Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd


31 σχόλια:

  1. Κάνε μετάφραση...και εγώ δεν κατάλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρή Μαρίνα με τα καλιαρντά σου δεν ακους μαρή? Βγες καλημ στου παραθυρι κι εξηγήσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά ρε πούστη μου ποσο ψαγμένη μπορεί νάμαι;

    Georgina Kassavetes εγώ ξέρω τι είναι αλλά δε λεω γιατι άμα θέλει θα πει ο mitsopd!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει η βεργονού δικιά μου. Αλλά τι είναι η βεργονού; Να ευχαριστήσω που είναι δικιά μου ή με βρίζουνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βεργονού , σημαίνει και η βέργα έχει νου !! αλλά ο άνθρωπος ακόμη δεν έχει και προσπαθεί να βάλει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό δεν είναι περουκίνι είναι noodles στο κεφάλι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα ήθελα να υποβάλλω τα σέβη μου στη Μαρίνα Ζέας.

    Καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυρία Μαρίνα,
    καταπλήξατε τα πλήθη!

    Με σεβασμό

    Φένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το περουκίνι είναι στάνταρ σπαγγέτι νο 6...έχω δίκιο mitsopd????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Hfaistiwnas
    H ΝΤΡΟΠΗ !!!!!

    @mia
    Η ΝΤΡΟΠΗΗΗΗ !!!!!!!

    @ Georgina Kassavetes
    Η ΝΤΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ !!!!!!!!!!

    @Μαρίνα Ζέας
    Λύσαξες και συ με το ψάξιμο να τη τραβάμε τώρα....

    @dmpoumpa
    ασε μας και συ ρε dmpoumpa....


    @Avenida είπε
    Kαλέεεεεεε τι λες τώρα

    @Μαργαρίτα Γκωτιέ
    ξεκινάει κουίζ με βραβείο πρώτο τραπέζι σε παράσταση Dr.TsaMiKa

    :απο τι είναι το περουκίνι;

    @SoDurck
    καλημέρα σας

    @Ανώνυμος
    Κυρία Μαρίνα; Οι άλλες τίποτα ,κρίμα .....

    @christina
    ο διαγωνισμός θα τελειώσει τη Καθαρή Δευτέρα ,συνεχίστε να λέτε...
    πάντως μέχρι στιγμής είναι λαθος...
    κουράγιο

    προς Αθηνά
    που θα πηγαίνουνε οι απαντήσεις για το περουκίνι; Μήπως να φτιάγναμε κάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ex Estrella
    καλή εβδομάδα, μην ξανοιγόμαστε ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @mitsopd
    Κάτι θα φτιάξουμε. Θα συνεδριάσουμε από βδομάδα, να συσκεφτούμε και κάτι θα φτιάξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το περουκίνι είναι στοιχειωμένο μαλλί της γριάς που πλύθηκε σε σαράντα κύματα και μετά βγήκε στον χιονιά και μπήκε κατά τόπους. Αν δεν θεωρήσεις αυτή την απάντηση σωστή δεν πειράζει...έχω άλλες 72 του ιδίου βεληνεκούς, κάποια θα σε στείλει...αδιάβαστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το περουκίνι καλέ ...κατάλαβα εγώ τι είναι...μην ψάχνετε...σφουγγαρίστρα χρησιμοποιημένη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @k.Mer
    Πολύ ωραία απάντηση αλλά δυστυχώς δεν είναι το σωστό

    @ mia
    αχχχχ καλή μου είναι λάθος......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. άλφον που έλεγε και η ακρίτα στα νιάτα της. ποιά είναι η ερώτησις δια να δώσω την απάντησιν και τι κερδίζουμε (μη μου πείτε το περουκίνι)

    βήτον, που πάλι έλεγε η ακρίτα στα νιάτα της, πέστε αλεύρι (και οι τρείς μαζί), παιχνιδάκι σας γυρεύει. (ναι κι αλλο. είχαμε τις σοκολάτες για υποκατάστατο του σέχ, τώρα έχουμε τα παιχνίδια για υποκατάστατο της σοκολάτας. που θα πάει η δουλειά; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τώρα που συνήλθα κάπως απ τα λόγια της Μαρίνας της Ζέας, άρχισα να παρατηρώ το σκίτσο. (είμαι και καινούργια στα μέρη σας οπότε σχωράτε με που αργώ). Τι καταπληκτικό σκίτσο είναι αυτό; είναι δια χειρός mitsoupd? μένω άφωνη... και όσο το κοιτάω τόσο κολλάω... τι καλό... τι καλό... (συγνώμη παραμιλάω λίγο μην ενοχλείστε)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν ξέρω τι είναι το περουκίνι.
    δεν θέλω να μαντέψω!
    μόνο λίγο φιδέ για το ταλαιπωρημένο στομάχι μου χρειάζομαι. λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν ξέρω τι είναι το περουκίνι.
    δεν θέλω να μαντέψω!
    μόνο λίγο φιδέ για το ταλαιπωρημένο στομάχι μου χρειάζομαι. λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ SoDurck
    α}απο τι είναι το περουκίνι;
    και το βραβειο ειναι πρωτο τραπεζι στους Dr. TsaMiKa.
    β}τη σοκολατα δεν της έχουμε αλαξει θέση ,ουτε και στο sex. Τώρα αν θέλετε να προσθέσετε κάτι .... εεεε
    θα κανουμε τη καρδια μας πέτρα και θα παίξουμε.

    @Dark13Sun
    Εξομολόγησηηηηηηηηη....

    @SoDurck
    με τη βοήθεια της τεχνολογίας φυσικά...

    @ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ
    μπαααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τώρα αυτό, κάτι σημαίνει, αλλά εγώ δεν παρακολουθώ επικαιρότητα τις τελευταίες μέρες και έχω χάσει επεισόδια για να το καταλάβω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ ria
    γιατί εμείς νομίζετε οτι καταλαβαίνουμε.... χα χα χα ας γελάσω σαν την κατέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η Μαρινα εχω την αισθηση πως ειναι η απολυτη θεα της μπλογκοσφαιρας(μονο οσα εχει πει στα bubbles στα σκιτσα που φιλοξενειται το αποδεικνυουν).

    Το "μαλλι" μου μοιαζει με 2 πραματα

    -Κατι αποκριατικο που πιθανον να ηταν χαβανεζικη φουστα με κατι σαν αχυρο και με μια μικρη φαντασια και τεχνη εγινε περουκινι

    -Μακαρονι νουμερο 3 ,γνωστης ιταλικης φιρμας,απο φωτογραφια που το πιανουν με λαβιδα(την αφαιρεσετε φυσικα)και επεξεργασια με photoshop και τοποθετησει στο κεφαλι ψηφιακα.

    Το δωρο μπορει να μου το φερει η Αθηνα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ το βρήκα..... κατι σε μακαρόνι μου κανει το περουκίνι...παιδιά!!!!! όπως λενε θα τραβάμε τα μαλλιά...μας απο αυτα που ακούμε;;;;..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Αθηνά
    αντε μωρη ακαγκούρωτη που μιλάς κιόλας........

    @Evil Chef
    το πρώτο είναι λάθος
    το δεύτερο είναι λάθος
    το δώρο δεν θα στο φέρει η αρτίστα...
    λυπάμαι που χάσατε....

    @Ρουλα Σμαραγδενια
    μμμμμμμμ εγώ το βρήκα....
    όχι ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το Μαρινάκι έχει τις καλύτερες ατάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγώ θέλω δε θε΄λω θα το περιμένω το τέλος του κόσμου? Η μήπως να τελειωσω πριν τον κόσμο? Η ο κόσμος να τελειώσει χωρίς εμένα? Φουφ!Μπερδέυτηκα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.