Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2012

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd 


58 σχόλια:

  1. Έννοια σου mitsopd και θα επιζήσει και ο Μητσοτάκης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα πέρασε απο τον κατακλυσμο του Νωε και δεν επαθε τίποτα - ασε που δεν ήταν και στη Κιβωτό...

      Διαγραφή
    2. Αθηνά είμαι και εγωωω εκείι!!:Ρ

      Διαγραφή
  2. Ο Μητσοτάκης και ο Ρασκόλνικωφ θα επιζήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γι' αυτό λέγανε ότι είναι τα τελευταία μέτρα δηλαδή. Επειδή είναι όλοι Λιακόφιλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπαινω στο άσχετο να γεμισω με κανα σχόλιο γιατί θα μείνω λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ που είμαι μαρήηηηη; Τι λέω;;;;; Εχει σκοτάδια και δε βλέπω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασε μαρηηηη που η αρτιστα δεν πληρωσε ΔΕΗ και θα τη βγαλουμε με λαδοφαναρα

      Διαγραφή
  6. Τι συμβαίνει; Δεν έληξε ο συναγερμός; Κινδυνεύουμε ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mπαίνω στο άσχετο να σε γεμίσω με κανένα σχόλιο γιατί θα μείνεις λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ Λεκάνα που είσαι να σχολιάσεις; Γιατί θα μείνει για λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να μαι και εγώ,μπήκα στο άσχετο να γεμίσω με κανένα σχόλιο γιατί θα μείνει για λίγο ο mitsopd!

    Τι άλλα νέα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανοίξτε και κανένα φως,δεν βρίσκω την γκραν κάσα μου!
    Ήμαρτον πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με έστειλε μύνημα η κατέ να μπω και να βάλω κανα σχόλιο επειδής θα μείνεις λίγο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα με βάλανε με το ζόρι να σχολιάσω (κι εγώ δεν ξέρω για ποιο πράγμα) γιατί αυτό το ποστ, λέει, θα μείνει για λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχα...άμα είναι να μείνει λίγο σχολιάζω κι εγώ....
    Πλάκα κάνω γιατί έτσι κι αλλιώς θα σχολίαζα...και θα ρωτούσα σαν κουραμπιές να τριφτεί ο Σαμαράς ε?
    Ή δεν κατάλαβα (πάλι)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι καλε το πουλι πουχα δανειστει απο τον μπουμπα για να παω στης λεκανας...

      Διαγραφή
  14. Μου είπε η κόρη μου η Λεκάνα να μπω να αφήσω κανένα σχόλιο γιατί ο Mitsopd λέει θα μείνει λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά η γυναίκα είναι τζαζλή εντελώς! Μου έκανε λογαριασμό μόνο και μόνο για να μπω να σχολιάσω, γιατί το ποστ θα μείνει για λίγο!
    Και σε ρωτάω θεία κωλκάνα: Τι δουλειά έχει ένας σκύλος στο Memphis;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το το μικρό τετράποδο!!!

      Διαγραφή
    2. θα περασω να πω τα καλαντα και θα σου πω απο κοντα

      Διαγραφή
  16. Καλέ Χριστίνα, αφού ήρθε η μαμά-Μαρία δεν λες και στη θεία Βάσω να σχολιάσει γιατί θα μείνει για λίγο το ποστ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρυφάκουγε που τα έλεγα στην μαμά Μαρία,και κατέβηκε στα διαμερίσματα της για να αφήσει κανένα σχόλιο γιατί ο Mitsopd θα μείνει για λίγο μωρέ!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Καλοφόρετο,καλοτάξιδο,να το δείτε όπως ποθείτε κύριε Μήτσο!

      Διαγραφή
  18. Είμαι η θεία της Λεκάνας η Βάσω,μπήκα να αφήσω κανένα σχόλιο γιατί κάτι πήρε το αυτί μου,που συζητούσε η Λεκάνα με την μαμά Μαρία,πως ο Mitsopd θα μείνει για λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέρναγα τυχαία απ' έξω και είπα να μπω να αφήσω ένα σχόλιο γιατί έμαθα ότι θα μείνει λίγο. Αλήθεια, ποιος θα μείνει λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμμμμμμμμμμμ η χρυσα.... καιρό κάναμε να σε δουμε

      Διαγραφή
  20. Σουλτάνα ή Σούζη21 Δεκεμβρίου, 2012 19:48

    Τι θα γίνει Mitsopd?Πόσο λίγο θα καθίσεις δηλαδή?
    Εγώ θα αφήσω ένα σχόλιο καλού κακού, γιατί έχω αφήσει και τα κορίτσια μόνα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα κορίτσια της Σούζης21 Δεκεμβρίου, 2012 19:49

    Mitsopd το πόσο ανησυχήσαμε που θα καθίσεις λίγο δεν λέγεται... εξού και τρέξαμε να προλάβουμε να αφήσουμε κανένα σχόλιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αθηνά η Αλέκα έχει δίκιο και εγώ θα επιζήσω μέσα στα πλούσια ανάκτορα μου με ένα βουνό πιλάφι και ένα κάρο παρθένες που θα με γυρεύουν,οπότε η καταστροφή ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!

    Καλή καταστροφή!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ρασκόλνικωφ
      Μπράβο Ρας που μπήκες στο ποστ του mitsopd για την καταστροφή! Βλέπεις θα μείνει για λίγο!
      Καλή καταστροφή!

      Διαγραφή
    2. Δέχομαι τα μπράβο και ας μη κατάλαβα το γιατί!:Ρ:Ρ

      Ποιος θα μείνει για λίγο;

      Καλή καταστρόφη!

      Διαγραφή
    3. Δεν σου λέω! άμα θέλει θα σου πει ο mitsopd!
      Σε αφήνω τώρα γιατί σφουγγαρίζω! Περιμένω φιλοξενούμενους από αύριο για τις γιορτινές ημέρες και καταλαβαίνεις!

      Καλή καταστροφή!

      Επίσης, Λευτεριά στον Άκη!

      Διαγραφή
    4. Mitsopd γιατί μου δίνει η Αθηνά συγχαρίκιαα;;;;;;

      Καλό σφουγγάρισμα!Να έρθω να βοηθησω και εγωωω;;;;;Ένεκα αι συνθήκαι!:/

      Καλή καταστροφή!
      Λευτερία στον Άκη και τον Λάκη!

      Διαγραφή
    5. Δεν είπες το διευχών για να πεις αμήν,οπότε λέγε το γιατί τώρα και μετά το αμην!

      Διαγραφή
  23. Μαζί με το χόμο λεκάνιους ξέχασες και το Μητσοτάκη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπρρρρρρρρρρρρ τι επιασες στο στομα σου

      Διαγραφή
    2. Με κίνδυνο της ζωής μου!

      Διαγραφή
  24. την έρμη τη Λεκάνα τι τραβά... κι οι Μάγιας επίσης... άντε βρε καλές γιορτές να έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τη Λεκάνα μη τη πονάς αυτή σου δείνει να γ@#@$... (στο γνωστό ρυθμό του μπετατζή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.