Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Άφησε για...



...λίγο τον μαγικό γαλαξία που ζει και ήρθε εδώ. 
Είναι αρκετός καιρός που έρχεται και ακούει προσεκτικά αυτά που σιγοψιθυρίζει το κύμα από λέξεις. 
Έχει αρχίσει και με γνωρίζει μέσα από αυτό το κύμα. 
Είναι ήσυχη και γαλήνια. Ευγενική και πάντοτε με μια τρυφερή κουβέντα. 
Δεν διστάζει ούτε στιγμή να εκφράσει τα συναισθήματά της και σιγά σιγά με μαθαίνει κι εμένα να κάνω το ίδιο. 
Χθες όμως δεν ήρθε μόνη της. Κρατούσε για μένα ένα δώρο. Πολύτιμο. Μια ιστορία που έγραψε. 
Το διήγημά της. Το διήγημά μου!
Σ’ ευχαριστώ, σ’ αγαπω, θα το φυλάξω για πάντα…
para siempre…

32 σχόλια:

  1. Δεν σε πιστευωωωωωωωωωωω!!!!!!!

    δεν το πιστευω..

    μια αναρτηση για μενα..

    τι τιμη..

    εχω ανατριχιασει ολοκληρη και ξερεις πως λεω την αληθεια.. γιατι αυτο ακριβως αυτο μου συμβαινει και το λεω..

    ακομα δεν μπορω να το πιστεψω..

    εγω σε ευχαριστω που αφεθηκες στα χερια μου και επλασα την Σοφή μου Αθηνα που φανταζόμουν.

    σε ευχαριστω απ τα βαθη της καρδια
    μου....

    Σοφή μου Αθηνά σου υποκλινομαι..

    δεχομαι με μεγαλη ευχαρίστηση την σημερινη σου ανάρτηση... θα στολισω το μπλογκ μου... με τιμας τοσο πολυ..

    εχω μεινει χωρις λογια και για αυτο επαναλαμβανομαι διαρκως..

    σε ευχαριστω ειναι τοσο λιγο..

    να εισαι παντα καλα... να περνας παντα επαναστατικα ομορφα..

    να εχεις υγεια.. και χαμογελο

    καλο ξημερωμα με φιλια τι αλλα σημερα ειναι η μερα σου οποτε φιλια επαναστατικα.

    σε ευχαριστω ξανα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία. Τώρα μάλιστα. Ζήτω που καήκαμε.Ήσουν που ήσουν ψωνισμένη σου γράφουν και διήγημα και δεν θα σου φτάνουν όλα τα καλάμια της χώρας. Ωχ τι έχουμε να τραβήξουμε απο δω και μπρος... Τεσπα...
    Η ιστορία πάντως είναι πολύ ωραία!!!!! Α η αλήθεια να λέγεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Το ξέρω καλή Μαρίνα Ζεάς.. σας διαβάζω και ξέρω πόσο πολύ την αγαπάτε.

    Αλλα και η Σοφή μου Αθηνά δεν μπορεί χωρίς εσας.

    Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για το σχόλιο σου και το πέρασμα σου.

    Να εισαι παντα καλα.

    Καλο ξημέρωμα να έχεις σε φιλω με φιλια επαναστατικά."


    συγχωρεσε με που φερνω εδω την απαντηση της Μαρίνας.

    φιλια πολλα και νυχτερινα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένη, είστε πολύ τυχερή που σας χάρισαν μια ιστορία τόσο ωραία και όχι τόσο μακρυά του χαρακτήρα σας! Εύγε στη συγγραφέα!!!
    Ενδόμυχα ζηλεύω λίγο... (με την καλή έννοια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αθηνούλα χαίρομαι πολύ για σένα! Που έχεις κάτι τόσο πολύτιμο να κρατάς φυλαγμένο! Καληνύχτα και όνειρα Λατινοαμερικάνικα!!!
    Κι ένα μεγάλο μπράβο στην κοπελιά που έγραψε την ιστορία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Γιώργος Βλαστός.

    Καλώς ηρθατε στην παρέα μου. Με την ευκαιρια αυτη να καλως ορισω και την Μαρίνα, που παρελειψα κακως πριν να κανω.

    Με κανετε να κοκκινιζω, για τα σχολια σας.

    Αλλα πραγματικά χαίρομαι για την Σοφή μου Αθηνά. Βλέπω την μεγαλη σας αγαπη για το προσωπο της.

    Ειναι πολυ τυχερη.

    Καλο σας ξημέρωμα με φιλια επαναστατικά."

    Σοφή μου Αθηνά ελπιζω να με συγχωρέσεις για την καταληψη του χωρου σου απ τα απαντητικα μου μηνυματα στους καλους φιλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με μεγάλη μου χαρά διαπιστώνω πως περνάμε μια περίοδο αφιερώσεων από φίλους σε φίλους. Οπότε πες μου έχω ελπίδες να κάνεις ένα αφιέρωμα για να δω το σκύλο σου; Πες ναι, πες ναι....
    Επιτέλους τι ζητάω ο φιλόζωος;
    Άντε τυχερούλα μέχρι και διηγήματα γράφονται για πάρτι σου!
    Μπράβο στην σ' αγαπω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε αντίθεση με κάποιους από το αναγνωστικό κοινό της σ' αγαπώ δεν θέλω ούτε κατα διάνοια να ξέρω τι έγινε μόλις έφτασε στο σημείο συνάντησηςη comandante Αθηνά. Ούτε ψύλος στον κόρφο του Εκείνου.
    Ωραία ιστορία σ' αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς τον paezano. Ε καλά εδώ είναι άοπλη και βλέπεις τι τραβάμε. Εκει που ειχε και το περίστροφο κοντα μαύρο φίδι που τον έφαγε τον Εκείνο!!!!!!!!!
    Προς όλους τους υπόλοιπους. ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΔΥΝΟΣ μη της λέτε πόσο τυχερη είναι και πόσο τη ζηλεύετε. Θα το πάρει πάνω της και δε θα τη μαζεύουμε με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όμορφες λέξεις για έναν όμορφο άνθρωπο.....μεγάλο φιλί...σε επιθύμησα πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα! Άυτή τη φάση με την κοτσίδα πως την έμαθε η σ' αγαπώ; Είδες Αθηνά; Θυμάμαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα! αχ όλα αυτά είναι πολύ συγκινητικά! σνιφ σνιφ, θα περάσω αργότερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαργαρίτα Γκωτιέ22 Ιουνίου, 2011 11:56

    Αχ τι όμορφο! Πήγα και το διάβασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη ιστορία. Μπράβο και στις δύο.
    Έλιωσα με τα σχόλια της Μαρίνας Ζέας.
    Καλημέρες και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @σ αγαπω

    Μην έχεις θέμα. Πολύ καλά έκανες και απάντησες και από εδώ γιατί λόγω δουλειάς δεν μπορώ να απαντώ άμεσα. Και αν έχεις οτιδήποτε άλλο να προσθέσεις ο χώρος σχολίων είναι στη διάθεσή σου. Έχεις συγχαρητήρια και από τη μαμά μου που το διάβασε. Και από το στεφάνι μου επίσης. Και η Ασφάλεια πέρασε από το σπίτι και έψαχνε για όπλα αλλά εντάξει, τελικά πείστηκε ότι είναι διηγηματική αδεία όλο αυτό!
    Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Μαρίνα Ζέας

    Λύσσαξες μαρή από προχθές που με βρήκες στου Περσέα. Και η σ' αγαπω σε αποτελείωσε. Και που είσαι, μην ανησυχείς για τα εγχώρια καλάμια. Τα δικά μου τα παραγγέλνω και μου τα στέλνουν από την Κούβα. Ζαχαροκάλαμα.
    Σ' αφήνω να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο με την ησυχία σου τώρα.

    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Γιώργος Βλαστός

    Να ζηλεύετε αγαπημένε, με όποια έννοια θέλετε. Ο πατέρας μου έλεγε "καλύτερα να σε ζηλεύουν παρά να σε λυπούνται"!


    @zouzou

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @dmpoumpa

    Όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου θα την δεις την πολυπόθητη. Προς το παρόν βολέψου με αυτές που έχεις.


    @paezano

    Ακριβώς! Ούτε ψύλλος στον κόρφο του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @christina

    Όφου, με συγκίνησες τώρα... Κι εγώ σε πεθλυμησα. Μόλις επιστρέψω θα βρεθούμε.


    @Nat

    Ναι, θα συμφωνήσω... Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @olga pieridi

    Ρε Ολγί, αλήθεια, πόσοι αιώνες πέρασαν από τότε; Καλά ήταν όμως. Φιλί.


    @Summertime Blues

    Έλα τώρα που δεν σου αρέσουν τα συγκινητικά! Αφού και συ είσαι πολύ συνασθηματική, μπλουζ... Ή έχω πέσει έξω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Μαργαρίτα Γκωτιέ

    Μπράβο, να πηγαίνεις. Να τα διαβάσεις όλα. Εσένα σ' αρέσουν αυτές οι ιστορίες. Είσαι ευαίσθητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @nefelokokkugia

    Εμ, γιατί νομίζεις της επιτρέπω την πρόσβαση στα σχόλια. Για να λιώνουμε που και που. Μεταξύ μας τώρα, της έχω προτείνει και συνεργασία αλλά ντρέπεται η ηλίθια. Διότι περί ηλιθίας πρόκειται. Ακούς μαρή Ζέας από κει πάνω τι λέω στη Νεφέλω από εδώ κάτω;

    Αχ, πολύ χάρηκα με το μνμ στο σταθμό! Θα λείψω από την εκπομπή μερικές μέρες και θα είναι μόνος του ο Κώστας.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Μαρίνα Ζέας

    Όταν θα γίνουμε διάσημες κι εμείς θα σχολιάζουμε στο μπλογκ της 1 φορά το χρόνο κι πάλι με πολλή σκέψη.

    Τι άλλα εσύ, έπλυνες καμιά κατσαρόλα; Θέλω να βάψω κι το μαλλί λουλακί αλλά έχω κι την σκύλα που θέλει όλο βόλτες, γάμα τα Μαρίαν μου, δύσκολο το φετινό καλοκαίρι, γαμώ το σπίτι μου μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @the elf at bay

    Μμμμμμμμ, μας αγνοεί ο κύριος βλέπω!
    Λυσσάξατε κι εσύ κι η άλλη από το κακό σας!!! Άντε μην τα πάρω κι αρχίσω να βρίζω και μας πάρει και μας σηκώσει εδώ πέρα μέσα γαμώ την τρέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Αθηνά

    Θα πείσω τη Μαρίνα να δημιουργήσουμε ένα μπλογκ από κοινού. Διανοείσαι, τι έχει να γίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @the elf at bay

    Της πουτάνας, φαντάζομαι...
    Με το συμπάθιο κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χαχαχαχαχα..


    πέρασα να ευχηθω καλο απόγευμα με φιλιά αγάπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πέρασε η ώρα!Ποιος λέει δε μ αρέσουν τα συγκινητικά; Βεβαίως και κλαίω και στις ταινίες.
    Χωρίς λόγια. Μόνο τραγουδάκι.
    http://www.youtube.com/watch?v=rJE_Sc1Wags&feature=related
    καληνύκτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @σ αγαπω

    Ευχαριστώ πολύ, επίσης. Φιλί. Απροσδιόριστο. Έτσι για να υπάρχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Summertime Blues

    Ναι, έτσι νομίζω. Τραγούδι από τα πολύ αγαπημένα. Και πιο αγαπημένη εκτέλεση από Mairilyn Manson.
    Βάλε να το ακούσεις:

    http://www.youtube.com/watch?v=ESOEuBMygbU&feature=related

    Sweet Dreams Dear Sumertime Blues!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.