Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Όταν ο Γκρέγκορ Σάμσα...



...ξύπνησε ένα πρωινό από κακό όνειρο, βρέθηκε στο κρεβάτι του μεταμορφωμένος σε γιγάντια κατσαρίδα. Ήτανε ξαπλωμένος ανάσκελα, πάνω στη σκληρή ράχη του που έμοιαζε με πανοπλία κι όταν σήκωνε λιγάκι το κεφάλι του μπορούσε να δει την τουρλωτή καφετιά κοιλιά του που ήτανε χωρισμένη σε σκληρές καμπυλωτές δίπλες και που μόλις συγκρατούσε τα σκεπάσματα του για να μη ξεγλιστρήσουν τελείως από πάνω του. Τα πολυάριθμα πόδια του, που ήταν αξιοθρήνητα λεπτά σε σύγκριση με το υπόλοιπο κορμί του, ταλαντεύονταν ανήμπορα μπροστά στα μάτια του…
Φραντς Κάφκα
Η Μεταμόρφωση

Όταν διάβασα την "Μεταμόρφωση", ένα ήταν σίγουρο. Δεν ήμουν σε ηλικία που θα μπορούσα να κατανοήσω τι ακριβώς ήθελε να πει ο Κάφκα. Δεν ήμουν σε θέση να αντιληφθώ ότι ο συγγραφέας όχι μόνο ξετύλιγε τις αγωνίες, τις ενοχές και την αλλοτρίωση του σύγχρονου ανθρώπου, αλλά έφτανε και να μεταφράσει αυτήν την άχαρη και ανούσια ύπαρξη σε ύλη, σε σωματική υπόσταση.
Αυτά τα κατάλαβα πολύ αργότερα, όταν, μεγαλύτερη πια, ξαναέπιασα το βιβλίο στα χέρια μου. Όμως το κακό είχε γίνει και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
Και εξηγούμαι: Όσες φορές έχει τύχει να συναντήσω στο διάβα μου κατσαρίδα η πρώτη μου αντίδραση είναι να πιάσω ένα αντικείμενο (μυγοσκοτώστρα, παντόφλα, τηγάνι, ρόπαλο του μπέηζμπολ κ.ά.) με σκοπό να το φέρω πάνω της και να την συνθλίψω. 
Όμως το χέρι μένει να αιωρείται, ακίνητο και αδύναμο να διαπράξει το φονικό.
Κι αυτό επειδή το μυαλό μου ανατρέχει στον Γκρέγκορ Σάμσα και αυτομάτως σκέφτομαι ότι αυτή η κατσαρίδα θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένας συγγενής μου, εξ αίματος ή εξ αγχιστείας. 
Την κοιτάζω και αναρωτιέμαι: Λες να είναι ο θείος Τάκης από το Μπρονξ; Έχει γούστο… 
Ή μήπως είναι η θεία Μαρσέλ από το Λονγκ Άιλαντ;
Και το χέρι συνεχίζει να αιωρείται και η κατσαρίδα αφού μου γελάει πονηρά αποχωρεί μεγαλοπρεπώς κι εξαφανίζεται. 
Είμαι σοβαρά γιατρέ μου;

Καλό Σαββατοκύριακο!

ΥΓ. Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στον tremens, στον οποίο είχα δεσμευτεί για αυτή την αποκάλυψη κατά την διάρκεια συνομιλίας μας την 1η Σεπτέμβρη 2012…
Ο ίδιος μάλιστα είχε αναφερθεί σε αυτή μου την υπόσχεση εδώ!

ΥΓ. 2 Η επιλογή των συγγενών μου εξ Αμερικής ουδόλως υπονοεί οιανδήποτε σχέση τους με τις κατσαρίδες.

69 σχόλια:

  1. Σας αγαπω! περασα να το πω γιατι ειχα καιρο να ερθω!!!!

    φιλια σε ολο το team!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Κούλα!
      Κι εμείς έχουμε καιρό να περάσουμε, όμως παρόλα αυτά έχουμε μάθει για τις καινούργιες σου επαγγελματικές δραστηριότητες και σου ευχόμεθα κάθε επιτυχία!

      Διαγραφή
  2. Κατσαριδα ο θείος!!!!! Μάλιστα! Ένα μήνα έλειψα και τάπαιξες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό άλλη φορά να γυρνάς πιο γρήγορα!

      Διαγραφή
  3. Να γιατί πρέπει να προσέχουμε τι διαβάζουν τα παιδιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τώρα εξηγούνται πολλά.........
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φυσικά, για όλα υπάρχει μια εξήγηση!!!
      Καλό απόγευμα Νάσια!

      Διαγραφή
  5. Θεϊκό! Το ξεκίνησες με σοβαρότητα πολλή και μετά γέλασα με την ψυχή μου!
    Εγώ πάντως δεν πρόκειται να τις αφήνω να ξεφεύγουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Αφού γέλασες, χαίρομαι!!!
      Πολύ καλά κάνεις και δεν τις αφήνεις να ξεφύγουν. Ευτυχώς στην πολυκατοικία που μένουμε τώρα γίνονται προληπτικές απολυμάνσεις σε κάθε διαμέρισμα κι έτσι 6 χρόνια τώρα δεν έχω δει καμία! Αλλιώς αντιλαμβάνεσαι ότι θα είχαμε πήξει στους συγγενείς!

      Διαγραφή
  6. Ευτυχώς που από φόβο και πανικό δεν έχω τολμήσει να σκοτώσω ούτε μία!
    Εσωσα, έστω από άγνοια.. το σόι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί ποτέ δεν ξέρεις... Κι αν είναι αντιπαθής ο συγγενής πάει στο διάολο, δεν πειράζει. Άμα όμως τον συμπαθείς, τι γίνεται τότε;

      Διαγραφή
  7. Γιατρός δεν είμαι μα νομίζω πως είσαι σοβαρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαν να ήταν χθες τότε που σου έλεγα παράτα το βιβλίο να πάμε στη πλατεία και δεν μ’ άκουγες. Νάτα τώρα τα κατάλοιπα! Λούσου τα! Ψιχάλες αυτή τη στιγμή στην Ηλιούπολη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ είχαμε ψιχάλες το πρωί. Τι μας πέρασες; Τίποτα παρακατιανούς; Και σιγά μην άφηνα τον Κάφκα για να τρέχω για καφέδες μαζί σου επειδή ήθελες να δεις τον Τ. που σημειωτέον δεν ξεχνώ ότι ήταν μέσα στο μπιμπίκι τότε!

      Διαγραφή
  9. Ουτε' γω Αθηνα μου!
    Ουτε' γω μπορω να σηκωσω... ποδι σε κατσαριδα!
    Αλλα η δικη μου δικαιολογια δεν ειναι ο Καφκα, αλλα μια τεραστια, ποταπη ανατριχιλα για το... τσικ που κανει οταν... ξερεις... ΔΕΑΞ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, η αλήθεια είναι ότι είναι ανατριχιαστικός ήχος! Τον είχα ακούσει μια φορά που είχε σκοτώσει ο κ. Μήτσος μία. Στο σπίτι μιας φίλης εννοείται. Που σημαίνει ότι δεν ήταν δικός μου συγγενής. Αλλά εκείνη δεν έκανε τσικ. Έκανε κριτς!

      Διαγραφή
  10. Ανδρέας Π. Φάληρο14 Σεπτεμβρίου, 2012 10:00

    Και γιατί δεν τη σκοτώνεις; Το πολύ πολύ να κληρονομήσεις τον θείο Τάκη από το Μρονξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά διότι ο θείος Τάκης διαθέτει μαιευτική κλινική στο Μπρονξ, η οποία πάει και καλά. Το πρόβλημα είναι ότι έχει και δύο παιδιά τα οποία θα τον κληρονομήσουν εκείνα, οπότε τσάμπα θα τον φάω τον θείο. Εκτός κι αν...

      Διαγραφή
  11. εγω δηλαδη που το καλοκαιρι σκοτωσα πολλες κατσαριδες σημαινει πως ξεκληρησα ολοκληρη οικογενεια. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον δεν άφησες ξαδέρφη για ξαδέρφη!

      Διαγραφή
  12. Αθηνά μου το βιβλίο αυτό σημάδεψε κι εμένα. Μικρό περιεκτικό που σε βάζει σε τέτοια διαδικασία σκέψης που ανοίγει πραγματικά τα μάτια του μυαλού. Το διάβασα όταν ήμουν φοιτήτρια ανυποψίαστη στην πλατεία Ναυαρίνου έξω από ένα βιβλιοπωλείο που το πουλούσε. Μετά το αγόρασα. Θυμάμαι σήκωσα το κεφάλι στον ουρανό να ξεπιαστώ δήθεν όταν τέλειωσα την ανάγνωση και έτσι που είδα το λυκόφως το μενεξεδί της Θεσαλονίκης στον ουράνιο θόλο, νόμιζα για ένα λεπτό πως είμαι η τελευταία κατσαρίδα του πλανήτη που ήθελε να τσιρίξει και δεν μπορούσε παρά υπερηχητικά σήματα να εκπέμψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τη γλίτωσες σχετικά φτηνά. Θέλω να πω δεν σου έμεινε ψυχολογικό τραύμα. Μπορεί να νόμιζες ότι ήσουν η ίδια κατσαρίδα, αλλά όχι ότι οι κατσαρίδες είναι μεταμορφωμένοι συγγενείς σου!

      Διαγραφή
  13. Μου άρεσε πολύ το απόσπασμα και επίσης μου άρεσε η σκέψη σου!!!!Από ποιο βιβλίο είναι;;Θα ήθελα να το διαβάσω.Παιδικό και μη!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Ευχαριστώ!
      Είναι μια νουβέλα του Φραντς Κάφκα και λέγεται Η Μεταμόρφωση και γράφτηκε το 1915. Δεν το λες με τίποτα παιδικό βιβλίο.
      Να το διαβάσεις, στο συνιστώ ανεπιφύλακτα!

      Διαγραφή
  14. Αμ επόμενο ήτανε να πάθεις ψυχολογικά γιατί δε διαβάζουν στη β γυμνασίου τέτοια βιβλία. Το πολύ πολύ να διαβάσουν κανα Λουντέμη!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αφού τον Λουντέμη το είχα διαβάσει δυο καλοκαίρια πριν. Τι να έκανα;

      Διαγραφή
  15. Χριστίνα τι κάνεις παιδί μου, σκοτώνεις τους συγγενείς της Αθηνάς;

    Πάντως πέρα από πλάκα κι εμένα μου είπε πολλά σαν βιβλίο το συγκεκριμένο (κι όχι μόνο) του Κάφκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένα ηθικό φραγμό δεν έχει πια αυτή η αρραβωνιάρα. Δεν σέβεται ούτε την ζωή του σογιού μου!

      Κι εμένα μου είχε πει πολλά αγαπητέ BLUEPRINTS, αλλά στην δεύτερη ανάγνωση... Η αλήθεια είναι ότι στην πρώτη επαφή μου με τον Κάφκα, και μιλώ για αρκετά χρόνια από την φορά που πρωτοδιάβασα την Μεταμόρφωση, είχα αποθαρρυνθεί από την αδυναμία μου να προσεγγίσω τον τρόπο της σκέψης του. Με δυσκόλευε αυτό το έντονα αλληγορικό που είχαν τα κείμενά του.
      Βέβαια η αλληγορία εξακολουθεί και σήμερα να με παιδεύει!

      Διαγραφή
    2. έγινα και ανήθικη τώρα??
      ο μον ντιε,τι άλλο θα ακούσουν τα ροζ αυτάκια μου!!!!!

      Διαγραφή
    3. Μπα, αλληγορικά το είπα, μην το πάρεις κατάκαρδα!

      Διαγραφή
  16. Ελπίζω στο δικό σου παιδάκι να μην του έδινες να διαβάσει Κάφκα όταν ήταν μικρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι βέβαια, για τι σόι μάννα με πέρασες; Φόιερμπαχ του έδινα να διαβάσει!

      Διαγραφή
  17. μπρρρρρρ, πρωί πρωί φιλενάς, πάλι με ανατρίχιασες...

    τι κάνει ο φίφης; τι κάνει ο μήτσος; τι κάνεις φιλενάδα; παρεξηγήθηκες με το σχόλιο για τον κουβά; για πλάκα το έκανα για να σε πειράξω. σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωου ντίαρ! Μην μου πεις! Σιχαίνεσαι κι εσύ τις κατσαρίδες! Το κατάλαβα!

      Ο Σίφης μόλις ξύπνησε και θέλει παιχνίδια! Ο Μήτσος επίσης μόλις ξύπνησε και θέλει καφέ! Εγώ ακόμα γελάω με τον κουβά, οπότε σταμάτα τα σνιφ!!!

      Διαγραφή
  18. Ομολογώ πως κι εγώ έχω ξεκληρίσει ολόκληρο σόι.. Στην αρχή αρνιόμουν, αλλά μετά.. δεν γινόταν! Απλώς αφήνω να την μαζέψουν μετά άλλοι από το πάτωμα!! Δεν μπορώ να την μαζέψω από εκεί!!! Μπλιάχ!!
    Το βιβλίο δεν το ξέρω, αλλά το απόσπασμα είναι λίγο.. κάπως! Υπερβολικές λεπτομέρειες για τις κατσαρίδες!!! Ίου! Ίου! Ίου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, με άλλα ζωύφια, έντομα κ.λπ. δεν έχω θέμα. Αλλά ότι όλα είναι μπλιάχ μετά το σκλιιιιτς, είναι!
      Όσο για το βιβλίο είναι μια τσεκουριά αυτογνωσίας στο μεταμορφωμένο άνθρωπο που γινόμαστε ασυναίσθητα. Αλλοτριωμένοι, αδύναμοι σωματικά και ψυχικά ότι κάτι άλλο γινόμαστε και το ανακαλύπτουμε ένα πρωινό.

      Διαγραφή
  19. Αν διαβάσετε και το Lord Of The Flies, το σπιτικό σας θα γίνει εξαιρετικά φιλόξενο για τα πάσης φύσεως έντομα και ζωύφια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφήστε καλύτερα, πόσοι πια να μείνουμε σ' αυτό το σπίτι; Δεν είναι και τεράστιο, ο ένας πάνω στον άλλον θα είμαστε!

      Διαγραφή
  20. να πας εδώ Αθηνα μου να εντρυφήσεις στο θέμα να ξεπεράσεις τις αναστολές σου!!!!
    http://coulakaicoula.blogspot.com/2012/07/blog-post_19.html#comment-form

    μμμ και σιγά μην ξύπνησε ο Σίφης και θέλει παιχνίδια και ο Μήτσος μονο καφέ!!!!!

    μην ξεχάσεις να μου τον φιλήσεις... το Μήτσο μου καλε όχι τον Σίφη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μα την είχα διαβάσει αυτή την ανάρτηση της Κούλας!
      Τον Σήφη θα φιλήσω. Έχει περισσότερη ανάγκη στοργής από τον κ. Μήτσο!

      Διαγραφή
  21. δε σου το είπα. έφτιαξα το μπλογκ. ευτυχώς μιλούσα με μια φίλη όλο το μεσημέρι και το φτιάξαμε τηλεφωνικά. αυτή μου έλεγε τι είχε το δικό της και εγω τι είχε το δικό μου και κάναμε κάτι αλλαγές. τώρα αν ήταν αυτό, ένας θεός ξέρει...

    και μετά έφτιαξε. καλέ έφτιαξε. δεν το ήξερες και είπα να σε ενημερώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Ρία! Χαίρομαι για σένα! Ελπίζω να μην σας πήρε πολύ ώρα να το φτιάξετε και να μην πληρώσατε τα μαλλιοκέφαλά σας στις κινητές τηλεφωνίες, εκτός βέβαια αν μιλάγατε από σταθερό!
      Πολύ καλά έκανες και με ενημέρωσες γιατί από το άγχος μου δεν μπόρεσα να κοιμηθώ προχθές το μεσημέρι!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  22. Το καλό με τους συγγενείς κατσαρίδες είναι ότι θα επιβιώσουν ακόμα και σε πυρηνικό πόλεμο... Εμάς λυπάμαι που παραμένουμε άνθρωποι. Μήπως το βιβλίο είχε κάποια οδηγία για όποιον θέλει να γίνει κατσαρίδα? Σε περίπτωση πολέμου σίγουρα θα τη χρειαστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο βιβλίο όχι, αλλά συνδιαλέγομαι με διάφορους διαβαστερούς και θα τους ρωτήσω αν έχει πέσει ένα τέτοιο βιβλίο με οδηγίες στην αντίληψή τους και εάν ναι θα σε ενημερώσω πάραυτα!

      Διαγραφή
    2. Σε καλωσόρισα; Δεν σε καλωσόρισα.
      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Fabtalkfor!

      Διαγραφή
  23. Λονγκ Άιλαντ έπινα σε ένα μπαράκι στις διακοπές κι έβγαινε η κατσαρίδα η δίμετρη (αυτή που την περνάς και για πουλί αν έχεις πιει κάτι παραπάνω)και μου ρχότανε να πέσω στην θάλασσα. Τον Κάφκα όμως δεν τον σκέφτηκα, οπότε μάλλον πρέπει να ανησυχείς. Ή μήπως να ανησυχήσω εγώ που δεν σε βλέπω; Ελπίζω όλα καλά,ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά το ότι αποφεύγω το αλκοόλ με σώζει από πολλά!

      Άντε καλέ, για τον Κάφκα έφταιγε το μικρόν της ηλικίας μου!

      Ουδείς λόγος ανησυχίας! Είχα να φροντίσω κάτι γραφειοκρατικά, άφθονο σιδέρωμα, διάφορα οικιακά, μεταφύτευση 8 κάκτων, και να θάψω έναν πρώην αντιδήμαρχο για την εφημερίδα!

      Φιλί.

      Διαγραφή
  24. Κι εσύ σαν κι εμένα είσαι..όλα τα "σοβαρά" βιβλία τα είχα διαβάσει πριν της ώρας τους...αργότερα κάποια τα ξαναδιάβασα..άλλα πάλι ούτε να τα ματαδώ..όχι με σημάδεψαν, με ξέσκισαν!..εκεί να δεις τραύματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ωραία! Εννοώ είναι ωραίο να ανακαλύπτεις ομοιοπαθούντες και ότι δεν είσαι ο μόνος που την πάτησες σ' αυτή τη ζωή! Η αλήθεια πάντως είναι ότι τώρα δεν μπορώ να διαβάσω τόσο "βαριά" (ας μου επιτραπεί η έκφραση) βιβλία. Ίσως φταίει και η πρεσβυωπία. Δεν ξέρω...

      Διαγραφή
  25. απολαυστικό!!ωραίο και ξεκούραστο...καλό βραδάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι! Εδώ πέρα μέσα αναζητούμε τα ανάλαφρα και ξεκούραστα ενίοτε δε και γελαστικά θέματα!
      Ευχαριστώ δια τον καλό τον λόγο!
      Όμορφη Κυριακή σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα αγαπητή Αθηνά . Ομολογώ οτι δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι. Βέβαια το ίδιο μου λένε να μην σκοτώνω τις σφήκες γιατι είναι ακάκα ζωάκια αλλά εγω τις σκοτώνω για αυτές δεν ξέρουν οτι και έγω είμαι άκακος ανθρώπος που δεν θέλει να τις σκοτώσει. Για την ιστορία μόνο τα μυρμήγκια δεν σκοτώνω και αυτά αν είναι έξω το σπίτι και κάνουν απλά τη δουλειά τους.
    Ελπίζω να είχατε καλό καλοκαίρι
    Ευχομαι καλή δύναμη για τον δύσκολο χειμώνα που έρχεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα όχι, τις σφήκες τις σκοτώνω διότι είμαι αλλεργική στα τσιμπήματά τους. Τις μέλισσες πάλι, τις αφήνω να ζήσουν διότι είναι χρήσιμες!

      Δεν ήταν από τα καλά καλοκαίρια, αλλά δεν το κάνουμε και θέμα!

      Ευχαριστώ κι εγώ και η ομάδα!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα, καλημέρα,

    Είπα κι εγώ να δω τι γίνεται σ' αυτό το κύμα των λέξεων και βρέθηκα ανάμεσα σε πλήθος αλαφιασμένων σχολιαστών που κυνηγάνε μετά μανίας τους θείους τους και τις κατσαρίδες.

    Λοιπόν, αιρετικά: Ώστε αλλοτρίωση είναι να μεταμορφώνεσαι σε κατσαρίδα; Για σκέψου μια κατσαρίδα να ξυπνήσει μεταμορφωμένη σε άνθρωπο και μάλιστα στην Ελλάδα σε εποχή κρίσης! Εκεί να δεις αλλοτρίωση.

    Όσο για το φόνο, είτε παντοφλικός είναι αυτός, είτε τσεκουράτος, είτε αργός είτε αιφνίδιος, ε, είναι ένα θέμα ηθικής τάξεως ( ίσως όχι, δηλαδή συγγενικής:-) ) το οποίο, αλήθεια, ωραία θα ήταν κάποτε να συζητηθεί σοβαρά.


    Τέλος ( Βρε θέματα που άνοιξες!): Χτες διάβαζα σε ένα διήγημα της συλλογής "Αστείο" του Γιάννη Παλαβού ( εκδ. Νεφέλη) για μια ...πρωτοτυπότερη μεταμόρφωση. Ένας δυστυχής μεταμορφώθηκε σε ... συρραπτικό.

    ( Το παραπάνω λέγεται και αρμένικο σχόλιο - ας είναι καλά η σχολική χρονιά που ακόμα δεν έχει αρχίσει καλά καλά και μπορούμε τα βροχερά κυριακάτικα να κάνουμε καμιά διαδικτυακή βολτίτσα. Καλή βδομάδα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Διονύση Μάνεση στο ola de palabras!

      Εάν πάθαινε κάτι τέτοιο μια κατσαρίδα είμαι σίγουρη ότι θα ήθελε να την απελάσουν!

      Μην τους κοιτάς έτσι, δεν είναι μόνο αλαφιασμένοι. Οι περισσότεροι από τους φίλους είναι του Ιονέσκο. Γι' αυτό και ανταπεξέρχονται των θεμάτων που αναρτώνται.

      Το να συζητηθεί κάτι στα σοβαρά εδώ, χλωμό το βρίσκω. Είμαι σίγουρη ότι το θέλουν οι φίλοι, αλλά δεν τους αφήνω!

      Λέγε μου τέτοια κι έχω να συρράψω κάτι σελίδες! Να το κάνω πολύ προσεκτικά μην τσακίσει το συρματάκι συρραφής και πάθει τίποτα ο άνθρωπος!

      Εκτιμώ πολύ τόσο τα αρμένικα σχόλια, όσο και τις αρμένικες επισκέψεις όσων μου φαίνονται πολύ συμπαθείς!

      Όποτε βγαίνεις βλογοβόλτες θα χαίρομαι να σε "βλέπω"!

      Καλό βράδυ Διονύση Μάνεση!

      Διαγραφή
  28. Και γιατί ντε και καλά πρέπει να είναι κάποιος από το σοι...

    Γιατί να μην είναι κάποιος....λέω εγώ τώρα...απο δαύτους ..τους βρομιαρέους ντε....να δεις τον κουτουπώνεις η δεν τον κουτουπώνεις....
    Φιλάκια Αθηνούλα...
    ΥΓ...Δεν έχω σύνδεση...μου λείπετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω βρε Μία μου... Έτσι έλεγε το βιβλίο, έτσι πίστεψα κι εγώ!
      Άντε με το καλό να ξαναέχεις σύνδεση γιατί κι εσύ μας λείπεις!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  29. Α, άργησα αλλά την είδα την υπόσχεση να ολοκληρώνεται, και την απόλαυσα τα μάλα τολμώ να πω, σχεδόν όσο απόλαυσα το φόνο μετά σαγιονάρας φυστικί, της αγαπημένης θείας Ζηνοβίας, η οποία με είχε επισκεφθεί απρόσκλητη μαζί με την εξάδερφη Θέκλα, την σταυροκουνιάδα Ευτέρπη και τη μικρή της ανεψιά Λόλα (η Τερέζα είχε έλθει πέρσι κι έφυγε μέσω της αποχετεύσεως τυλιγμένη απαλά σε χαρτί υγείας). Απ όλες η μικρή ανεψιά τη γλίτωσε διότι ήτο ευέλικτη σα χέλι.

    Θα ήθελα επίσης να καταθέσω ότι κι εγώ στα 16 μου αφού είχα εξαντλήσει όλην την βιογραφία του Λουντέμη (αυτός ο Μέλιος, πιο γκαντέμης κι από μένα πια) αποφάσισα να διαβάσω τη Μεταμόρφωση γιατί ο Κάφκα μου ακουγόταν πολύ σικ. Από τότε κάθε φορά που πέφτω για ύπνο υποφέρω από φαγούρες ολούθε στο θεϊκό κορμί μου οπότε άρχισα πιο λάιτ αναγνώσματα όπως ένα που είχε γράψει αυτή που είχε γράψει και τα Λουλούδια στη Σοφίτα, Λουλούδια στο Τζάκι και Λουλούδια Ολούθε γενικώς, το οποίο πραγματευόταν την πικρή ιστορία μιας ορφανής η οποία μόλις έβαψε τα μαλλιά της ξανθά, έγινε επιτέλους ευτυχισμένη. Αυτά είναι αναγνώσματα!

    ΥΓ Αυτό το σχόλιο μ αρέσει πιο πολύ απ τη σημερινή μου ανάρτηση - εκεί δεν είχα ιδιαίτεη έμπνευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σε καταλαβαίνω. Εγώ για να συνέλθω μετά τη "Μεταμόρφωση", διάβασα στο καπάκι τρία Άρλεκιν-ξεχνιέμαι! Αλλά δεν είδα τελικά καλό!

    ΥΓ. Μην το λες, πάντα είναι ευχάριστες οι αναρτήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.