Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2012

Το ola de palabras βρίσκεται...



...στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσει ότι κατά την απονομή των βραβείων Blog Oscar 2012 (φωτο επάνω) που έγινε από τα Παρτάλια πήρε το Όσκαρ του Πιο Καυστικού Blog!!!

Το βραβείο παρέλαβε η Αθηνά η οποία προσήλθε στην τελετή φορώντας μακριά μεταξωτή στράπλες τουαλέτα χρώματος ραφ που έρχεται και κάνει ντραπέ στο μπούστο, μαργαριταρένιο κολιέ (από φυσικά μαργαριτάρια), καθώς και τα γυαλιά πρεσβυωπίας για την περίπτωση που θα χρειαζόταν να διαβάσει ή να υπογράψει κάτι (π.χ. εκατοντάδες χιλιάδες αυτόγραφα). Το μακιγιάζ της ήταν απόλυτα προσεγμένο και έδενε χρωματικά με το πανάκριβο φόρεμά της (φωτο κάτω)!


Ήταν εμφανώς συγκινημένη και έτρεμαν τα πόδια της καθώς προχωρούσε στο κόκκινο παχύ χαλί της εισόδου.
Και όταν ήρθε η σειρά της και άκουσε το όνομά της κόντεψε να λιποθυμήσει από την χαρά της. Παρ’ όλα αυτά αγέρωχη σηκώθηκε από την θέση της και ανέβηκε στη σκηνή για να παραλάβει από τα Παρτάλια το πολυπόθητο χρυσό αγαλματάκι.
Το κράτησε στο χέρι της, κοίταξε προς το κοινό και πλησίασε στο μικρόφωνο λέγοντας:
"Ευχαριστώ θερμά τα Παρτάλια για την τιμή που μου έκαναν χαρίζοντας στο βλογ μου το Όσκαρ του Πιο Καυστικού Βλογ. Ήταν κάτι που βαθιά μέσα μου πάντα ήθελα. Ένα Όσκαρ! Όμως σε αυτό το σημείο να μου επιτρέψετε να ευχαριστήσω και τους πολύτιμους συνεργάτες του ola de palabras: Τον mitsopd και την Μαρίνα Ζέας, που χωρίς την πολύτιμη συμβολή τους πολλά από αυτά που συμβαίνουν στο βλογ δεν θα είχαν γίνει ποτέ.
Επίσης να ευχαριστήσω την μαμά μου, τον Μήτσο (το στεφάνι μου), τον γιο μου, τον σκύλο μου, τον φίλο του Μήτσου που ακούει στο όνομα Λευτεράκης, τη "Χρύσα Βλαντή", την Ζωή Μου, την Αγγελική Παπαγιάννη, όλους όσους μου κάνουν την τιμή να  επισκέπτονται και να διαβάζουν το βλογ, τον εκδότη της εφημερίδας "Δημοσιογράφος", τον Ανατολικό FM 95,8 καθώς και όλους τους πολιτικούς (και ιδιαιτέρως τον τ. νομάρχη της καρδιάς μας Π. Ψωμιάδη), οι οποίοι χρόνια τώρα με τροφοδοτούν με τις πράξεις τους με άφθονο υλικό ούτως ώστε να έχω την ευχέρεια να γράφω παραπολιτικά κειμενάκια.
Αγαπητά Παρτάλια σας ευχαριστώ και πάλι!".

Ένα δάκρυ κύλησε από το αριστερό μάτι της Αθηνάς όταν ο κόσμος ξέσπασε σε χειροκροτήματα. Υποκλίθηκε ελαφρώς προς το κοινό και κατέβηκε από την σκηνή με την χάρη που την διακρίνει.
Η βραδιά συνεχίστηκε με κοκτέιλ πάρτι όπου η Αθηνά έψαχνε και πάλι εναγωνίως τον Μήτσο ανάμεσα στον μπουφέ και το μπαρ…

Καλό Σαββατοκύριακο!

                                                                                                         Εκ της Διευθύνσεως
                                                                                                             ola de palabras

89 σχόλια:

  1. Μπράβο μας και συχαρητήρια μας!!! Αθηνά θέλω να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια και για πού με εμπιστεύτηκες να γράφω τη τεκνοσκριβού.
    Είμαι πολύ περίφανη που πήραμε το όσκαρ και να φχαριστήσω κι εγώ την μάνα μου, τον Μανώλη τον φαναρτζη στην παρακάτω γωνία, το Νίκο το περιπτερά, τον κούριερ τον Τάκη, τον ντιλιβερα τον Θράσο από τη πιτσαρία, τον Γιώργο πούχει τα άνθη-φυτά κάτω από το σπίτι και τον συνεργάτη mitsopd γιατί με φωτίζει σωστά και είναι και ωραίος!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην ξεχνάς την Γεωργία την σφυρηλατημένη μαρινάκι μου!πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Πολύ συγκινητικός ο λόγος σου Μαρίνα. Μόνο που ξέχασες να ευχαριστήσεις τον βενζινά στον διπλανό δρόμο.

      Διαγραφή
  2. Ε φυσικό ήταν...μετά από την συσκότιση της προηγούμενης δημοσίευσης
    ήρθε η ανάσταση:)
    Δεν σας προλαβαίνω που δεν σας προλαβαίνω εδώ μέσα τώρα που πήρατε
    και το αγαλματίδιο θα πρέπει να αγαλματώσω στην σελίδα σας...
    Αθηνά κορίτσι μου η φωτογραφία δεν σε κολακεύει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Η αλήθεια είναι ότι η γωνία λήψεως καθώς και ο φωτισμός με παχαίνουν, αλλά ευτυχώς αναδεικνύεται το φόρεμα!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχαχα έχω λυθεί!!! Πάντα τέτοια!!! Συγχαρητήριαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από το σχολείο φαινόσουν ότι μια μέρα θα πρόκοβες!!! Μπράβο Αθηνά! Έκανες περήφανο όλο το λύκειο Υμηττού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο, θα τρίζουν τα κόκαλα της Πλουμάκη!

      Διαγραφή
  5. Αν κάποιος δικαιούται τον τίτλο καυστικός είσαι σίγουρα εσύ Αθηνούλα και οι συνεργάτες βέβαια. Ξέρω, ξέρω, μην το πεις: Άσε μας και συ ρε Μπούμπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπούμπα θέλω να σε ευχαριστήσω εκ βάθους καρδίας για τις συνεχείς επισκέψεις σου και την υπομονή σου εδώ πέρα μέσα!


      ΥΓ. Τύπωσέ το το παραπάνω να το έχεις να θυμάσαι γιατί άλλη καλή κουβέντα από εμένα δεν θα ακούσεις πάλι!

      Διαγραφή
  6. χαχαχαχα εμένα γιατί δε με καλέσατε καλέ στη δεξίωση;;;;;
    αχ Θε μου θα πεθάνω νυχτιάτικα......απ' τα γέλια κλαίω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, δεν σου έστειλαν πρόσκληση; Λυπάμαι, αλλά την διοργάνωση του event δεν γνωρίζω ποιος την είχε αναλάβει! Θα το διευθετήσω...

      Διαγραφή
  7. με τις υγείες σας!

    δε μας είπες για το μπουφέ και τι παπούτσια φόραγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πρωτοπώ για τον μπουφέ και τα εδέσματα!!! Να σου πω για τα παπούτσια. Ήταν γόβες Manolo Blahnik, δωδεκάποντες, φτιαγμένες παραγγελία από το ύφασμα του φορέματος. Ε, ξέρεις είπα να έχω μονοχρωμία, μέρες κρίσης που περνάμε, μην προκαλώ κιόλας...

      Διαγραφή
  8. Μοιραζόμαστε τη Χαρά σας,
    όμως να μοιραστούμε και τα του μπουφέ..

    ξέμεινε τίποτα ;

    Καλό σας βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ήμουν εγώ εκεί. Λέτε να ξέμεινε τίποτα;
      Καλό βράδυ e-Apenanti!

      Διαγραφή
  9. Αγγελική Παπαγιάννη09 Μαρτίου, 2012 03:34

    Αθηνά μου να το κοιτάξεις το αριστερό σου μάτι, πρέπει να έχει βγάλει κανα κριθαράκι!! :Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτά που διάβασα για σένα στα Χανιώτικα Νέα, πάλι καλά να λέω που δεν μου βγήκε το μάτι!

      Διαγραφή
  10. Αχ φιλενάδα, εμείς οι βραβευθέντες αμφότεροι συγκινημένοι κι ευτυχισμένοι, εξαιρετική βραδιά,εξαιρετική τελετή και η αμφίεσή σου θαύμα! Αντε και εις ανώτερα, πάω στους χιλιάδες φαν να μου σκίσουν τα ρούχα, να παιρνα το ποδήλατο ή λες να βρέξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε βρε μωρό μου, μην το ρισκάρεις καλύτερα με το ποδήλατο. Πάρε τη λιμουζίνα που σε μετέφερε στην δεξίωση της απονομής!

      Διαγραφή
  11. Είσαι το κάτι άλλο!!!!Μου έφτιαξες το κέφι ,να σαι καλά!!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  12. Μπουφες και η Αθηνα δε δοκιμασε τα γλυκα;
    Δε το πιστευω....
    Θελω πληροφοριες και θα της παρω prive.

    Παντα τετοια να εχετε παιδια ,να μας κανετε στις μαλακισμενες μερες που ζουμε να χαμογελαμε και να ξεχνιομαστε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αθηνά έκανε τον μπουφέ μια ωραία ανάμνηση! Δεν άφησε κανένα γλύκισμα που να μην το δοκιμάσει! Ε, αφού τα ξέρεις τώρα, τι να τα λέω;

      Ναι, είχαν εξαιρετική ιδέα τα Παρτάλια να το φτιάξουν όλο αυτό! Το απόλαυσα ιδιαιτέρως και γέλασα ακόμα πιο πολύ!

      Διαγραφή
  13. κλαίω απο χτες και τώρα μετά απο 12 φορά που διάβασα την ανάρτηση καταφέρνω να πω δυό λόγια.
    Μωρή τη στιγμές περνάμε γαμώ το σόι μου μέσα...ασε που ανεβάζω και πίεση με κάτι τέτοια αλλα δεν πειράζει έχω απο το πατέρα μου κάτι υπογλώσια και θα σωθώ...
    Θα ευχαριστήσω με τη σειρά μου πρώτα τη Κατέ που μας αφήνει να οργιάζουμε εδω μέσα, τη Μαρίνα Ζέας που συγκατοικούμε στην ίδια εικόνα για πάρα πολυ καιρό, με τη σειρά μου να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια(αλλοδαπή μάνα και υιός) που με ανέχονται για τη ζούρλια μου, στη μάνα μου που με τα γεράματα παρέχει άπειρο χιούμορ στη σκέψη μου, στο σκύλο μου, που αυτές τις μέρες τη βγάζει στις σκάλες γιατί είναι τιμωρία (πρέπει να μάθει να μην κατουράει στις πατάτες), σε όλους αυτούς που σπαταλάνε το χρόνο τους για να κάνουν το blog να περπατάει στα κόκκινα χαλιά...τρέχω για το υπογλώσιο, γαμώ τη πουτάνα μου ... γαμώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ! Πήραμε το όσκαρ!
      Πήγε 7.30, φτάνει...

      Διαγραφή
  14. είδες πόσο μέσα έπεσα, στα έλεγα χθες και δε με πίστευες, πάρε τώρα τη βράβευση για να μάθεις, κι εις ανώτερα λοιπόν (τι να μας πει το πούλιτζερ, ανώτερα είπαμε), φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κουμπάρε της αρραβωνιάρας του αρραβώνα που βρίσκεται σε κρίση!

      Διαγραφή
  15. αχ, τα σιχαρίκια μου. και δεν προλαβα, με τούτα και μ' εκείνα, να έρθω στην τελετή... αχ! και είχα έτοιμη την ντουαλέτα! Τώρα? πότε θα την ξαναφορέσω?
    Και εις άλλα με υγεία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ την φοράς του χρόνου που θα το ξαναπάρουμε! Άμα είναι σε κλασσική γραμμή το ρούχο είναι πάντα στη μόδα! Μερσί!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια Αθηνά! Επιτέλους και ένα Οσκαρ που θα μας μείνει αξέχαστο! Τώρα και με ενα Guinness ευρεσιτέχνη Ελληνα μπλόγκερ να μας κάνεις περήφανους worldwide!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου, άχτι το είχα το όσκαρ σου λέω!
      Θα προσπαθώ συνεχώς για το καλύτερο!
      Μερσί!

      Διαγραφή
  17. άντε λοιπόν και στων κορτσώνε μας να είμαστε καλά,και εις ανώτερα.του χρόνου με υγεία να ξαναπάρεις το όσκαρ και επίσης να πάρεις και τον χρυσό φοίνικα..να πας στις κάννες να πάρεις και μένα τον σώγαμπρο μαζί που δεν έχω πάει στα εξωτερικά.
    το πάρτυ ήτο θεσπέσιο..πάω να ξεκολλήσω την ψεύτικη βλεφαρίδα!!!!

    ΟΣΚΑΡΙΚΟ ΦΙΛΙ ΚΑΙ LOL ΜΑΖΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στα δικά σου εύχομαι μικρή μου μοιρολογίστρα!

      Διαγραφή
    2. μικρη μοιρολογιστρα10 Μαρτίου, 2012 12:45

      έχω αρχίσει τα μοιρολόγια που δεν έχω πάρει κανένα οσκαρ..πάω να σκάσω...

      Διαγραφή
    3. @μικρη μοιρολογιστρα
      Δεν αφήνεις τα μοιρολόγια να πας καμιά βόλτα σε καμιά παραλία για ουζάκι;
      Να ξεσκάσεις κιόλας; Γιατί μας έσκασες τόσες μέρες με τα μοιρολόγια;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. μικρή μπερκρού μοιρολογίστρα10 Μαρτίου, 2012 13:03

      οβερ...θα πάω να πιω να ξεχάσω....

      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    5. @μικρή μπερκρού μοιρολογίστρα
      Αμήν και πότε! Πάρτι θα κάνω έτσι και ξεχάσεις!!!

      Διαγραφή
  18. άσε καλέ το αγαλματίδιο κάτω και σύρε να κεράσεις κανένα φοντανάκι τον κόσμο που συρέει να σε συγχαρεί...

    έγγυρες παραδημοσιογραφικές πληροφορίες,αναφέρουν οτι ακόμα δεν μπορούν να σου ξεκολλήσουν το όσκαρ από τα χέρια...
    Η Ζέας ευγενικά μέσω της αναφοράς στον Τάκη τον κούριερ θέλει να σου πει να το στείλεις κι από κει να το πιάσει,οι δε σπόντες του Mitsopd ουδόλως έχουν να κάνουν με την υπέργηρη μαμά και το κατούρημα του σκύλου στις πατάτες...
    τα υπογλώσσια τα καταπίνει σαν καραμέλες μέχρι να φιλοτιμηθείς να τον αφήσεις να το πιάσει κι αυτός,όλα τα άλλα είναι μπούρδες και φτερά...
    και αφού σε ασπασθώ συγκεκινημένη τα μάλα που πατώ τον βραβευμένο αυτό χώρο,θα σου πρότεινα να αναζητήσεις τον φίλο σας τον Λευτεράκη,μπας και βρεις και τον Μήτσο σου δίπλα του...
    ( μεταξύ μας,θα ρίξω κι εγώ μιά ματιά κατά δω,μπας και τον κρύβει ο δικός μου,κόρακας κοράκου μάτι βγάζει..???...δεν βγάζει...)

    φιλιά οσκαρικά και πάντα τέτοια...-:))
    ( σχόλιο tremens με αποτελείωσε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάποιες φορές που κάποια σχόλια θα μπορούσαν να είναι καταπληκτικές αναρτήσεις από μόνα τους. Αυτό είναι ένα από αυτά! Να το διαβάζει όλος ο κόσμος και να μείνει χαρούμενος για ώρες!!! Να είσαι πάντα καλά Βιβή με την εξαιρετική πένα σου!!!
      Ευχαριστώ!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  19. καλά έτσι θα περάσει αυτό;...ένα κέρασμα μάνα μου...ένα κάτι τις...ένα παρτάκι...μια σαμπάνια βρε αδελφέ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιφυλάσσομαι ! Θα κεράσω μια άλλη μέρα γιατί τις σαμπάνιες τις ήπιε η αδυναμία σου, ο Μήτσος!

      Διαγραφή
  20. Το αξίζετε!ΜΠΡΑΒΟ σε όλους!

    Αθηνούλα πολύ το χάνεις το στεφάνι σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ και το στεφάνι μου καλά θα κάνει να μαζευτεί και λίγο γιατί θα τον κάνω εγώ να χάσει τα αυγά και τα πασχάλια!

      Διαγραφή
  21. Πάλι χάθηκε ο Μήτσος? Αρχίζω να ανησυχώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμ, καλά τώρα! Κοίτα εσύ να μαζέψεις την αρραβωνιαστικιά σου που έφυγε για τριήμερο στο Πόρτο Χέλι, δήθεν μου τάχα μου να πάει να δει την ξαδέρφη της τη Βίκυ (που άμα θέλουμε την πιστεύουμε) και μην ανησυχείς για τον Μήτσο! Αυτός θα δει τι έχει να πάθει! Του τα έχω μαζεμένα και σε λίγες μέρες δεν θα ξέρει από που του έρχονται!!! Χοχοχοχοχο!!!

      Διαγραφή
    2. αρραβωνιαρα10 Μαρτίου, 2012 12:44

      μμμμμμμμμμμμμ...........άλλη μια ευχάριστη οικογενειακή στιγμή....

      Διαγραφή
    3. @αρραβωνιαρα
      Ε, πας γυρεύοντας χρυσή μου!

      Διαγραφή
    4. ξαδέρφη αρραβωνιάρας10 Μαρτίου, 2012 13:02

      μια φορά πάντως η αρραβωνιάρα στο πορτοχέλι δεν είναι,δεν ξέρω τι σας έχει πει αλλά εδώ δεν είναι...

      Διαγραφή
    5. @ξαδέρφη αρραβωνιάρας
      Δίνετε στεγνά ο ένας τον άλλον στο σόι σας μέσα, βλέπω!
      Ωραίο σόι είσαστε! Μέσα στην αγάπη σας βρίσκω! Συγχαρητήρια!

      ΥΓ. Καλά, δεν θα γυρίσει η αρραβωνιάρα; Θα δει τι έχει να πάθει! Τρίχα τρίχα θα της το βγάλω το μαλλί, να μην παιδεύεται και η κομμώτρια να της το ξανοίξει!

      Διαγραφή
  22. Αθηνά μου ζει η βλαντή?.. :)))

    φιλακια σε ολους!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η "Βλαντή" ζει, αυτή μας οδηγεί!!!
      Φιλί και από εμάς!

      Διαγραφή
  23. Ορίστε αυτές τις υπερπαραγωγές με τα κόκκινα χαλιά,τις πανάκριβες τουαλέτες,τον πανάκριβο φωτισμό,τα χρυσά αγαλματίδια,τους χορηγούς,τα τηλεοπτικά δικαιώματα,αυτά βλέπει η Μέρκελ,και το ΔΝΤ και νομίζει ότι καλοπερνάμε και θέλει να μας βάλει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι.
    Ομως καλό μου φιλαράκι επειδή σου έχω αδυναμία(και το εννοώ αυτό)δεν γίνεται να μην χαρώ με το βραβείο σου.Πάντα τέτοια λοιπόν,πάντα με τις αναρτήσεις σου να μας κάνεις να ξεχνιόμαστε,και να ξεφεύγουμε λίγο από την πεζή πραγματικότητα.

    Υ.Γ 1. Ελαβα μία επιστολή διαμαρτυρίας από τον κύριο Νταλάρα γιατί δεν έλαβε πρόσκληση στην γιορτινή αυτή ημέρα,θα έπαιζε μάλιστα και αφιλοκερδώς.Του ανταπάντησα ότι πιθανόν στην γιορτή να ήταν καλεσμένος ο κύριος Πανούσης.Τον έπεισα ευτυχώς.

    Υ.Γ 2.Δεν ξέρω αν βρέθηκε ο Μήτσος,αλλά σου δηλώνω ρητώς και κατηγορηματικώς ότι ουδεμία σχέση έχω με την νέα εξαφάνιση του Μήτσου. Κάθε φορά΄που χάνεται ο Μήτσος όλοι εμένα κοιτάτε,ότι δήθεν τον καλύπτω,δεν θα με κάνετε εμένα ενοχικό.

    Καλό σου βράδυ καλή μου φίλη να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεφτά υπάρχουν!

      ΥΓ. 1. Ήταν και ο Πανούσης εκεί!

      ΥΓ. 2. Ουδεμία ευθύνη φέρεις με την ολιγόλεπτη εξαφάνιση του Μήτσου. Τελικώς απεδείχθη ότι είχε πάει στην ταράτσα για τσιγάρο!

      Διαγραφή
  24. Άργησα να σας συγχαρώ αλλά έφαγα πόρτα και ξεροστάλιασα απώξω στην ουρά.... Χαλάλι όμως.
    Συγχαρητήρια σε όλους του ola! Είστε δικαιώς το ακουαφόρτε της μπλογκόσφαιρας!!
    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλά την πρόσκληση την ξέχασες στο σπίτι;
      Ακουαφόρτε, ε! Τι ωραία! Σε αγαπάμε πιο πολύ μετά από αυτό!!!

      Διαγραφή
  25. Να πω ότι κι εγώ είμαι περήφανη και να θυμίσω στη zouzou ότι μαζί μου καθόσουν στο θρανίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά η καλύτερή μου φίλη ήταν η Μαίρη!
      Και τώρα μαλλιοτραβηχτείτε με την ησυχία σας!

      Διαγραφή
  26. Μπράβο Αθηνούλα μου... το αξίζεις....

    Το Μήτσο δεν μου τον προσέχεις όμως...τι θα γίνει μια ζωή θα τον ψάχνουμε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ. Μας ενθαρρύνεις να συνεχίσουμε!
      Μήτσος είναι υπό έλεγχο!

      Διαγραφή
  27. Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ! Πήρατε το όσκαρ!

    μμμμμ και σιγά μη ζηλέψω!
    τέτοια όσκαρ με μέσον ξέρεις πόσα μπορώ να πάρω και εγώ;
    και άμα θες να μάθεις ο Μήτσος γι' αυτό την έκανε πάλι. για σένα ξεπουλάει το κορμί του. για να κοκορεύεσαι μετά εσύ για το Όσκαρ σου.... χι χι χι

    πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, έχεις σκάσει από τη ζήλια σου, δεν το συζητώ!!!
      Και άμα είναι να ζηλεύεις με τέτοιου είδους σχόλια που τα διαβάζω και γελάω τρεις ώρες, χαλάλι σου!!!
      Πολλά φιλιά και από εμάς!

      Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  28. Έχω μείνει έκθαμβη από τη φωτογραφία σου
    στην τελετή απονομής Αθηνά !
    Νομίζω ήσουν η πιο καλοντυμένη.
    Παρόλαυτά διακρίνω μια ανησυχία στο βλέμμα σου,
    είναι μάλλον επειδή έψαχνες τον Μήτσο.
    Συγχαρητήρια λοιπόν, σας άξιζε!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες; Εγώ κι ο tremens είχαμε τα ωραιότερα ρούχα!!!
      Δεν είναι ανησυχία, είναι από τα γυαλιά. Δεν τα έχω συνηθίσει ακόμα!!!
      Φιλί και μεγάλο ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  29. Όπα,τι έγινε;
    Όλοι παίρνουν βραβεία και εγώ στην απόξω;
    Δώσε και σε μένα μπάρμπα γιατί σας λέω, αν δεν μου δώσει κάποιος ένα βραβείο θα αυτοβραβευτώ!
    Αθηνά γίνεται να μοιραστούμε το δικό σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή xristin, για να το μοιραστούμε δεν το βλέπω διότι η Μαρίνα Ζέας είναι πολύ κτητική και δεν με αφήνει να το μοιράζομαι. Όμως θα σας το δανείσουμε τρεις ημέρες ούτως ώστε να κάνετε το κομμάτι σας και να τραβήξετε φωτογραφίες με αυτό για ενθύμιον.
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  30. Και... νόμπελ καυστικότητας σου εύχομαι!!! Το αξίζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τα θερμά μου συγχαρητήρια, αγαπημένη μου! Και εις ανώτερα! Τα σέβη μου και στους συνεργάτες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, Βλαστέ μου. Είμαι βεβαία ότι σας μερσούν και οι συνεργάτες!

      Διαγραφή
  32. ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!
      Καλώς ήλθατε!

      Διαγραφή
  33. AND THE OSCAR GOES TO...Συγχαρητήρια Αθηνά. Όντως έχεις το πιο καυστικό μπλογκ, οφείλω να το ομολογήσω αυτό. Πάλι με έκανες και χαμογέλασα καλή μου.

    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε περήφανη μανιάτισσα! Ότι μπορούμε κάνουμε εδώ πέρα μέσα για να χαμογελούν μαζί με εμάς όσοι έρχονται εδώ πέρα μέσα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  34. Επειδή έχασα την μετάδοση, ελπίζω να μην έδειξες κι εσύ το πόδι σαν την άλλη την ξερακιανή την Τζολί ναι;
    Ελπίζω βέβαια μετά από όλα αυτά, να παραμείνετε σεμνή και ταπεινή όπως σας
    γνωρίσαμε αγαπητή Αθηνά, διότι αν την δείτε 'Νταλάρας' σας πληροφορώ πως
    το γιαούρτι είναι δίπλα στη μύτη σας!!!χαχαχαχαχα
    Την αγάπη μας λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας παρακαλώ, δεν θα 'θελα! Για ποια με περάσατε; Ούτε αστράγαλο δεν άφησα να φανεί!
      Αν ω μη γένοιτο καταντήσω σαν τον ακατανόμαστο, παρακαλώ το γιαούρτι να είναι 0% διότι είμαι και σε δίαιτα!!!
      Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  35. και εις άλλα με υγεία.....συγχαρητήρια....
    αντε τωρα και στων καννων.....χαχα

    να σαι καλά..ωραίο φόρεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλό και των Καννών, αλλά εκείνο που υπολογίζω πιο πολύ είναι του Βερολίνου!
      Ναι η αλήθεια είναι ότι το φόρεμα με κολακεύει πολύ!!!

      Διαγραφή
  36. Πάλι χάθηκε το στεφάνι;;; Και τι θα το κάνεις το Όσκαρ; Ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα... Το βρήκα το στεφάνι. Είχε πάει στον μπουφέ να δει κάτι.
      Όσο για το Όσκαρ... Λέω να παραγγείλω μία σερβάντα ή ένα σκρίνιο και να το τοποθετήσω εκεί να το καμαρώνω!

      Διαγραφή
  37. H τιμή ήταν όλη δική μας να έχουμε την λαμπερή σας παρουσία στην τελετή!
    Μάλιστα είμαστε τόσο εντυπωσιασμένοι που θα σκεφτούμαι σοβαρά να σας καλέσουμε τον επόμενο χρόνο να αναλάβετε και την παρουσίαση της!

    Μετά τιμής
    Το Παρταλοτίμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Τι ωραία! Με μεγάλη μου χαρά να έρθω!!!
      Σας ευχαριστώ όλο το Παρταλοτίμ!!!

      ΥΓ. Μήτσοοοοοοοοοοοοοο για φέρε μου σε παρακαλώ το καλάμι Νο 8, εκείνο που είχα πάρει από την Κούβα!!!

      Διαγραφή
  38. Υπέροχη είσαι.
    Συγχαρητήρια και εις ανώτερα(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Εγώ και οι συνεργάτες μου σε ευχαριστούμε πολύ!!!

      Διαγραφή
  39. Καλε, συγχαρητηρια καλε!!!!πάντα πετυχεσες!!!!..όσο για το στεφανι σου, μηπως να του βάλεις ενα τσιπάκι...πολυ χάνεται τωρα τελευταίως!!!!

    όσο για τη μικρη μοιρολογίστρααααα εχωωωω να σου πωωωω ...και εχεις να της σουρειιιιιις!!!!!!!

    ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΟΥΣΕΣ!!! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ευχαριστώ πολύ! Όλα να μου τα πεις για τη μοιρολογίστρα για να έχω να την εκβιάζω!!!
      Φιλί.

      Διαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.