Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Τεκνοσκριβού...

...από την Μαρίνα Ζέας 

Diane Arbus - Untitled

Με πήρε η κατέ τηλέφωνο τη περασμένη Πέμπτη στις 11.30 τη νύχτα και μου λέει:
-Μαρινάκι είμαι Αθήνα. Τι θα έλεγες να συναντηθούμε για μια σόδα;
-Τη σόδα να τη πιεις εσύ και το σόι σου, της λέω εγώ.
Τεσπα να μη στα πολυλογω, γιατί δεν είναι και αυτό που θέλω να σου πω, συναντηθήκαμε αργά τη νύχτα όπως συνιθίζουμε να συναντιόμαστε.
Φιλιά και αγκαλιές γιατί είχαμε καιρό να συναντηθούμε και μπαίνουμε στο μπαρ. Ηπια εγώ τα μαρτίνια μου έφαγα και τις ελιές που είχανε μέσα γιατί η κατέ έκανε δίαιτα και μου απαγόρεψε κι εμένα να φάω το κατιτίς μου, ήπιε η αρτίστα δυο σόδες τη μια πάνω από την άλλη κι ήρθε κι έγινε κουρούμπελο από τις σόδες. Που δηλαδή πως θα γινότανε άμα έπινε ξύδια; Κι εκεί πάνω που της έλεγα για τα προβληματα της δουλειάς μου και ποσο την έχει επιρρεάσει η κρίση μου λέει:
-Δε μου λες θα βάλεις τον κώλο σου κάτω να γράψεις καμιά τεκνοσκριβού που τόχεις ρίξει στο σορολόπ;
-Να γράψω μαρή Αθηνά, είπα εγώ κι αν τόλμαγα ας εκανα κι αλλιώς.
Κι έτσι την άλλη μέρα σηκώθηκα αχάραγα έφτιαξα καφέ γαλικό με γεύση φουντούκι μια κανάτα και κάθησα  μπροστά στον υπολογιστη και σκεφτόμουνα τι στο διάλο να γραψω. Περίμενα να μούρθει καμιά ιδέα. Τζίφος.
Κι έτσι αποφάσισα να σου πω το όνειρο που είδα προψές το βράδυ μπας και γεμίσει η σελίδα για να μην έχει να γρινιάζει κι η κατέ.
Είδα λέει ότι ετοιμαζόμανε να γίνω κουμπάρα και ήμανε λέει σ ένα σπίτι που δεν ξέρω ποιανού ήτανε στο όνειρο μου. Κι ήμασταν με αυτή που θα την επάντρευα σ ένα δωμάτιο μέσα. Κι αυτή μου έδειχνε κάτι κουάφες για να διαλέξουμε λέει ποια θάβαζε στο γάμο που να συνταιριάζει με το νυφικό της. Και μετά μου έδειξε και το νυφικό. Και ξαφνικά λέει εγώ βρίσκομαι να φοράω το νυφικό που ήτανε λέει σαν παραδοσιακό από αυτά με τις μπροστομούνες. Αλλά εγώ λέει αισθανόμουνα πολύ θεά γιατί λέει το νυφικό έτσι έπρεπε να ήτανε. Και πάω να βγω με το νυφικό από το δωμάτιο και κι εκείνη τη στιγμή ένας άντρας ερχότανε που δε τονε ξέρω στη πραγματικότητα και ήτανε λέει ο κουμπάρος μου. Κι εγώ τότενες άρχισα να ουρλιάζω "να μη με δει ο Σούλης, να μη με δει ο Σούλης".
Εγώ έχω πάρει του κόσμου τους άντρες στη ζωή μου αλλά Σούλη σου ορκίζομαι δεν έχω πάρει ποτές.
Κι εκείνη τη στιγμή έρχετε λέει κι η κουμπάρα μου μαζί με δυο μοντέλες κι ένα ραμολί κι εγώ ξάφνου μένω λέει με το κομπινεζόν και από μέσα φαίνεται ότι φοράω κόκινο στρινκάκι και φαίνεται κι όλος ο πισινός μου κι η κουμπαρα να ουρλιάζει και να λέει ότι στο γάμο πρέπει να φορέσω άσπρο στρινκάκι. Κι αμέσως μετά με συστήνει στο ραμολί που χει πάθει ντουβρουντζά βλέποντας τον πισινό μου που δεν ήτανε και τόσο ωραίος στο όνειρο όσο είναι στη πραγματικότητα.
Κι εκείνη την ώρα ξύπνησα και δεν είδα τη συνέχεια που να πάρει η ευχή να πάρει. Αλλά μέχρις εκεί που είδα μήτε και ξέρω τι σημαίνει.
Είδα στον ονειροκρίτη του Καζαμία μα δεν έλεγε τίποτα για το συνδιασμό κουμπάρας, Σούλη, μπροστομούνας, στρινκάκι, πισινού και ραμολί. Και τώρα δε ξέρω τι στο διάλο ήτανε εκείνο το όνειρο.
Άμα όμως ξέρεις εσύ πες μου γιατί έχω την περιέργεια να μάθω.
Πάω τώρα γιατί έχω ραντεβού με ένα παρτιζανότεκνο και δε θέλω να το στήσω.

100 σχόλια:

  1. μήπως αν μας πεις τι έφαγες εκείνο το βραδυ να βγάλουμε άκρη...λέω τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα καλέ κι εσύ τι έφαγα; Είχα πάει στο κουτούκι του Αρίστου εδω παρακάτω και τσιμπισα κάτι σαλιγκαράκια στιφάδο δυο τρία σουτζουκακια σμυρνέικα κατι αμπελομπομπίτσες αυγολέμονο και μπουνιές στο όλιο. Σα να λέμε έμεινα νιστικιά!!!!!!!!!!Μετά που εγυρισα στο σπίτι έφαγα κι ενα μπακλαβά!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ε μα γι'αυτό βλέπεις τέτοια όνειρα αφού κοιμάσαι νηστική!

      Διαγραφή
    3. Προς antinetrino. Τι να κάνω που εκανε δίαιτα η κατέ και δε μ αφησε να φάω τίποτα. Αυτή φταιει!!!!!

      Διαγραφή
  2. Συγνώμη Μαρινάκι μα δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Αλλά για πες μου τι είναι παρτιζανότεκνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε μας ρε μπούμπα εδώ ο κοσμος χάνεται κι εσύ τι είναι το παρτιζανότεκνο!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Την ολομέλεια της Βουλής έβλεπες Μαρίνα να συνεδριάζει όπερ και εγένετο ...προφητικός ο όνειρος! Το ραμολί μόνο μάτι παίρνει, εμείς θα φύγουμε με το παρτιζανοτεκνό! Υπόσχεται περισσότερα! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Ασε με γιατί τόχασα το τεκνό! Ειχε λέει υπερεσία και δε μπορούσε νάρθει. Σάματις δε θάταν για καλό το όνειρο και βγήκε!!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω.. τον Σούλη τον Σπύρο μήπως; Μήπως έχεις ανάγκη από ρεκτιφιέ στο σπίτι;
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καημό του Σούλη θα ζήσω και θα τονε ψάχνω να βρω ποιος είναι!!!!
      Το σπιτι μου καλά τόχω η μούρη μου θέλει λιγο ρεκτιφιέ μα δε μπορω να μαζέψω λεφτά για να τη φτίαξω!!!!!!!! Εχει ακριβίνει πολύ η ομορφιά φίλε μου!!!!!

      Διαγραφή
  5. βρε κορίτσι μου, απορώ πως δεν το κατάλαβες!

    το κόκκινο στρινγκ σημαίνει ότι κάτι θα γίνει σύντομα. πολύ σύντομα.
    ο γέρος ειναι σοφία, είναι νόηση, είναι κύρος.
    το νυφικό είναι μεγάλη δέσμευση.
    ο σούλης που δε θες, είναι η εφορία.

    άρα: πολύ σύντομα, θα γνωρίσεις άντρα τσίλικο, με περιουσια και θα το πας σοβαρά, και θα σας πηδήξει η εφορία κανονικότατα. όπως ήθελε να κάνει ο γέρος στον ύπνο σου...

    το όνομα δε του τύπου δες απο τι βγαίνει ο σούλης. μάλλον κυριάκο θα τον λένε. κυριάκο, ντιμάνς, ντιμανσούλη, σούλη!!!

    άντε βρε, χρόνια πολλά, σε μένα που είμαι και αεροπόρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρή ria πόσα ξερεις μάνα μου; Φχαριστώ για τις απαντήσεις θα έχω το νου μου!!!!!
      Κυριάκο, ντιμάνς, ντιμανσούλη, σούλη κι εγώ έλεγα μην είναι από το Αναστάσης!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Να σε πω χρόνια πολλά που είσαι κι αεροπόρα ξέχασα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ενα κόκκινο αντικείμενο συνηθίζεται να φορά η νύφη. Μου διαφεύγει αν είναι σε στριγκάκι!!

    Ο Σούλης είναι το απωθημένο σου... έλεγξε το πλλλληζ!
    Η μπροστομούνα.. η αθωότητα που χάθηκε στα 10!
    Το ραμολί τα δύσκολα που έρχονται...

    Ο Καζαμίας τα λέει μάνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατάλαβα γιαγιά πρέπει να πάρω κάποινε Σούλη όπως και δήποτε!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Ο Σούλης είναι ο Σπύρος Σούλης.

    Αντε βρε σε βλέπω με εκπομπή στη τηλεόραση να τα αλλάζεις όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τεκνάρα με τα ξανθά μαλιά ο Σπύρος Σούλης ;;Ε αυτός δεν ειν κακός!!!!!!!!!! Μωρέ έτσι κι έβγαινα στο γιαλί αναντάμ παπαντάμ θα τους τάκανα!!!!!!!!! 100% τηλεθέαση!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Μήπως Σούλη λέγανε τη νύφη και σε έπιασε πανικός για να σε δει με το νυφικό του;
    Όπως και να ΄χει, άσε το Σούλη και πιάσε το τεκνό!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε ρε παιδί μου μ αυτά και με κείνα δε το πρόλαβα το τεκνό. Γύρισε στο στρατόπεδο. Την άλλη βδομαδα τώρα πια. Γκαντεμιά σου λέω!!!

      Διαγραφή
  9. Αν έπινες σόδα, δεν θα τάβλεπες ολα αυτά! Τέλος!
    ααα και καλημέρα σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Βρε λες κάτι να ξερει η κατέ που τις πίνει;

      Διαγραφή
    2. Καλέ κυρία ZouZounaνα σας πω καλό σαβατοκύριακο ξέχασα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. η αεροπορία ευχαριστεί για τας ευχάς σας ως τρίτη ευχή στην εκπομπή σας!

    σαμαράς: το πιο σκληρό πήδημα και ασάλιωτο παρακαλώ!

    για τη ρία και το χλέμπουρα! ευχαριστούμε για την αφιέρωση!!! δεν υπάρχει πιο ροκ κομμάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Εμείς την Αεροπορία την αγαπάμε! Παιδιόθεν!

      Διαγραφή
  11. ήταν η πιο σύντομη απεργία στην ιστορία!

    και μη λες κακές κουβέντες. άκου βουλή καλλιγραφία!

    η βουλή είναι κακή λέξη! θα σου βάλω πιπέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, θα αποφεύγω τη λέξη Βουλή! Θα κρατήσω μόνο το "καλλιγραφία"!

      Διαγραφή
  12. γι αυτό μωρή σε αγαπάω. γιατί ποτέ δε με χαλάς χατήρι!

    είσαι θεά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πες την αλήθεια!
    βαζεις ταγκό γιατι σου αρέσει που σε ακούω και το κάνεις για να μην αλλάξω σταθμό!

    θα σας κάνω τους αργείτες, να ακούτε ταγκό και να ερωτεύεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; τόσο ήταν;;;;;;;;

    σνιφ. εγω όμως θα αντισταθώ. θα σε ακούσω, έτσι για να σκάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έχουμε σπόνσορα τη wind;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αποκαλύπτεις δημόσια τους χορηγούς μου! Θα με ματιάσουν!

      Διαγραφή
  16. τσ τσ τσ τσ...

    δεν παίζεσαι λέμε!

    δεν το άκουσα τη δευτέρα, το ακούω το στοπ την πέμπτη!

    μιλ μερσί διότι ειμεθα και κοριτσι από σπιτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μνήμη αντιστρόφως ανάλογη του ύψους μου! Τουτέστιν δεν έχω κοντή μνήμη!

      Διαγραφή
  17. τι ερωτική αυτή η εκτέλεση του στοπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αμάν αυτή η διαφήμιση. και να θες να κάνεις δίαιτα, δε σε αφήνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. έξυπνο αυτο με το μίνι κούπερ!
    γέλαγα τόσο δυνατά, που μου τηλ η απο κάτω να με ρωτήσει τι συνέβει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. φίφήηηηηηηηηη....

    σε καταγγέλλει η μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αν όμως ειναι χέστηδες, μένουν στο τηλέφωνο μόνο!

    αν με εννοείς!

    χλέμπουρες όλου του κόσμου, ενωθείτε και πάρτε πρωτοβουλίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. λονδίνο καταντήσαμε! λονδίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σου πω και Αμέρικαν μπαρ!

      Διαγραφή
    2. Α κατάλαβα η ria άκουγε τη κατέ στη ζαλίστρα να παιζει μουσική και να τα χωνει!!!!!

      Διαγραφή
    3. @Μαρίνα Ζέας
      Καλά το κατάλαβες. Άκουγε η Ρία την εκπομπή.

      Διαγραφή
  23. Να ξερεις ότι τα όνειρα μαρτυράνε γνώσεις και αναμνήσεις που στο ξύπνιο μας δεν τις θεωρούμε κτήμα μας...
    Υ.Γ. μαρη ria κουβέντα κατω απο τη τεκνοσκριβου με την αρτίστα ...για όνομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ονειρεμένες οικογενειακές στιγμές!

      Διαγραφή
    2. αααα μαρη χαζή που λύσσαξες με την άλλη τη ria και η Μαρίνα ακόμα να σας ξεχέσει που το κάνατε εδω μέσα... ασε μη πω πως - μπουρδέλο, το'πα- και παει το πιτσι πιτσι γόνατο....

      Διαγραφή
    3. ονειρεμένες?και λίγα λέω!

      Διαγραφή
    4. @mitsopd
      Και μπουρδέλο θα το κάνουμε και καφέ Σαντάν θα το κάνουμε και το σπίτι της Σουλτάνας της Σούζης θα το κάνουμε άμα μας κάνει κέφι!!!
      Και θα κουτσομπολεύουμε όσο θέλουμε και πρόσεχε μη σε πιάσουμε στο στόμα μας κι εσένα!!!
      Κι ας έρθει η Μαρίνα να μου πει το παραμικρό. Της τα έχω μαζεμένα και του λόγου της!!!

      Διαγραφή
    5. χώσε χώσε φιλενάδα.
      δε μας αφηνουν και δυο κοριτσίστικες κουβέντες να πουμε.
      είμεθα μικρές κύριε μιτσποντ και δε μας αφήνουν οι κηδεμόνες μας να ξενυχτούμε. τι να κάνουμε τα μικρά αθώα και άβγαλτα κορτσούδια;;; κάνουμε κους κους!

      Διαγραφή
    6. @Αθηνά
      λέγοντας Σούζη εννοούμε την εργοδότρια μου?

      Διαγραφή
    7. δε μου λες μαρη Αρτίστα, που να μη σώσουνε τα σκέλια σου να δουν χαρά, που μαζεύτηκες με την άλλη τη νοσοκόμα τη Ρία-ασε που μου θύμησε την ιστορία με τον Ντακότα της πολεμικής...- που με έκανε και μιτσ μποντ 006 τρομάρα της ,που τη να μου πεις μαρή για τη Σούζη, της Σούσης κ.λ.π. που ευτυχώς που υπάρχουν και οι φαρμακοποιοι και μας πληρώνει τα ρημαδοενοίκια, αλλά τώρα με τον ΕΟΠΠΥ πανε και πηδάνε κατι ξένες με 10 ευρώ και το βλέπω το Prive να ξαναγίνεται παϊδακερί και να σε βάλω μαρή να σερβίρεις το κρέας well done στους αγρότες της ευρήτερης περιοχής και να χορεύεις με μέση σπασμένη το "καρδιά μου καϋμένηηηη πως βαστάς και δεν ραγίζεις..." και τη νοσοκόμα να κανει πόρτα τις τσικνοπέμπτες που θα'χει κίνηση...ντυμένη ως έχει...Αυτά, άντε γειά...

      Διαγραφή
    8. @mitsopd
      παϊδακερί της σούζης???????
      και που θα δουλέψω επιτέλους γαμώ το κέρατο μου???????
      δεν θα δω προκοπή πια!

      Διαγραφή
    9. Ποια είναι αυτή η Σούζη ρε παιδιά; Δε πιστεύω να μου παίρνει τη δουλειά; Ποια ρημαδονοίκια; Τι στο διάλο δεν ξέρω;

      Διαγραφή
    10. @mitsopd
      Καλά, πλάκα μου κάνεις; Τόσο χαμηλά ξέπεσε ο φαρμακοποιός; Για λέγε κι άλλα, για λέγε...

      @christina
      Θα πας να γίνεις ψήστρια!

      @Μαρίνα Ζέας
      Άσε μας κι εσύ ρε Ζέας...

      Διαγραφή
    11. εδω μαρή τη παρακάλαγε να την πληρώσει αύριο μετά τη λαϊκή γιατί είχαν απεργία και τα 'θελε για καφέ...

      Διαγραφή
    12. @mitsopd
      Απαπα, τέτοια κρίση, λοιπόν, το επάγγελμα! Κι εγώ που σκεφτόμουν να τον κάνω προξενιό κάπου... Άσε καλύτερα...
      Που οι καλές οι μέρες που έπαιρνε και δουλειά για το σπίτι από τη Σουλτάνα! Τς τς τς, περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις!
      Να κλαίει δηλαδή στην συγκεκριμένη περίπτωση...

      ΥΓ. Δε μου λες ρε Βάγγο (μα, Βάγγο, Βάγγο;), μήπως εμείς οι δύο είμαστε πολύ κουτσομπόλες; Όχι ότι το πιστεύω, αλλά μου πέρασε σαν ιδέα απ' το μυαλό!

      Διαγραφή
    13. @Αθηνά
      θα πάω στις Φλόγες στο Τολό να δουλέψω,αφού η Σούζη περνάει κρίση!!!

      Διαγραφή
    14. σου πέρασε... ααα να πάμε και στις φλόγες να υποστηρίξουμε τη Λεκάνα; τι λες;

      Διαγραφή
    15. @mitsopd
      εγώ την σούζη θέλω κατά βάθος,αλλά εφόσον το πηγαίνει για κλείσιμο θα πάω στις φλόγες!δουλίτσα να υπάρχει!
      άμα δεν στηρίξετε την λεκάνα ποιον θα στηρίξετε??????

      Διαγραφή
    16. @mitsopd
      Ε τι να κάνουμε, να πάμε και στις Φλόγες, κομμάτια να γίνει...
      Εδώ έχουμε υποστηρίξει Λεκάνες και Λεκάνες τη christina δεν θα στηρίξουμε που είναι και γειτόνισσα;
      Αλλά κι αυτή βρε παιδί μου, δουλειά που βρήκε...
      Τώρα θα μου πεις με τόση ανεργία, τι να σου κάνει; Ότι βρει θα κάνει, αλλά και παραδουλεύτρα σε μπουρδέλο, δεν της το 'χα...
      Τέλος πάντων, δεν θα πω άλλα μη με πουν και κουτσομπόλα...

      Διαγραφή
    17. @christina
      Με 27% ανεργία δεν σε παίρνει να διαλέγεις.

      Διαγραφή
    18. @Αθηνά
      θα ξεκινήσω από χαμηλά και θα ανέβω στην ιεραρχία!

      Διαγραφή
    19. @christina
      Άντε, με το καλό και τσατσά σας εύχομαι!

      Διαγραφή
    20. @Αθηνά
      Αχ σας ευχαριστώ πολύ!Μακάρι!

      Διαγραφή
  24. Ε, έτσι είναι το σωστό..στο γάμο, άσπρο στρινγκάκι...αν έβλεπες πάντως τη βουλή, το στρινγκάκι μπορεί να γίνει και όπλο..σφεντόνα για την ακρίβεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ βουλή μόνο απ έξω. Κανένα τσολιά να πάω να ζαχαρώσω και για τα άλλα δε δίνω διάρα τσακιστή γιατί δε καταδεχομαι να γίνω σα τους βολευτές!!!!! Τι να κάνει η σφεντόνα μπαζούκας να πάρω καλύτερα!

      Διαγραφή
  25. την πειράζει η σόδα την στάζω πετιμέζι,δουμπιά να της δίνεις άλλη φορά!
    το σούλης βγαίνει από το τάσος να φανταστώ!
    το κόκκινο του στρίγκ ήταν κόκκινο της φωτιάς?κόκκινο αιματί?κόκκινο που πορτοκάλιζε?μαγεντιανό κόκκινο?ακαζού?ξεπλημένο κόκκινο?
    πρέπει να ξέρω ακριβώς την απόχρωση για να βγάλω πόρισμα για το όνειρο.
    οι μπουνιές στο όλιο στην έκαναν την ζημιά και είδες ότι είδες!
    σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Σιγα μαρή γραμματέα μου μη της δίνω και περιέ. Να πληρώνουμε τη σοδα σαμπάνια λες και βγάζω πολλά…… Γιατί η κατέ δε ξέρω πως την εχει δει και άμα βγαίνουμε κερνάω εγώ. Μου λέει κάθε φορά ότι είναι η σειρά μου. Αισιχτίρι με τις μαλακίες της κάθε φορά μα δε φταίει κανας άλλος εγώ φταίω που κάθομαι και τηνε πιστεύω!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Ονειρα και ονειρα πηγανε χαμένα...που λεει και το λαλακι.

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ δε πάει να λέει το λαλάκι δε θα κωλώσουμε πουθενά!!!!

      Διαγραφή
  27. Εγώ τώρα να καθίσω κάτω και να κλαίω? οχι δεν ειμαι η μικρή Ελένη. Κανείς δεν μου απήντησε και με πτύσατε γενικώς.
    ακλάαααα, αμα ξαναφήσω σχόλιο εγώ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία ZouZouna μη στεναχωριέσε και δε σε έφτυσα μα είχα κάτι μανταρίσματα να κάνω και μου βγήκαν τα μάτια στο βελόνι και δε μπόραγα να δω να γράψω μετά. Τώρα συνήρθα από χτές!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Βρε αυτά είναι όνειρα, όχι σαν εμένα που βλέπω κάτι τελείως ξενέρωτα!
    Να σου πω, το ραμολί είχε καράφλα ή μαλλί;
    Άμα μας αποκρύπτεις στοιχεία πώς περιμένεις να βγάλουμε συμπεράσματα;

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ραμολί είχε μαλλιά λίγα μα σύνταξη βαρβάτη!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τέλειο τότε το όνειρο! Άκου να δεις:
      Μεγάλο δρόμο θα διαβείς, αλλά όχι επί ματαίω. Θα συναντήσεις τον πλούσιο της ζωής σου και αμέσως θα κάνεις την τύχη σου με μπότοξ και λεοπάρ κολάν.

      Διαγραφή
    3. Κολάν λεοπαρ;;;;;;;;; Τρέλανε με θα βάψω και το μαλλί ξανθό!!!!!!!Θα σκίσω η θεά!!!!!Φχαριστώ για την εξήγησ και αυτή θα κρατήσω γιατί ειναι η πιο ωραία!!!!!!

      Διαγραφή
  29. να σε δω μαρή Αρτίστα, με περιγραφή Μitsopd, κι ας μην ξαναδω κιθάρα στην ζωή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι και γίνει αυτό θα κλάψουνε μανούλες εδώ μέσα. Θα έχουμε ντέρμπυ αρτίστας –mitsopd!!!!!! Ωρε μάνα μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Υγειής τρέλα πάνω από όλα!Ζήτω τα τρελά όνειρα!
    Τρελάθηκα!

    Τρελές καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελάθηκες; Εισαι στο σωστό το μέρος!!!!!!!!!!! Νάσαι καλά παλικάρι μου!!! Φχαριστώ για την επίσκεψις!!!!!!!!Τρελό σαβατοκύριακο νάχεις!!!

      Διαγραφή
    2. Όχι μόνο είμαι στο σωστό μέρος,σπουδάζω και στο σωστό χώρο!:Ρ:Ρ

      Επίσης,επίσης!!

      Διαγραφή
  31. Δε μας είπες όμως, ποιά απ'όλες είσαι στην φωτογραφία???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κούκλα είσαι! Φτου φτου!!!
    Άντε και εις ανώτερα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μια γκόντα είμαι!!!! Κάτσε για δε ξέρω άμα μπενάβεις το καλιαρντό να στο εξηγήσω: Καλέ μια θεά είμαι!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. ¸.•°✿⊱╮╮
    Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.

    Quero convidá-la para ver minhas flores.

    Bom fim de semana com tudo de bom:
    muita saúde e muita paz.
    Beijinhos.
    Brasil.
    .•°✿⊱╮•°✿⊱

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Και μετά λένε εμένα τρελαμένη!!!
    είναι κι εδώ... για τον γάιδαρο καβάλα όπως λένε στο χωριό μου!
    χαχαχαχα
    Καλή βδομάδα, καλές σόδες, καλά κρασιά όλα καλά βρε κορίτσια ζωή να έχουμε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο δικό μου το χωριο λέμε για τον π*υτσ* καβάλα μα εδώ είναι κατά πως πρεπει τα παιδιά και δε με παίρνει να το πω γιατι θα μ απολυσει η κατέ!!!!!!!!!Καλή βδομάδα και μακρια απο σόδες!! Μονο κρασιά!!!!!

      Διαγραφή
  35. Λατρεύω το μαρτίνι! Τα όνειρα συνδέονται με το υποσυνείδητο, να το προσέξεις αυτό….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μαζεφτούμε να πιουμε μαρτίνια και να τρώω τις ελιές εγώ για δε μεβλέπω καλά με τη κατέ που κάνει δίαιτα!!!Συνδέονται καλά τα λες γιατι θάθελα να πάρω ενα ραμολί με μεγαλη σύνταξη και να μ αφήσει χρόνους και να μου μεινει η συνταξη!!!!!

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.