλον καλύτερα να έβγαινες στο κολωνάκι για καφέ (πιο φτηνά θα ερχόταν) :P:P:P

    επίσης έχει κανείς παρατηρήσει ότι αν δώσεις σε ένα μετά σου έρχεται ένα μπουλούκι πιο μεγάλο και από την ουρά του ίκα σε μέρες...αιχμής ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρια που θάχε και λιγοτερο κόσμο στο Κολωνάκι!!!!!Μπας κι ειχε και καλυτερο καφέ δε ξέρω!!

      Διαγραφή
  18. να τον κατεβάσεις στα μέρη μας την επομένη στη παραλία στο Ναύπλιο που έχει και απάγκιο τα πρωινά και αμα φυσάει νοτιάς τον κόβει... μα θα μου πεις τι είναι αυγολέμονο για να κόψει τέλος πάντων εσύ για καλό και για κακό να σφυράς ανάποδα, το κανε η Ζαχαρούλα πάνω από τους ντολμάδες και δεν είχαν κόψει ποτέ...
    Α να μην το ξεχάσω πολύ καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μη τρέχω και στο Δομοκό!!!!!!!Τι να σφυράω μαρή τα κάρμινα μπουράνα;;Δε ξέρω τι εκανε για τι δεν εκανε η Ζαχαρούλα εμένα δε μου κόβει ποτε αυγολέμονο!!Η Ζαχαρούλα ποια είναι; Σας μερσώ εμένανε δε μου ήρεσε πολύ μα η κατέ επίμενε να το βάλει!!!

      Διαγραφή
  19. Αχ πέστα κυρά Μαρίνα μου για το Μοναστηράκι. Το έλεος δηλαδή. ΜΙα φορά εμένα έβαλε τα κλάματα ένας γέρος για να αγοράσω λαχείο. Και να μου λέει "γιατί δεν το παίρνεις, θα μπορούσα να είμαι πατέρας σου" κλπ κλπ. Χάλια σου λέω χάλια. Πάντως τελευταία από οτι μαθαίνω έχει γίνει πολύ της μόδας για συναντήσεις κορυφής το Μοναστηράκι. Οπότε ίσως είναι γκλάμορους όλο αυτό. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκλάμορος ξεγκλάμορος δε ξέρω εγώ μια φορά εκεί δε ξαναπάω!!!!Καλύτερα να πάω στη Μαρίνα Ζέας (τόπιασες το λογοπέγνιο) να βλέπω και τη θάλασσα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. τραβάτε με κι ας κλαίω και κάνω πως δεν θέλω!
    αχ αυτοί οι καφέδες στη λιακάδα υπό το φως του ήλιου!
    :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο με αντηλιακό ποτέ χωρίς αλλίως την ειδα τη κατάντια μου!!!!!!

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.