Παρασκευή, 24 Μαΐου 2013

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ

Καθόμουν σε ποιοτικό καφέ της περιοχής μου και διάβαζα την κυριακάτικη έκδοση της "Ελεύθερης Ώρας", το άρθρο που αναφέρει τη σχέση των εξωγήινων με τους αρχαίους Έλληνες. 


Δεν είχα ρουφήξει τζουρίτσα από το εσπρεσάκι μου και καταφθάνει το στεφάνι της Αρτίστας.
-Που είναι η κατέ, μαρή; της λέω.
-Άσε έχουμε πρόβλημα, μου λέει... Μετά την επέμβαση ΨΕΥΔΙΖΕΙ!!!  
-Τι λες μαρή; της λέω, και που είναι τώρα;
-Στον οδοντίατρο, μου λέει, και μάλλον θα περάσει από δω.
Δεν πέρασε πολύ η ώρα και στην άκρη του πεζόδρομου φάνηκε η αέρινη σιλουέτα της ντυμένη στα μαύρα, με ένα σάλι ριγμένο μοιραία στους ώμους της. Έφτασε κοντά μας και κάθισε.
-Γεια θαθ… μας είπε.  
Ευτυχώς πρόλαβα και δάγκωσα δυνατά τα μάγουλα από μέσα και δε γέλασα μπροστά της.
-Έλα Θήφη, κάτθε, με έχειθ κουράθει πολύ θήμερα, λέει στο τσοπανόσκυλο και αμέσως σηκώθηκα να χαιρετήσω κάποιους γνωστούς που περνούσαν, κλαίγοντας…

 
Το στεφάνι της με είχε ταράξει στις κλωτσιές κάτω από το τραπέζι για να μην μας καταλάβει η Αρτίστα ότι την κοροϊδεύουμε, αλλά τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα και κάθε φορά που μιλούσε έπρεπε να θυμηθώ όλη την εκπαίδευση από την Προεδρική Φρουρά για να τα βγάλω πέρα.
-Κάνει πολύ δέθτη θήμερα, έχω θκάθει, μας λέει και παραλίγο να σκάσουμε εμείς από το βάσταγμα του γέλιου.  
-Θα κάνεις εκπομπή αύριο; της λέω.
-Λεθ; Έχω καιρό να πάω και ο Κουγιάθ θα λέει με κείνο το θτόμα του…
Η απάντηση ήταν μαχαίρι στη πλάτη και σηκώθηκε για να φύγει κάνοντας νόημα στο στεφάνι της να πάρει το τσοπανόσκυλο και κάτι σακούλες με ψώνια από τη λαϊκή.
-Γειά θαθ, μας είπε και οι λίγες παρέες που καθόμασταν στο καφέ αγκαλιαστήκαμε και κλάψαμε δυνατά από τα γέλια κερνώντας μπύρες ο ένας τον άλλον, λέγοντας να κανονίσουμε να βγούμε και αύριο για καφέ την ίδια ώρα που τελειώνει η Αρτίστα από τον οδοντίατρο.
Το στεφάνι ήταν μιλημένο και περιμέναμε το αυριανό sms για να πιούμε το εσπρεσάκι μας διαβάζοντας και το υπόλοιπο άρθρο, για να ξέρουμε και από ποιο γαλαξία είμαστε…  

Καλο θαθ βράδυ,
Κωλκάνα η Χρυθοθπυρού  

64 σχόλια:

  1. Αγαπητέ mitthopd, είμαι θίγουρη ότι όθοι/εθ φίλοι/εθ θα διαβάθουν το κείμενό θου θα καταλάβουν πωθ για ακόμα μία φορά υπερβάλλειθ τα μέγιθτα!
    Δεν πδευδίδω δα και όθο η Παγκροθκαλού η Φαρμακοτρίφτρα!
    Αθ είναι…
    Άλλωθτε δεν θα είναι κάτι το μόνιμο.
    Ελπίδω δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα θα το κάνουμε μόνιμο...έχουμε μιλήθει με το γιατρό

      Διαγραφή
  2. ρε Μητσάρα αλήθεια ψευδίζει τόσο;;; αύριο την παίρνω τηλέφωνο (τώρα νυστάζω) να γελάσω...ε, να μάθω νέα της εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρωί πρωί που είναι το καλύτερο γιατί μετά ζεσταίνεται και δεν φαίνεται τόσο

      Διαγραφή
  3. να κάνει ....κανά format...control at delete....μπορεί να επανέλθει....

    τα θεβη μου....ωχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθ θτο διάλο!!!! Και για πες μαρή κωλκάνα τι στα κομάτια κάνει κι άμα μιλάμε στο τηλέφωνο δεν ψευδίζει; Πως στο καλό καταφέρνει και το κρύβει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πετυχαίνεις τις ώρες μετά το ζέσταμα γι αυτό ,πάρε και συ πρωί

      Διαγραφή
  5. πές τα χρυσόστομε!
    που όταν μιλάμε στο τηλέφωνο νομίζω πω συνδιαλέγομαι με ισπανίδα πριγκίπισσα!

    μούτθοθ μπέθοθ μι αμόρ!

    θήφη, η μαμά πθευδίδει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΨΕΥΔΙΖΕΙ; Κάτι τέτοια ρε φίλε θα με κάνουν να πιστέψω ότι υπάρχει Θεός τελικά!!! Σαν να την ακούω να μου λέει "Άθε μαθ κι εθύ ρε Μπούμπα"!!! Αχα χα χα χαχα χααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα άθε μαθ κι εθυ....χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. @dmpoumpa
      Άθε μαθ κι εθύ ρε Μπούμπα...

      Διαγραφή
  7. χαχαχχα μια τάση προς την υπερβολή υπάρχει νομίζω! :)
    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπερβολή; που καλέ...

      Διαγραφή
    2. @Hfaistiwnas
      Μόνο μια τάθη; Βουτηγμένοθ θτην υπερβολή είναι ο τύποθ...

      Διαγραφή
  8. Αθηνά, μη μαθάθ. Άθε τον κόθμο να λέει. Θυμπάθχω μαδί σου να κθέρειθ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαθάει αλλά δεν πειράδει

      Διαγραφή
    2. @Koueen
      Μαθάω, αλλά δεν πειράδει...

      Διαγραφή
  9. Το ψεύδισμα είναι σέξυ, άσε που χτίζει καριέρες, η Μπέθυ δηλαδής πως έγινε τρανή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ έκανε καριέρα ο Αναστασιάδης που δεν καταλαβαίνεις συλλαβή, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα Αθηνά!

      Διαγραφή
    2. μα μέσα από το στόμα μου το πήρες, πώς;

      Διαγραφή
    3. @Delirium Tremens + Partali
      Μιλ μερθί για την θυμπαράθταθη παιδιά!

      Διαγραφή
  10. mitsopd, για να δούμε το μέγεθος του ψευδίσματος πρέπει να της κάνουμε το παρακάτω τεστ:
    θα την βάλουμε να πει τις εξής λέξεις:
    αψύς
    καβάφης
    ουπς
    θούθμοση
    άξεστος
    αψιμαχία

    και μετά θα βγάλουμε το ποσοστό του ψευδίσματος.

    υγ: δεν ψευδίζει τόσο πολύ πάντως.την έχω πετύχει σε πολύ καλύτερη στιγμή ψευδίσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φέρνετε την στο συνεργείο και θα το κάνουμε

      Διαγραφή
    2. Επίσης μπορούμε να μιλήσουμε μαζί της για Αιγύπτιους Φαραώ. Όπως τον Τούθμοση, χαχαχα

      Διαγραφή
    3. @mahler76
      Εθύ κουμπάρε έχε χάρη που θέβομαι και τιμώ τιθ κουμπαριέθ μου αλλιώθ θα τα άκουγεθ!!!

      Διαγραφή
    4. @christina
      Μμμμμμμμμμμ, εθύ έχε χάρη που έχειθ πρεμιέρα αύριο, αλλιώθ θα τα άκουγεθ!!!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. @Πρόεδρος Α.Π.Ι.
      Μα είναι αναίθχυντοθ ο mitthopd! Πωθ να ντραπεί;

      Διαγραφή
  12. Επίθηθ θέλω να καταγγείλω πωθ την ίδια ώρα που πθηφίδεται ο αντιρατθιθτικόθ νόμοθ θτη Βουλή, εγώ δέχομαι εδώ πέρα μέθα τον βάναυθο ρατθιθμό κατά των πθευδών από τον θυνεργάτη του βλογ mitthopd!!!

    Αίθχοθ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτή και η Λαμπέτη !

    Σας παρακαλώ!!! δηλαδήθ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θαν βγείθ θτο πηγαιμό για την ιθάκη...

      Διαγραφή
    2. @ZouZouna
      Μερθί Δουδούνα!

      Διαγραφή
  14. ένα έχω να πώ. Μίλησα πριν 2 ώρες με την κουμπάρα στο τηλέφωνο. Εμπειρία!!! όποιος έχει το τηλέφωνό της ας το χρησιμοποιήσει πριν στρώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πέστε μας ...ακούμε

      Διαγραφή
    2. @mahler76
      Όχι, πεθ, πεθ κουμπάρε, πεθ...

      Διαγραφή
  15. Ρε αφήστε τη γυναίκα ήσυχη!
    Περνάει που περνά το Γολγοθά της να'χει και σας να την κοροϊδεύεται....
    Απορία ξανθής: To σκυλάκι ακούει στο νέο όνομά του ή θα το εκπαιδεύσουμε εξ'αρχής?

    ΥΓ Πότε θα είναι το επόμενο ραντεβού με το γιατρό και που θα πίνετε τον καφέ σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άντε καλέ,εδώ έγινε φίρμα η Νικολούλη,η Αθηνά μας πείρακθε; Εκθάλλου,κατά την παιδική ηλικία,έωθ ότου μάθουμε να μιλάμε θαν άνθρωποι,όλοι πθευδίδαμε λιγουλάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εθεις , γιατι εμείθ εδω όxι...

      Διαγραφή
    2. @Κ. †
      Έτθι Κατερινάκι μου, έτθι!

      Διαγραφή
    3. Δεν θαθ πιθτεύουμε.

      @Αθηνά: Αλίμονο! :)

      Διαγραφή
    4. Κίθιδ,περαθτικά και μην ακούθ τουθ θυκοφάντεθ!

      Διαγραφή
  17. Παραθέτω το γνωστό επίγραμμα του Σιμωνίδη αφιερωμένο εξαιρετικά (10 φορές την ημέρα ανυπερθέτως-σε γνωστό καφέ της πόλης μπροστά σε φιλικό κοινό). Ομαδική θεραπεία λέμε:

    "Σώσος καί Σωσώ, Σώτερ, σοί τόνδ’ ανέθηκαν·
    Σώσος μέν σωθείς, Σωσώ δ’ ότι Σώσος εσώθη."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θιγά καλέ...
      Αυτό είναι ε πιθ οφ κέικ για μένα:

      Θώθοθ και Θωθώ, Θώτερ, θοι τονδ' ανέθηκαν
      Θώθοθ μεν σωθείθ, Θωθώ δ' ότι Θώθοθ εθώθη!!!

      Διαγραφή
  18. Χαχα....δεν μπορώ..τώρα κλαίω εγώ από τα γέλια...

    Θυγνώμη Αθηνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μην το θυδητάθ, με την ηθυχία θου!
      Μην έχειθ θέμα!

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχαχαχα τρελλέθθθθθ....

      Διαγραφή
  19. Αθηναααααααααα με πεθαίνειθ ......αχαχαχαααααααχχαχχ...
    Τιθ αγωνιθτικέθ μου καλημέρεθ και να μου είθτε καλά.Κι ένα μεγάλο ευχαριθτώ γιατί διαβαδονταθ θε την Παραθκευή μου έφτιαξθεθ την διάθεθη μου...Φιλιά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδεθ; Ρεδίλι με έκανε πάλι ο θυνεργάτηθ mitthopd!
      Τι να πειθ...
      Κιθιδ!

      Διαγραφή
  20. mitsopd....Μαρίνα Ζέας φιλί μεγάλο κι ας μην γνωριζόμαστε...υπεμονή και θα θτρώθει η Αθηνά! Μη με βαράθ καλέ που λέω τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κυρία lefti μου!!!! Του λόγου μου δε θα τόπερνα χαμπάρι αυτό το σχολιο μα με πήρε η κατέ και μου είπε και ήρθα γιατί μου είπε που σε είδε μια φορά και είσαι πολύ καλή και γελαστή και σε συμπάθησε πολύ και σου στέλνω κι εγώ φιλί!!!!Θα στρώσει καλέ η αρτίστα τώρα που πέσαν και τα ράματα σε 2 με 3 μήνες θάναι εντάξει της ειπαν οι γιατροί!!!! Κακό σκυλί...... άσε να μη το πω!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Να είσαι καλά κυρία lefti μου!!!! Του λόγου μου δε θα τόπερνα χαμπάρι αυτό το σχολιο μα με πήρε η κατέ και μου είπε και ήρθα γιατί μου είπε που σε είδε μια φορά και είσαι πολύ καλή και γελαστή και σε συμπάθησε πολύ και σου στέλνω κι εγώ φιλί!!!!Θα στρώσει καλέ η αρτίστα τώρα που πέσαν και τα ράματα σε 2 με 3 μήνες θάναι εντάξει της ειπαν οι γιατροί!!!! Κακό σκυλί...... άσε να μη το πω!!!!!!!!!!
    Υ.Γ. το έκλεψα όλο γιατί η Μαρίνα μιαν άνεσις την έχει και ήθελα και γω να εντυπωσιάσω και ταυτόχρονα να σας χαιρετήσω και να σας δώσω και γω με τη σειρά μου φιλί για την υποδοχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.