Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd


41 σχόλια:

  1. Εγώ πάντως μόλις τελείωσα το διάβασμα...ένα άρλεκιν φανταστικό....θα στο δώσω να το διαβάσεις...το πρότεινε ο χρυσοχοϊδης!!!!
    το μελαχρινό αγόρι...
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόξερα πως μου πάνε τα φώτα κι οι προβολείς μα δεν ηξερα πόσο πολυ μου πάνε!!!!! Θεά ειμαι η πουτάνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά ποιος τον έχει πιο μεγάλο; Μάθαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν γνωρίζω ποιοι είναι χειρότεροι. Οι αδιάβαστοι ή οι διαβασμένοι που ενώ γνώριζαν υπέγραψαν παρ’ όλα αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω απορω ποιοι ειναι εξω απο του Μαξιμου αυτοι που μετριωνται...και αυτο που μετρανε που αλλου περα απο τον κ@λο μας(που τους επιτρεπουμε 2 χρονια τωρα) σκοπευουν να το χρησιμοποιησουν(αν σκοπευουν βεβαιως βεβαιως...);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα βρούν αυτοί τρύπες ας μη γελιόμαστε...το θέμα είναι αν εμείς καταλάβαμε αυτο που ψηφίζαμε τόσα χρόνια

      Διαγραφή
  6. Δεν διάβασα γιατί είχαμε επισκέψεις στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ δεν διάβασα γιατί η Λούκα μου είπε ότι θα μου πει τα sos και τελικά με έγραψε η σκύλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι στο καλο....μονο εγω διαβαζω;;;

    ουφ αμαν πια...

    φιλιααααααα

    καλημεραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα...!!!
      Δε με εκοψες;

      μυγιαγγιχτο σπασικλακι με τα ολα μου!

      χαχα

      φιλια

      Διαγραφή
  9. Η Τζιμινιέρα τι είναι; Καμιά γκόμενα του Τζίμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλειοτατη μαλλον αγνοειτε οτι το "Παγωσε η τζιμινιερα" ειναι τραγουδι του Μανου Λοιζου ερμηνευμενο απο το Γιωργο Νταλαρα....

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Evil Chef,
      μάλλον για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω θεωρείτε ότι είμαι άσχετη από μουσική, πράγμα για το οποίο δεν σας αδικώ διότι 1) δεν με γνωρίζετε προσωπικά και 2) δεν διαφημίζω τις όποιες (πολλές ή λίγες, δεν έχει σημασία) γνώσεις μου περί του θέματος.

      Προφανώς και γνωρίζω το "Πάγωσε η τΣιμινιέρα" (μπορώ και να σας το τραγουδήσω και όλο αν θέλετε - έχω υπέροχη φωνή) και προφανώς στο παραπάνω σχόλιό μου αστειεύομαι με το λογοπαίγνιο.
      Ευχαριστώ.

      ΥΓ. Δεν είμαι το ίδιο πρόσωπο με την Coula (όσο και αν την αγαπώ).

      Διαγραφή
    3. τι είναι η πατρίδα μου...

      Διαγραφή
    4. Μονο το καθαρματενιο evilίδιο ξέρει από μουσικη! Ολοι οι αλλοι ειμαστε σκράπες Κουιναρα μου!!!

      Διαγραφή
    5. Τι είναι η πατρίδα μας; Μην είν' οι κάμποι;
      Μην είναι τ' άσπαρτα ψηλά βουνά;
      Μην είναι ο ήλιος της, που χρυσολάμπει;
      Μην είναι τ' άστρα της τα φωτεινά;

      Διαγραφή
  10. διαβασμα...να 'ναι και οτι ευχαριστει τον καθενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζιο , Ρομάντζο, Τεστ, Μάσκα, Γιώργος Θαλάσσης κ.α.

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. ωραίος στίχος (μάλλον σε λαϊκό το κόβω)

      Διαγραφή
  12. Αδιάβαστη και εγώ παιδιά. Να δω τι σκατά θα γράψω στην ψυχολογία που μισώ κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Μαρίνα με έβαλε σε σκέψεις!
    Να διαβάσω η έρμη.. να πάει η πίεση στα ύψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προσπεπρνώ τις σοβαρές σκέψεις γιατί δεν μπορώ να χωθώ σε διαδρόμους.

    αλλά δεν μπορώ να μην υποκληθω΄στην Μεγαλειωτάτη.

    Χώσε μικρή !!! άξια !!!!

    περίμενα την απάντησή σου πως και πως !!!! Χώσε !!!!!

    μάκια σ ολους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χώσε ; Καλέ τι υπονοούμενα είναι αυτά, Ντροπή....

      Διαγραφή
    2. καλέ, του ρήματος τρουπώνω είναι..ποιό υπονοούμενο... α, παπα, βρώμικα μυαλά!!! τσ τσ τσ ... άσε που ομιλεί η μεγαλειωτάτη την ιθπανική και ο χωθε είναι ο αγαπημένος της ήρωας!!!

      Διαγραφή
    3. Ζουζουνα και εμεις υποκλινομαστε στις απαντησεις αυτων που αναφερομαστε και οχι στις κατα παραγγελια υπαγορευμενες...

      Αλλωστε το τελος δλδ η παρανθεση δειχνει πως ουτε τα προσχηματα δεν κρατηθηκαν....

      Διαγραφή
  15. Διαβάσαμε δεν διαβάσαμε το μηδενικό το έχουμε εξασφαλισμένο παιδάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάτι είναι κι αυτό, εδώ που φτάσαμε...

      Διαγραφή
  16. Πολύ καλή δουλειά.Μπράβο.Υψηλής ποιότητας blog.Τελικά υπάρχουν πολύ αξιόλογοι πολίτες σ αυτή τη χώρα.Πως διάολο καταφέραμε και φτάσαμε σ αυτό το χάλι;Ισως γιατί αφήσαμε τους άχρηστους,ανίκανους και διεφθαρμένους να βγουν μπροστά.Φταίμε και εμείς.
    ''Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
    Aνεπαισθήτως μ’(ας) έκλεισαν από τον κόσμον έξω''(παραποιόντας λίγο τον Καβάφη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εγώ είμαι η Αρτίστα του βωβού και ως καλή οικοδέσποινα ήλθα να σας καλωσορίσω:
      Καλώς ήλθατε, λοιπόν, και σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια!

      Αυτό που αναρωτιόμουν πάντα είναι ότι, εντάξει δεν ακούσαμε ποτέ τον "κρότον κτιστών ή ήχον", δεν βλέπαμε όμως και τίποτα;
      Και κουφοί και με προβλήματα οράσεως;
      Ή απλώς εθελοτυφλούντες για το όποιο προσωπικό μικροσυμφέρον;

      Δεν θα επεκταθώ διότι βρίσκομαι και σε εμπύρετον κατάσταση και δυσκολεύομαι η αλήθεια είναι...

      Διαγραφή
  17. ευχαριστούμε μέχρι τη λέξη "εμείς". Μετά ας έρθει η Κατέ να καθαρίσει ,γιατί αγαπητέ Τέχνης Rock Παράδεισε, Εγώ και η Μαρίνα αδυνατούμε να ασχοληθούμε με "κρότον κτιστών" και επειδή δεν θέλουμε να γίνουμε dmpumpa και να ρωτάμε: τί λέει μωρή; E ας 'ερθει η αρτίστα και βλέπουμε...
    Υ.Γ. (με φωνή Λαζόπουλου στο ρόλο της Μάνας απο τους δέκα μικρούς Μήτσους) Ανεπαισθήτως ;Aν καταλάβω οτι ο rock heaven το μιλάει το αρχαίο θα πεθάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.