Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013

MEMPHIS NEWS



Θα ξεκινήσω με το νέο μου μότο: "Θέλω να χάσω κιλά... αλλά δεν μ’ αρέσει να χάνω", που είναι άσχετο με το θέμα μου, αλλά τι να κάνω, κάπως πρέπει να ξεκινήσω. Που από τη περασμένη Πέμπτη με ζώσανε τα φίδια. Γιατί, πως κυρία μου ανεβαίνεις στο νοσοκομείο χωρίς προβλέπεται να μείνεις μέσα και καλά "να πιάσω το κρεβάτι…";
Που σιγά μην το φάγαμε, λες και δεν ξέρουμε παρελθόντα και μέλλοντα και τι παλούκια βρέθηκαν στο διάβα…
Ποιος ξεχνάει ντακότες και τέρατα της εφηβείας και την προηγούμενη επίσκεψη, που με σι-θρου εσώρουχα έκανες το νοσοκομείο καλντερίμι της χαράς και ακόμα έχουνε να λένε...

Έφριξε το downtown της Αθήνας μετά την επίσκεψη σε παρουσίαση βιβλίου, καθώς η Αρτίστα παρουσιάσθηκε μετά του στεφανίου της και με φανερά ανεβασμένο το πάνω και κάτω χείλος της και με προκλητική συμπεριφορά ρουφούσε τα πάντα για να αποδείξει το κακό που της είχε κάνει η επέμβαση - άσχετο: Ο elf τσακώθηκε με τον γιατρό που κάνει αλλαγή avatar; 
Που ποια επέμβαση μας πουλάτε καθώς μάθαμε από έγκυρες ντοπιολαλιές ότι σύρατε στα Σόδομα τον Μήτσο και στα έγκατα των Γομόρων τη αμόλυντη ψυχούλα του, διασκεδάζοντας τη μεγέθυνση των χειλιών σας με πεολειχίες (φτου σας), δείχνοντας τα ράμματα στη κάθε καρακαηδόνα που έμενε με ανοιχτό το στόμα. 

Κατόπιν τούτου, βγαίνω και ανοίγω το στόμα μου μη μπορώντας να βαστήξω για άλλη μια φορά τα αίσχη σας. Μιλάω στο πληθυντικό για να τονίσω την απόστασή μου από τις βδελυρές εικόνες που θα συναντήσουμε παρακάτω. Εικόνες που μου μετέφερε έμπιστη πληροφοριοδότης των Αθηνών.
Η άνοδος στην Αθήνα για την επέμβαση από το Σαββατοκύριακο, σε γνωστό νοσοκομείο της πρωτευούσης, ήταν μούφα. Η επέμβαση έγινε, αλλά όχι αμέσως, παρά μετά από τρεις με τέσσερις μέρες.
Τι έγινε στο διάστημα αυτό και τι έγινε στο διάστημα μετά την επέμβαση, που ζήτημα αν κράτησε λίγες ώρες; Δεν υπάρχει λόγος να μπούμε σε λεπτομέρειες, με μια πρόταση, έγινε της πουτάνας (όχι της ξαδέρφης μου, που το κορίτσι τι να κάνει, τώρα με την κρίση βγήκε στο κλαρί μπας και μαζέψει τίποτα για τα χρωστούμενα, γιατί μαρή τι της ήθελες τις κάρτες και τις ντόλτσε βίτες…). 

Με πρόσχημα και άλλοθι τον Μήτσο, έλα και καλά να σου δείξω κι αυτό και να δεις που μικρή με πηγαίνανε εκεί… Μα καλά ημέρα δεν υπήρχε στο παρελθόν; Μόνο υπόγεια και λύσσες στη μαύρη νύχτα; Μα να τη φωνάζουν οι πουτάνες με το μικρό της και να λέει του στεφανιού της ότι είναι σύμπτωση; Και ήρθε και η επέμβαση με την ανόρθωση των χειλιών και δέσανε τα πράγματα. Δεν μπορώ να μεταφέρω τους διαλόγους που ακούστηκαν γιατί θα μας κλείσουν και δεν χρειάζεται τώρα που έχουμε πράγματα να λέμε.

Η επιστροφή της στο σπίτι σφραγίστηκε με ένα κάρο ψέματα του τύπου: Δεν μπορώ να βγω ακόμα έξω και δεν έχει φύγει το πρήξιμο ακόμα και τέτοια…
Παρά μόνο το στεφάνι της γυρνά στους δρόμους λέγοντας κουβέντες άσχετες, γιατί πόσο να αντέξει ο άνθρωπος, λάλησε και είναι φως φανάρι το τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά… 

Γεια σας...  

53 σχόλια:

  1. Επειδής ήμουνα κι εγώ στη παρουσίαση ένα πράμα θα σου πω και μετα θα το βουλώσω. Και λίγα λες κωλκάνα δε φαντάζεσαι τι εγινε εκείνο το βραδυ Και μετά πείναγε μας είπε αλλά που δε μπορούσε να μασησει και καλά και την επήγαμε για μακαρονάδα και μονο το μάγειρα που δεν εφαγε η λυσάρα!!!!!!Ασε μαρή που εμένανε έχουν δει τα μάτια μου καν και καν τετοια πράματα πρώτη φορά τα είδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο μάγειρα καλέ Μαρινάκι;
      Μην υπερβάλλεις.
      Ένα πιατάκι ριγκατόνι παραβρασμένα έφαγα κι αυτό μισό!

      Διαγραφή
    2. ασε ρε Μαρινάκι τα ξέρω, αλλά ελά που δεν μπορούμε να πούμε παραπάνω γιατί υπάρχει κι ο φόβος της απόλυσης...

      Διαγραφή
    3. Σε 1.348.742 ανέρχονται οι άνεργοι. Κανονίστε να γίνουν 1.348.744!!!

      Διαγραφή
    4. μην ψαρώνετε mitsopd και μαρινάκι από τις απειλές της κατέ!
      πείτε και άλλααααααααααααααααα!

      Διαγραφή
    5. @christina
      Άμα αρχίσουμε όλοι να λέμε, δεν θα σου αρέσει και τόσο. Πίστεψέ με!

      Διαγραφή
    6. καλά ψαρώστε τότε mitsopd και μαρινάκι!

      Διαγραφή
  2. Καταγγέλλω τον γράφοντα του παραπάνω κειμένου και συνεργάτη του βλογ mitsopd για διαστρέβλωση των γεγονότων, ασύστολα ψεύδη καθώς και λασπολογίες εις βάρος μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμμμμμμμμμμ...ασύστολα ψεύδη;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  3. Επίσης καταγγέλλω τον mitsopd για περισσή αναλγησία, διότι ενόσω ήμουν στο κρεβάτι του πόνου εκείνος έγραφε τερατουργήματα, όπως το παραπάνω κείμενο που ανερυθρίαστα δημοσιεύει σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το κρεβάτι του πόθου ήταν μαρήηηηηη που λύσσαξες εκεί που πήγες...

      Διαγραφή
    2. μμμμμμμμμμμμμμμ...το κρεβάτι του πόθου ακούω!!!!

      Διαγραφή
    3. @christina
      Καλά, μάθε πρώτα τι είναι το κρεβάτι του πόθου και μετά το συζητάμε.

      Διαγραφή
  4. δεν έχεις δει τίποτα ακόμα.
    περίμενε να βρω χρονο να γράψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιμένουμε ,κάνε οσο πιο γρήγορα μπορείς

      Διαγραφή
    2. @ria
      Με την ησυχία σου! Δεν βιαζόμαστε!

      Διαγραφή
    3. @mitsopd
      Αυτό το πράγμα, που κάνεις σαν τη χήρα στο κρεβάτι, δεν το κατανοώ!

      Διαγραφή
  5. σου αρεσουν οι U2;
    αν ναι τοτε παρε μερος στο διαγωνισμο :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/04/u2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, αλλά δεν μου αρέσουν οι U2.
      Για να κυριολεκτώ τους σιχαίνομαι τους U2.

      Διαγραφή
    2. εμας μας αρέσουν...μμμμμ "τους σιχαίνομαι"... και την άλλη φορά στο with or without you ειχε ανάψει το κινητό και κουνιόταν μαζί με τις αλλοδαπές....

      Διαγραφή
    3. @mitsopd
      Δεν έχω πιο σιχαμερό από το with or without you. Μάρτυς μου η Λεκάνα!

      Διαγραφή
  6. Εγώ πιστεύω ότι ζηλεύεις γιατί δεν σε πήρανε μαζί. Ναι, ναι, αυτό είναι. :pppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο downtown της Αθήνας μόνο; Τίποτα δεν ξέρεις φίλε μου! Μέχρι το Φάληρο φτάσανε οι πομπές της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό που θέλω να πω εγώ είναι ότι και εμένα στο τηλέφωνο μου κλαιγόταν και το έπαιζε οσία, αλλά οι ακλοί μου φίλοι - ρουφιάνοι, να ναι καλά τα παιδιά, το τι μου είπαν δεν λέγεται!!!

    υγ υπάρχει και πλούσιο φωτογραφικό ρεπορτάζ για κάθε ενδιαφερόμενο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mitsopd@otenet.gr το email μου για να μου στειλεις και γω θα κάνω την επεξεργασία και μετά το ανέβασμα...με το κατάλληλο κείμενο φυσικά.

      Διαγραφή
    2. Σου είχα ξαναστείλει αγαπητέ μου και δεν είδα προκοπή!

      Αυτή την φορά θα ενεργήσω μόνος μου ή καλύτερα θα τις βγάλω σε πλειστηριασμό!!!!

      Διαγραφή
  9. Ως αυτόπτης μάρτης, εχω να καταγγείλω, οτι εκεί που περιφερόταν και μυξόκλαιγε, στην ερώτηση "τι τρως τώρα"?, η απάντηση ήταν "κάθετη" με το γνωστό αυστηρό ύφος "Τα πάντα".....
    και περιφερόταν με τα χείλη φουσκωμένα και τα μάγουλα ολοστρόγγυλα απο τραπέζι σε κοφυ τέϊμπλ, επι του καναπέοως και τούμπαλιν!

    Το τι έφαγε, αγάπη μου, δεν περιγράφεται. Το τι έφαγε! ΑΠο που ν' αρχίσω και που να τελειώσω.
    Απο τις μπριζόλες, τον κοκ ο βέν, τα τυροπιτάρια, τις τουρτες και τα νεγράκια, τα κεϊκ και τα γλυκά του κουταλιού ! Ασε που η σύμβαση με την Αλτζιντα, μας υπερκάλυψε.
    τι να πω πιά !
    Α, καλα κανεις και τα λες, να μαθαίνουν οι κόσμοι.

    Φιλιά τον αξιαγάπητο - πλην ταλαιπωρημένο κύριο Στεφάνη της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοκ ο βεν blues ετοιμάζεται...

      Διαγραφή
    2. @ZouZouna
      Κι εσύ τέκνον Βρούτε;
      Όχι πες την αλήθεια. Έφαγα εγώ Αlgida; Μόνο 7-8 κιλά Häagen-Dazs έφαγα κι αμέσως να το κάνουμε θέμα...

      Διαγραφή
  10. καταρχήν καλησπέρα σας mitsopd.
    το μπιμπελό που κρατάει η κυρία στην φώτο είναι πολύ ωραίο θα έλεγα,διότι πρέπει να κοιτάμε και την καλλιτεχνική πλευρά του πράγματος.
    και ας περάσουμε στο ζουμί:
    εμένα μου έλεγε να μην την παίρνω πρωινά γιατί πήγαινε στην εκκλησία λέει,που είχε αρτοκλασία λέει......
    και να οι αγιασμοί,και να τα ευχέλαια,την έπαιρνα και άκουγα ψαλμωδίες από μέσα....αλλά τώρα κατάλαβα τι έκανε αυτή η δαιμόνια γυναίκα,η γυναίκα δηλητήριο,η γυναίκα αράχνη,η γυναίκα κίνδυνος θάνατος...
    γυρνούσε στα νάιτ κλάμπ και στα καταγώγια τα βράδια και μετά κοιμόταν και δεν ήθελε να την ενοχλούμε την κυρία,και είχε πάρει κασέτα με απολυτίκια και κάθε φορά που την έπαιρνα έλεγε στο μήτσο να πατήσει το πλέι!
    ήταν και ο μήτσος στο κόλπο δηλαδή!!!
    ολόκληρη πλεκτάνη...αλλά πάλι καλά που έχουμε εσένα διάφανε,αμερόληπτε,αντικειμενικέ Mitsopd και μας άνοιξες τα μάτια και επιτέλους καταλάβαμε το φίδι που κρύβουμε στον κόρφο μας...

    ΟΧΙ, δεν θα μιλήσω άλλο,είμαι σοκαρισμένη από αυτή την κτηνωδία που έλαβε χώρα πίσω από την πλάτη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την κτηνωδία την ρώτησες?

      Διαγραφή
    2. εσένα διάφανε,αμερόληπτε,αντικειμενικέ Mitsopd...κανόνιστε πότε θα θέλατε να κεραστείτε εις ακριβό εστιατόριο της περιοχής μας αγαπητή christina

      Διαγραφή
    3. @christina
      Παρεμπιπτόντως, έτοιμα τα έχω τα κείμενα.

      Διαγραφή
    4. @mitsopd
      έχω κλείσει ήδη τραπέζι!

      @Αθηνά...
      μια κουβέντα είπαμε...αμέσως εσύ!

      Διαγραφή
  11. Πωπω ψέμα και κακό!!!!! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που το είδατε καλέ Hfaistiwnas

      Διαγραφή
    2. @Hfaistiwnas
      Επιτέλους κι ένας άνθρωπος που ξέρει να ξεχωρίσει που είναι το ψέμα και που η αλήθεια!
      Εύγε Ηφαιστίωνα!
      Δεν είναι τυχαίο που σε συμπαθώ τόσο μα τόσο πολύ!

      Διαγραφή
  12. Λυσάξατε... δεν την ξέρω την κυρία αλλά έλεος...
    Τι ζήλεια σας έπιασε...
    Τι κι αν φούσκωσε τα χείλη λίγο παραπάνω..
    Τι κι αν πήρε... λίγα παραπάνω ; παρακάτω; δεν ξέρω ....
    Τι κι αν έφαγε λίγο παραπάνω...
    Τι κι αν ρούφηξε λίγο παραπάνω...
    Απ΄ τα δικά σας πήρε, έφαγε, ρούφηξε;
    Έλα Χριστέ και Παναγιά... κακία που έχει ο κόσμος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα , πες τα, διότι τι σημασία έχουν όλα αυτά!
      Αλλά τον ξέεεεερω τι μέρος του λόγου είναι ο συνεργάτης mitsopd, δεν περιμένω να τον μάθω τώρα!
      Εγώ μπορεί να έχω ράμματα στη γνάθο, έχω όμως και για τη γούνα του!!!
      Αλλά είμαι μια κιουρία και δεν ομιλώ!

      Διαγραφή
    2. ναι ,έμαθα από τη κτηνίατρο ότι στη περιοχή υπάρχουν πολλά κρούσματα λύσσας... μάλλον το πιάσαμε το μικρόβιο...

      Διαγραφή
  13. την προδωσίαν πολλοί ηγάπησαν. τον προδότην ουδείς!
    φτου σου!

    υ.γ. μη μασάς Αθηνούμπα μου. από τη ζήλια του τα λέγει όλα τούτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες κάτι πράγματα; Συνεργάτης, σου λέει μετά! Φίδι στον κόρφο μου έτρεφα τόσα χρόνια και είχα άγνοια η δόλια κορασίς!

      Ότι δεν μασάω καλά, δεν μασάω, να τα λέμε αυτά! Ότι έχει σκάσει από τη ζήλια του, έχει σκάσει!

      Διαγραφή
    2. ναι το προδότη .... τον αντικειμενικό και αληθινό όμως;
      @Αθηνά
      ναι δε μασάς καλά το 13 πιτόγυρο...

      Διαγραφή
  14. Να είστε καλά..πέθανα στο γέλιο!!!
    Πότε γράφτηκαν όλα αυτά και που ήμουν εγώ?
    Όχι δεν έχω κανένα πρήξιμο αν αναρωτιέστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην δίνεις σημασία.
      Ο συνεργάτης ψεύδεται ασυστόλως!
      Δυο κύστες πήγα και αφαίρεσα η δυστυχής από την άνω γνάθο και πήγε και το έκανε μυθιστόρημα, ο αθεόφοβος!

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.