Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Τεκνοσκριβού...

...από την Μαρίνα Ζέας 


Προψές είχα πάει στην ατμοκαυλού για χαλάρωση και μετά που γύρισα στο σπίτι η χαλάρωση είχε πιάσει για τα καλά και την άραξα στο μπαλκόνι και είχα βάλει κι ένα σταθμό ωραίο στη ζαλιστρα να παιζει σιγανά, μη ξεκουφαθώ κιόλας. 
Και έτσι όπως ήμανε χαλαρή χαλαρή και μοσχομυριστή και δεν ειχα τι να κάνω, που είχα αλλά βαριόμουνα γιατί κι οι δουλειές ατελείωτες είναι, άισιχτιρ πια. 
Το λοιπόν καθόμουνα και σκεφτόμουνα. Εδώ κανονικά η Αθηνά θα μου έλεγε 
–Με τι σκεφτόσουνα Μαρινάκι; μα αυτό είναι άλλη κουβέντα. 
Σκεφτόμουνα το λοιπόν κάτι πράματα που μου είπε ένα σπουδαγμένο γαργαρότεκνο που γνώρισα στη Ρόδο που ήμουνα όλο το καλοκαίρι για δουλειές. 
Το γαργαρότεκνο παρεκτός που ήτανε της βαριάς κουλτούρας κι όλο κάτι κουλά μου έλεγε, ήτανε και νόστιμο. Αλλά ρε παιδί μου αντί να κοιτάει τα πλούσια ελέη μου κοίταζε το υπερπέραν κι έλεγε κάτι ακαταλαβίστικα. 
Μια για την επιστήμη έλεγε, μια για κάτι λογιστικά όρθια. Κάτσε να δεις πως τόλεγε με μια λέξη. Ορθολογισμός τόλεγε. Και για ένανε ορθό λόγο που του τάχε μαζεμένα απ ότι κατάλαβα, συνέχεια μιλούσε. Εγώ τώρα θα σας πω στο περίπου τι μου έλεγε γιατί ανάθεμα κι αν καταλάβαινα. Ότι έπιασα θα σας πω. 
Έλεγε το λοιπόν πως τα πολύ πολύ παλιά χρόνια, αλλά τα πάρα πολύ παλιά χρονια, οι άνθρωποι είχαν έναν πάρα πολύ μεγάλο φόβο. Γκραν μορμολύκης. 
Φοβόντουσαν μη τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι. Και να τα παρακάλια στους θεους και να οι θυσίες και δώστου τους παρακαλούσανε να μην γινει κάτι τέτοιο και δώστου αναμοτσαζάρανε από αρνιά μέχρι κορίτσια. Περνούσανε τα χρόνια και σαν από μηχανής θεός έσκασε μύτη αυτό που το λένε ορθός λόγος και η επιστήμη παρεα μαζι μ αυτόν. 
Το ξέρω αυτό με τον από μηχανής θεό, που είναι στις αρχαιες κουελοφλοκόραμπες και κατεβαίνει κάποιος από ψηλά και σώζει την Ιφιγένια, γιατί τι με περάσατε; Αγράμματη αγράμματη αλλά μια Επίδαυρο την έχω πάει η γκόντα! Για να λεω την αλήθεια η κατέ μ εχει πάει. Ας είναι καλά με εχει ξεστραβώσει στα κουλτουριάρικα η αρτιστα! Μ έχει βάλει κι εχω δει πολλές κατολιοπουρές να σκούζουνε!! 
Τι έλεγα; Α ναι. Ήρθε που λες ο ορθός λόγος και η επιστήμη κι έτσι οι άνθρωποι σταματήσανε να φοβούνται πως θα τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι. 
Πήρανε που λες τα πάνω τους και γίνανε τίγκα στην αυτοπεποίθηση κι εκεί που μένανε στα γρασιδότσαρδα, κάνανε ολόκληρες πολιτείες και κάνανε και τον πολιτισμό, τις καφετέριες, τα γήπεδα γκολφ, τα χάμπουργκερ, τις κούρσες, τον καπιταλισμό, γίνανε θεομιλιονάρηδες και σιγά σιγά τα θέλανε όλα δικά τους. 
Τίποτα δε τους έφτανε μετά απ αυτά. Τίποτα δεν τους ήτανε αρκετο. 
Και όλο και περισσότερο τεντωνόντουσαν και σηκώνανε το αναστημα τους και δώστου ξανατεντωνόντουσαν και ξαναμανα σηκώσανε το αναστημα τους και το σηκωνανε και το σηκώνανε μέχρις που ήρθε και χτύπησε το κεφάλι τους στην οροφή και έτσι καταλάβανε ότι ο ορθός λόγος ήταν μια πλάνη. 
Και σε ρωτάω εγώ. Το καταλάβανε οι άνθρωποι; 
Εγώ μια φορά δε κατάλαβα γρι απ ότι έλεγε. 
Πάω τώρα γιατί έχω βάλει να κάνω κάτι μπουνιές στο όλιο και μη μου αρπάξουνε.

85 σχόλια:

  1. Καταπληκτική περιγραφή!!Τουλάχιστον έμαθε το τεκνό τίποτα από ζωή ή μπααααααααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ φχαριστιόμαστε για τα καλά λόγια κύρια Ρώσσε μου!!!!Το γαργαρότεκνο βράστα μουρόχαβλο. Νάχει τέτοια θεά σα κι εμένα δίπλα του κι αυτός ο νους στη κουβεντα!!!!!! Που πήγαν οι άντρες τη τύχη μου μέσα; Που; που; Που;;;;;

      Διαγραφή
    2. Είμαι απλά ένας Ρώσος!!:Ρ

      Ε εντάξει μπορεί να μην είχε καταλάβει ότι ήθελες κάτι άλλο,μπορεί να θελε να ναι ροματικός βρε!
      Εδώ είναι καλέ,απλά οι γυναίκες έχετε γίνει τόσο γκρινιάρες!!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Καλό το ρομαντικό αλλά πόσο να περιμένω; Εχουμε και δουλειές!!!!!

      Διαγραφή
    4. Εεεεεεμ εσυυυυυυυ φταιιιις!!Το καλό πράγμα αργει να γίνει!:)

      Διαγραφή
    5. Η ζωή ειναι μικρη κι αυτά δε πρεπει να αργούνε. Στη βράση κολάει το σίδερο έλεγε η νόνα μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    6. Ε ναι είναι μικρή,αλλά το χρυσάφι αξίζει!!!!
      Μήπως πάρει φωτιά το σίδερο όμως αμα βιαστει κανείς!:Ρ

      Διαγραφή
    7. Ετσι πρέπει να γίνονται τα πράματα στον έρωτα μικρέ μου Ρώσσε.Να παίρνουνε φωτιά αλλιώς βράστα!!!!!!

      Διαγραφή
  2. "Μ έχει βάλει κι εχω δει πολλές κατολιοπουρές να σκούζουνε!!"
    χαχαχ!
    Είσαι απίστευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμην το καταλάβατε αυτό και γελάτε; Μόνο εγώ δεν καταλαβαίνω καλιαρντά;

      Διαγραφή
    2. Ασε μας και συ ρε dmpoumpa!Με το που έσκασε λίγο το χειλάκι μας αμέσως να μας βάλεις στην θέση μας! Όχι δεν το κατάλαβα , αλλά υποθέτω... :)

      (Στην ίδια κατάσταση είμαι κι εγώ φίλε,δεν είσαι ο μόνος)

      Διαγραφή
    3. Προς τον antinetrino. Ναι καλέ κυριε antinetrino καλά ρωταει ο Μπούμπας!!!!!! Φχαριστώ για το απιστευτη! Μου άρεσε. να ακούω και καμμιά καλή κουβέντα από σένα γιατί αμα περιμένεω από την αρτίστα ζήσε Μάη μου!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μαρινάκι καλώς ήρθες και πάλι! Ωραία η τεκνοσκριβού σου μα έχω άγνωστες λέξεις πάλι! Αν μπορούσες ότι καλιαρντά έχεις γράψει να μου τα μεταφράσεις θα ήμουν υπόχρεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλός σε βρήκα Μπούμπα!!!! Δε θέλω να σου χαλάσω το χατήρι μα αμα σου πω θα μ απολύσει η κατέ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. να σου πω ότι μας έλειψες; να το πω
    να πω ας πούμε κατάλαβα; ας πούμε
    μπουνιές στο όλιο...αυτό όμως;...

    καλά ντε...συνόψισα τις απορίες σε τρεις λέξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ μούλειψες και όλοι σας!!!!!Πατάτες είναι μα μη πεις οτι στόπα την έβαψα απέ την άλλη!!!!!

      Διαγραφή
  5. Έχετε απόλυτο δίκιο, αγαπητή Μαρίνα Ζέας. Οι άνθρωποι έχουμε χάσει την ουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!!!
    Εντάξει δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα τα πάντα..
    Στο όλιο τι έβαλες για πε μας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΣΣΣΣσσσσσ πατάτες είναι μη μας ακούσει η κατέ που δίνω μετάφραση(κατέ=αυτή=Αθηνά)Μη σκιάζεσαι κι εγω δε κατάλαβα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @Μαρίνα Ζέας
      Έννοια σου και όλα τα ακούω!

      Διαγραφή
  7. Ο Αστερίξ και οι Γαλάτες έμειναν μόνο να φοβούνται μην πέσει ο ουρανός στα κεφάλια μας. Οι υπόλοιποι είμαστε για λύπηση.

    Αυτό στο λάδι, κεφτεδάκια ήταν; Αν ναι, να ρθω να τσιμπήσω που τους έχω αδυναμία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι επειδής τα θέμε όλα δικά μας. Πατάτες είναι. Δε στόπα εγώ!!!!!!!θα φωνάζει η κατέ που τα λέω!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Σε καταλαβαίνω Μαρίνα μου. Εμένα να δεις που με έσερνε. Την Επίδαυρο τη γλίτωσα αλλά εκείνο το αφιέρωμα στον Γκοντάρ στο Άστυ ακόμα το θυμάμαι. Ψυχολογικό μου έμεινε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με πήγε ενα βράδυ στο Καρλόφσκι και μ έβαλε να δω κάτι έργα με χρώματα κάτι μπλε κόκινο ασπρο κι εγω δε ξέρω. Εκάνα κάτις ύπνους ξεγιρισμένους!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @Μαρίνα Ζέας
      Κισλόφσκι, Μαρίνα, Κισλόφσκι.

      Διαγραφή
  9. προσκυνω Μαρινα Ζεας! χαχαχαχαχαχαψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχα πολύ ανάλαφρο και διασκεδαστικό το ύφος σου ! μοναδικό! Το απόλαυσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ πάρα πολύ!!!! Ωραίο καπέλο φοράς εσύ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @The Madhattress
      Αγαπητή The Madhattress!
      Ως οικοδέσποινα του παρόντος έρχομαι να σε καλωσορίσω!
      Καλώς ήλθες λοιπόν, εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  11. τέλεια μουσική η εκπομπή σου φιλενάδα.
    έχω πάθει πλάκα!

    μπράβο μπράβο μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μουσική καλέ; τι εκπομπή; Α τόπιασα ακούς την Αθηνά. Καλά θα σου απαντήσει εκείνη!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @ria
      Ευχαριστώ πολύ, αγαπητή ria!

      Διαγραφή
  12. τι ωραίο ταγκό είναι αυτό; πες καλέ ποιο είναι η στείλτο μου με μέηλ.

    καταπλητκικό.

    το εκλαμβάνω ως αφιέρωση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ria
      Λογικά αυτή τη στιγμή πρέπει να το έχεις παραλάβει!
      Μα ήταν αφιέρωση! Ότι ταγκό έπαιξε για εσένα ήταν!

      Διαγραφή
  13. τι κρίμα που δεν μπορώ να σε ακούω κάθε μέρα στη δουλειά ρε φιλενάδα.

    δεν έχω στο γραφείο μου ίντερνετ. και εκεί που έχει δεν μπορώ να πάω για δυο ώρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σ άρεσε ηθελα νάξερα από δαύτηνε; Του λόγου μου μια φορά ξυπνησα πρωί και την άκουσα και μου πήρε τ αυτιά. Που είναι να μ ακουσει τι σου λεω τώρα θα με σφαξει στο γόνατο!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @ria
      Ω! Κολακεύομαι! Ντρέπομαι και κοκκινίζω!


      @Μαρίνα Ζέας
      Κάνε δουλειά σου Μαρινάκι...

      Διαγραφή
  14. δε με αφήνεις να κάνω δουλειά. χορεύω σαν την τρελλή μέσα στο σπίτι.
    με κατέστρεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και αυτό κυρία μου το χορεύω. να δω πότε θα σφουγγαρίσω!

    αν με έβλεπε κανείς, θα γίνομουν νούμερο ένα στο γιουτουμπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φιλιά στο δημοσθένη δεν άκουσα να στέλνεις!

    τι γίνεται; ακούει το στεφάνι σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις κι εσύ για το Δημοσθένη εεεεεεε;;;;;Τι να πει κι ο μαυρος ο Μήτσος;;;

      Διαγραφή
    2. @ria
      Σας παρακαλώ, δεν θα 'θελα...


      @Μαρίνα Ζέας
      Σας παρακαλώ, δεν θα 'θελα...

      Διαγραφή
  17. Καλό! Εγώ και κατάλαβα και γέλασα Τεκνοσκριβού Μαρίνα! Κοινός τόπος ακαταλαβίστικος τα καλιαρντά, αλλά βγάζουν νόημα από τα συμφραζούμεα!
    Ο ορθός λόγος μας έβγαλε από τις σπηλιές κι ο ορθολογισμός θα μας γυρίσει ξανά στο σημείο εκκίνησης!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για δες που έτσι που μου το λες το καταλαβαίνω κι εγώ ακόμα. Αυτό το γαργαρότεκνο πολύ μου τάχε μπερδέψει και με μπέρδεψε!!!!!!να σε φιλήσω!!!!

      Διαγραφή
  18. καλώς ήρθατε,το ότι λείψατε πολύ είναι γνωστό!
    όλα καλά και όλα όμορφα,καλό το τεκνό,καλός ο ορθολογισμός,αλλά εμένα άλλο με καίει,η κολλητή μου φίλη η Γεωργία η σφυρηλατημένη ήτονε μαζί σας στο νησί?
    έννοια την είχα όλο το καλοκαίρι.
    σας στέλνω φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρή γραματέα τα θες και τα λες για σου ξεφεύγουν;;;;;;;Να πάρω τη σφυρηλατιμένη στο νησί να μου πάρει ολη τη δουλειά;Ειχε πάει στο Βόλο αυτή.

      Διαγραφή
    2. γύρισε?αν μιλήσετε τα χαιρετίσματα μου να της δώσεις,μέσα στην καρδιά μου την έχω αυτή την κοπέλα!

      Διαγραφή
    3. Θα της τα δωσω γραμματέα μου μα θα αργήσει να γυρίσει. Μεγάλη βλέπεις η διατροφή που σκαει στη πρώην.

      Διαγραφή
  19. Μαρινάκι μπράβο γιατί περιγράφεις πολύ εύστοχα την κατάντια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η αλήθεια είναι πως μερικά κενά και γω τα έχω :)) πολυ καλησπέρα σας!!! :) καλο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καταλαβαίνεις τώρα;;;;Να βγάλουμε να μετρήσουμε τα κενά μας;;;Γιατί το δικό μου είναι μεγαλύτερο! Εσύ είσαι και γραμματιζούμενος μη το ξεχνάμε!!!!!!!!!!!Νάσαι καλά παλικάρι μου καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  21. χαχα, Έφτιαξα καινούριο στομάχι όμορφη, πανέξυπνη, και τέλεια νεαρά μου! Να είσαι καλά! Και να μας έρχεσαι συχνά!
    (μεταξύ μας, αυτήν την Αθηνά να την σαμποτάρεις, εσύ να μας τα λες, μεταξύ μας όμως έτσι;)

    Διάβασα και όλα τα σχόλια, εκεί κι αν γέλασα!

    Μου αρέσεις πολύ μου αρέσεις! (και δεν είμαι τίποτα γιούφτισσα να στην πέφτω έτσι χύμα)

    Καλό Σαββατοκύριακο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που εισαι μαρή Αθηνάααααααα να δεις που με λένε νεαρά και πανεξυπνη και όμορφη να σκάσεις απ το κακό σου;Φχαριστώ δια τον καλόν τον λόγον!!!Είναι και το μπικουτί που μου χαρίζει δε λέω αλλά είμαι και θεά!!!!Επίσης ωραία να περάσετε το σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. Μα ναι, το μπικουτί είναι που σε αναδεικνύει έτσι λαμπρά! :-Ρ

      Διαγραφή
  22. πολύ με διασκέδασε ο τρόπος που είναι γραμμένο το κείμενο..μιλάμε πολύ ύφος!
    μπράβο!!:P
    σας εύχομαι ολόψυχα ένα διασκεδαστικό Σαββατοκύριακο!
    Αθηνά..φιλάκια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας μερσώ πολύ!Από υφός σκίζω η θεά!!!!Καλά να περάσεις κι εσύ το Σαββατοκύριακο σου!Ασε τα φιλιά εδώ να τα πάρει η αρτίστα μόλις γυρίσει γιατι τώρα είναι στη δουλειά και αλωνίζω μονάχη μου εδώ μέσα!!!

      Διαγραφή
    2. @Phantomas
      Σε ασπάζομαι κι εγώ!

      Διαγραφή
  23. βρε Μαρινάκι ή εγώ δεν είμαι καλά,ή τα λύσαμε όλα τα προβλήματα και ασχολούμαστε με.......... http://www.youtube.com/watch?v=MqABmDITfCY !!!!!!!!!!!!!!!
    γιατί.......σου εκφράζω τον προβληματισμό μου!σώστε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε καλέ τι λέει το κοριτσάκι λίγο πριν το χιρουργείο για αλάγή φύλου είναι ο τραγουδιστής!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. με συνεπήρε το βίδεο που λέει και η Αθηνά!:P
    μην μερσεις!πάντως χωρίς να τα καταλαβαίνω όλα αυτά που γράφεις..γέλαγα μονάχη μπροστά από την οθόνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι που αυτά που γράφω είναι της βαρειάς κουλτούρας και δυσπρόσητα και δυσθεόρητα (άτσα λέξεις η θεά!!!) και γι αυτό δε τα καταλαβαίνω μήτε κι εγώ!!!!!

      Διαγραφή
  25. Επιτέλους ηρθες και πάλι!

    Τι να σε πω κι εγω για τον ορθολογισμό. Για να τα ελεγε ο γραμματιζουμενος κάτι θα ήξερε παραπάνω!

    Εγω παντως δε φοβαμαι μη μου ερθει ο ουρανός στη κεφάλα....φοβάμαι μη πάω εγώ και πέσω στη κεφάλα του ουρανου!

    φιλια πολλά και μην χάνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα αυτά κι εσύ της κουλτούρας είσαι και μη φοβάσαι τίποτα όλα καλά θα πάνε!!!!Το λέει η Ζέας!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Εσύ Μαρινάκι το κατάλαβες. Και παραπάνω από αυτά που σου έλεγε το γαργαρότεκνο. Εμείς να δούμε πότε θα καταλάβουμε ότι τα όμορφα κρύβονται στα απλά κι όχι σ αυτά που αποχτιούνται με λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολύ όμορφο γύρισμα μαρή έκανες. Και με τη Ρόδο τη μου θύμισες τώρα...welcome home μαρή και να σαι πάντα καλά να μας τα λες με το τρόπο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πούσαι μαρή κολκάνα;;;;;Του λόγου μου γύρισα μα σάματις εσύ χαμένος είσαι τελευταία.Ομως δε πειράζει θα χειμωνιάσει και θα μαζευτείς κι εσύ που θα πάει!!!!!!!!!!!!Δε μου λες μαρή τι σου θύμησα με τη Ρόδο; Φαντάρος έκανες εκεί; Μπας και σε πήρα και δε το θυμάμαι;;;;;

      Διαγραφή
    2. το 88 μαρή ημανε εκεί μετά γύρισα στη πρωτεύουσα

      Διαγραφή
    3. Μπα μετά το 95 άρχισα να κατεβαίνω δε σε πήρα τελικά άσε που άμα τόχα κάνει κι εγώ να το ξέχναγα εσυ θα το θυμόσουνα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. τελικά δεν εινε τυχαίο που είσαι Θεά

      Διαγραφή
    5. Α μαρή μουσαντογλειψού.... Μη και ντρέπομαι!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Φοβερό..πολύ ωραία περιγραφή και ανάλαφρο!
    την καλησπέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ!!!!!Τι να κάνω κι εγώ η έρμη ότι μπορώ κάνω μη μ απολύσει η αρτίστα και με τόση ανεργία ποιο μπλοκ θα με πάρει μετά;;

      Διαγραφή
    2. χαχαχα θα σου έλεγα να έρθεις στο δικό μου αλλά πως θα σε πληρώσω δεν ξέρω!! :))
      την αγάπη μου,φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
    3. Νάσαι καλά αρκεί η πρότασης!!!!!!!

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.