Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd

33 σχόλια:

  1. ξεκίνησα από λεκάνα,αλλά θα ηγηθώ του μπουρδέλου κάποια μέρα,θα παίζω με την γκραν κάσα μου και θα προσκαλώ τους πελάτες!!!

    υγ:το πράσινο ροζ πολύ μου αρέσει,με αναδεικνύει,και η φουντίτσα επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σκιάζεσαι μαρή γραμματέα μου όλοι της γενιας μου από λεκάνες ξεκινισαμε!!!!!!!!! Και σ ανώτερα!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. σας ευχαριστώ μαρίνα!!!
      θα έρθει η στιγμή που θα αποθεωθώ!
      φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    3. θα βάψουμε και τα δωμάτια ανάλογα και θα γίνει ο χαμός... την ώρα που... θα παίζει η μπάντα when the saint's go marching ....

      Διαγραφή
  2. Αυτός εκεί στη γωνία, κουναξά νομίζω τον λένε, με έχει ψυχολογήσει! Για πες μου τώρα και τι είναι η λεκάνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόλις θα γίνουν και τα εγκαίνια θα δεις και συ φίλτατε mpoumpa

      Διαγραφή
    2. Mpoumpa βλέπω ότι έχει αρχίσει να λύνεται η γλώσσα σου....
      Άρχισες τα ιδιαίτερα?Σε λίγο δεν θα σε καταλαβαίνει ούτε η Ζέας!

      Διαγραφή
  3. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΨΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!Αισιχτίρ με τα πιπουλα δε σταματάω να φτερνιζομαι νυχτιάτικα τη πουτάνα μου μεσα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμαν μαρή τι αλεργικιές είμαστε όλες εδω μέσα, που να βρούμε γιατρειά λες...

      Διαγραφή
  4. Στο μπιλοζήρο! χαχαχαχα!
    Μακριά τα πίπουλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι έχουμε πάθει με τις ιδιοτροπίες της Λεκάνας...

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. θα βγει σύντομα και σε εικόνισμα και θα γίνεται και περιφορά

      Διαγραφή
    2. Να σταλεί ειδοποίηση παρακαλώ!

      Διαγραφή
  6. Της λεκάνας το πούπουλο μου το έκανες το μαγαζί Βάγγο! (Βάγγο; Μα Βάγγο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχα πες μου ότι το έφτιαξες εσύ..έχω λιώσει στο γέλιο!!Κωλκάνα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ πάλι δεν κατάλαβα τιποτα....Αλλά αυτό κανέναν δεν απασχολεί!Ούτε καν εμένα!
    Όλα καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καιρό έχω να περάσω από εδώ.
    Δεν παίζεστε:)
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να περνάτε πιο συχνά kwnnie.
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  10. Κλασικά δε κατάλαβα τίποτα!:/
    Καληνυχτα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι οικογενειακό το ρομάντζο γι' αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι κι εγώ, ευτυχώς, που ζω με σκονάκια και καταλαβαίνω.
    και εις ανώτερα κούκλα μου, και εις ανώτερα με ενα μπορντοροζουλοκόκκινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.