Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd

 

35 σχόλια:

  1. καλά μεγάλη υπερτεράστεια σοφία είπε ο Κλήμης ο Αλεξανδρέυς!

    Κουμπαρούλα σου πάει το χρώμα πάντως ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @mahler76
    Μερσί μωρό μου, αλλά φεύγω γιατί είναι αλλουνού η ανάρτηση και δε θα ΄θελα... Καταλαβαίνεις... Είναι και λίγο ξινή ο mitsopd!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ιλαρά αποκλείεται σε ερυθρά το κόβω...
    πάντως είναι πολύ ωραία η φώτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι λέω η πουτάνα κι ανεβάζω το επίπεδο της αρτίστα και της κωλκάνας 99,9%!!!!!!!!!!!!
    Και δε δίνω διάρα που δεν έχω χρώμα γιατί οπως και νάμαι θεά είμαι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Μαρίνα Ζέας
    αυτό ξαναπές το αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mahler76 Τι λέω η πουτάνα κι ανεβάζω το επίπεδο της αρτίστα και της κωλκάνας 99,9%!!!!!!!!!!!!
    Και δε δίνω διάρα που δεν έχω χρώμα γιατί οπως και νάμαι θεά είμαι!!!!!!!
    mahler76 το ξαναείπα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μήτσος θεέ παράτα την κατέ, που έλεγε χθες κι ο mitsopd, γιατί μόλις την είδα με χρώμα την ερωτεύτηκα!!!!! Κι αν δεν την παρατήσεις θα σου την κλέψω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διακρίνω ότι η αρτίστα, απόντος του συζύγου της επί μία εβδομάδα, ομόρφυνε επικινδύνως!
    Είναι ύποπτον αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Γιώργος Βλαστός
    και που να δείς πως ομόρφυνε ο Μήτσος χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @mahler76
    Αγαπητέ mahler 76, μην ρίχνετε κι άλλο λάδι στη φωτιά! Είδαμε και πάθαμε να την ηρεμήσουμε την κατέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. λέτε τελικά η κουμπαρούλα να μασάει περισσότερο από όσο δείχνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @mahler76
    Σας παρακαλώ, δεν θα 'θελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βλέπω της αρτίστας του βωβού της ταιριάζει το smokey eyes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ετίναξα την ανθισμένη Αθηνά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα και πάλι

    τρελό καρναβάλι...

    Μαρινα Ζεας, θεά...

    mitsopd, respect

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία η φωτογραφία της Αθηνάς, έχει κάτι το ιαπωνικό( για καλό το λέω)σε σχέση με τα τελευταία γεγονότα μάλλον θα βάλει υποψηφιότητα για τον ρόλο της γκέισας...
    Μαρίνα αν συνεχίσεις έτσι βλέπω να σε καλούν για τσάι στον φιλολογικό σύλλογο του Παρνασσού :)
    mitsopd το μυστήριο με το περουκίνι το λύσαμε ή να συνεχίσω να λέω εκδοχές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η Μαρινα οπως παντα μια θεα !


    Θα συμφωνησω οτι παρα τα αντιθετως λεγομενα ,η Αθηνα μαλλον απολαυσε την απουσια του συζυγου εξου και οι χθεσινοβραδυνες "υποπτες" περιποιησεις...

    Mitsopd εισαι τεραστια μορφη λεμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @mahler76
    μόνο που ξεχνάμε εμεις τα δικά μας

    @ Αθηνά
    Ξινή;

    @dmpoumpa
    ασε μας και συ ρε mpoumpa (το κλέβω απο την αρτίστα ...)

    @Μαρίνα Ζέας
    κοριτσάρα μου ,θεά

    @paezano
    μμμμμμμμμμμμμ τι να τη κάνεις....

    @Γιώργος Βλαστός
    επικύνδυνα δε το λες αλλα τέλος πάντων.....

    @mahler76
    ναι ο Μήτσος μάλιστα...

    @Μαργαρίτα Γκωτιέ
    και το smokey eyes και γενικά με το καπνιστό ένα θέμα το 'χει...

    @ Hfaistiwnas
    είδα....

    @ ΠΑΥΛΟΣ
    και πέσανε τά φρύδια....

    @Coula
    ευχαριστούμε!!

    @ k.Mer
    όχι δεν έχει λυθεί και αν δεν βρεθεί το σωστό εγώ δεν το βγάζω.

    @Evil Chef
    ευχαριστώ για τα καλά λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. º°❤
    °º✿
    Bom dia! Boa continuação da semana...
    Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλέ τι μαθαίνετε; Θα το ξανανοίξουν το μπουρδέλο στο Περιστέρι τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν δεν ήμουν γκέυ και αν η αρτίστα δεν είχε το «στεφάνι» της θα την παντρευόμουν εγώ! Τι μάτια!!! Φτου σου να μη σε ματιάσω κοπελάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μμμμμμμμ...εμένα με αγνόησες,δεν μου απάντησες καν,καλά σε λέει η κατέ ξινή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. παιδιά έχω μια απορία...ο καθένας γράφει τις ατάκες του;...
    οποιος όμως τις έγραψε...καλά!!!! έγραψε λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Magia da Inês
    Σιγα μην ξαναπω στο dmpumpa τίποτα

    @Dark13Sun
    είμεθα ρε γαμώτο

    @ξένος
    σσσσσσσσσσσσσστ!!!!!

    @alter ego
    μπα μη σκάς και δεν πιάνει μάτι. Έχει μυστική συνταγή και είναι αχτύπητη. Κάτι με σκόρδο και τζατζίκι, θα μάθω και θα σου πω...


    @christina
    μωρήηηηηηηηηηηη με τύφλωσε μωρή απο το χρώμα και σε προσπέρασα.... γονατιστός σου λέω δεν το έκανα επίτηδες, αλλά αυτή με τα λούσια ,που δεν κοιτάς μάτι, με έκανε να πηδήσω το σχόλιο....

    @ElenaG
    να είχες για μένα (mitsopd) και για τη Μαρίνα το καταλαβαίνω αλλά για τη κατέ ; Kρίμα τι να πώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με την ομορφιά της αρτίστας ξεγελάστηκαν και οι αλκυονίδες και οι αμυγδαλιές και τα πάντα! Είμαι σίγουρος γι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @mia
    Μαλλον θα βάλω κι εγώ για να μη ζηλεύω

    @ Aστέρης
    εδώ λέει τα χελιδόνια ξεκίνησαν να΄ρθούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η αληθινή φιλολογία επί τάπητος!!Μαρίνα you are the one and only!!!!!!!!!!

    Έχεις κρυφό δυναμικό και δυναμισμό, καθώς και μια υπόγεια μαγκιά.
    Λατρεύω τη σπινθηροβόλα οπτική σου και τα μπικουτί σου.
    Σκόνη και θρύψαλα.
    Σε προτιμώ ασπρόμαυρη, αλλά με εμπριμέ σαρωτική γλώσσα!

    Η περίεργη κίτρινη(αναγκάζομαι να βάλω κάποιο χρώμα, λόγω του τίτλου)

    Φένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ πέρασα απλώς για μια χαιρετούρα ΑΘΗΝΟΥΛΑ μου....και να σας δώσω φιλακια....καλο βραδυ...τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Φένια
    τσάμπα το περουκίνι τσάμπα.....

    @ Ρουλα Σμαραγδενια
    λείπει η κατέ αν θέλετε κάτι εμείς είμαστε εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πουφ! έλειψε η Αθηνούλα μου και σεις ξεκατινιαστήκατε ασυστόλως...

    έχε χάρη που σας αγαπώ... αλλιώς όλα θα της τα μαρτυρούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Ρουλα Σμαραγδενια
    Γεια σου Ρουλάκι! Μην ακούς τον mitsopd! Εδώ είμαι, δεν πάω πουθενά!


    @ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ
    Ναι, εμένα περιμένουν να λείπω για να ξεκατινιαστούνε!
    Μεταξύ μας τώρα, το διασκεδάζω αφάνταστα όλο αυτό! Και γιατί όχι άλλωστε; Μέχρι και πρόταση γάμου θα μου έκανε ο alter ego αν δεν ήταν γκέη και δεν είχα το "στεφάνι" μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.