Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2012

2012...


 

70 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά!
    Η καρτ ποστάλ είναι μήπως υποννοούμενο ότι γυρίζουμε σε προ 50ετίας στάνταρντ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά κι απο μένα λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή χρονια, με υγεία, με χαρές, με λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά!!!!
    Αισιόδοξη..
    Με υγεία...
    Χαρά...
    Αγάπη δοσμένη και παρμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αθηνούλα μουυυυ....καλή και ευλογημένη χρονιά μικρούλα.....με το καλύτερο δώρο του θεού...Υ Γ Ε Ι Α ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά! Εύχομαι ότι καλύτερο για το 2012 για σένα και αυτούς που αγαπάς! Υγεία, αγάπη, ηρεμία! Πολλά πολλά φιλιά και να περνάς υπέροχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι "αίσιον" με λίγη φαντασία, διαβάζετε "αιδιον"...

    Καλή χρονιά Αθηνά μου και να χαιρεσαι την οικογενεια σου καθως κι εκεινη εσενα!

    Υγεια και αγαπη μονο!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρύσα Βλαντή οριτζινάλε01 Ιανουαρίου, 2012 10:34

    Καλή χρονια
    και καλά τηλεφωνήματα

    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή και γεμάτη υγεία χρονιάαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και αγάπη σε όλους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά εύχομαι σε όλα τα καλά φιλαράκια..ας οπλιστούμε όλοι μας με υπομονή,με χιούμορ και με αντιδραστικότητα σε αυτά που θα έλθουν.Αγάπη και υγεία αφήνω για το τέλος που είναι και τα πιο σημαντικά.Να είστε όλοι πάντα καλά..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ευχές με μια κάρτα από τα μακρινά μου νιάτα χαχαχα. Καλή χρονιά κουμπαρούλα σε όλους σας. Υγεία και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Μαρίνα Ζέας
    Καλή χρονιά αγάπη μου!


    @ Partalia
    Μέσα στο μυαλό μου είστε, Παρτάλια!
    Καλή χρονιά!


    @ Mania
    Επίσης Μάνια!


    @ antinetrino
    Σου εύχομαι τα καλύτερα αντινετρίνο μου!


    @ ria
    Καλή χρονιά Ρία, να χαίρεσαι τον γιο σου!


    @ Γιαγιά Αντιγόνη
    Ευχαριστώ Γιαγιά Αντιγόνη! Καλή χρονιά σου εύχομαι!


    @ mia
    Μία μου κι εσύ ότι επιθυμείς, να χαίρεσαι το παιδάκι σου!


    @ Leviathan
    Να είσαι καλά Λεβιάθαν μου! Σου εύχομαι τα καλύτερα! Φιλί.


    @ Coula
    Ευφάνταστη όπως πάντα, αγαπημένη Κούλα!
    Και έτσι να παραμείνεις!
    Σου στέλνω την αγάπη μου, τις ευχές μου κι ένα φιλί!


    @ Χρύσα Βλαντή οριτζινάλε
    Άντε, μέρες που είναι, ας πάει και το παλιάμπελο, να σου ευχηθώ κι εσένα καλή χρονιά Χρύσα Βλαντή!


    @ Hfaistiwnas
    Κι εσύ ότι επιθυμείς, αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα! Σε ασπάζομαι!


    @ Πιπεράτος
    Επίσης Πιπεράτε μου! Να είσαι πάντα γερός και δημιουργικός!


    @ NOSTOS
    Σ’ ευχαριστώ Νόστε και σου εύχομαι τα καλύτερα. Να χαίρεσαι το σπιρτοκουτάκι σου!


    @ mahler76
    Κουμπάρε μου, εύχομαι να έλθει μια μέρα που με κάποιον τρόπο να γίνουμε κανονικοί κουμπάροι και όχι μόνο διαδικτυακοί!
    Καλή χρονιά αγαπημένο τρελό αγόρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια ανθρώπινη και ισορροπημένη χρονιά εύχομαι. Τα άλλα ελπίζω να τα βρούμε εν καιρώ...;-)

    Ευτυχές το 2012!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @stavroulazerva
    Ευχαριστώ πολύ, επίσης stavroulazerva!!!


    @M
    Και ευτυχές και ήσυχον ας είναι!
    Να είστε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. « ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2012
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆ ♥♥♥ »
    Que em 2012 as conquistas cheguem em sua vida como confetes: abundantes, alegres e festivas.
    Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή χρονιά. Εύχομαι το 2Ο11 να είναι χειρότερο από το 2012.Υγεία,δημιουργικές ιδέες και πράξεις και αισιοδοξία,αυτά είναι που χρειαζόμαστε...
    Δεν θα το βάλουμε κάτω.
    Με χιούμορ,μαχητικότητα,κοινή λογική και νηφαλιότητα ,θα τα καταφέρουμε.
    Κωνσταντίνος
    http://gatopontikas.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Konstantinos Floridis
    Dear Κωνσταντίνε, έχεις δίκιο, δεν θα το βάλουμε κάτω! Ευτυχώς σε αυτό βοηθάει και το χιούμορ μας!
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τα έμαθες;;; μία καταπληκτική Νέα Χρονιά μόλις ξεκίνησε!!!! ;)
    Εύχομαι υγεία, δημιουργία, λεφτά και χαμόγελα!!
    ματς μουτς φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή χρονιά να έχετε όλοι σας ,που αποτελειτε το ανθρωπινο δυναμικο του μπλογκ!
    Και υγεία για όλο τον κόσμο, δουλειές και γερό στομάχι για να αντέξουμε αυτά που μας περιμένουν (και) το 2012.
    Και για τους αναγνωστες σας οποιαδηποτε ειδους πεινα και διψα να μην τους ξαναπασχολησει το νεο χρονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή χρονιά Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας ! Εύχομαι λαμπερές και χαμογελαστές να είναι οι μέρες της καινούργιας χρονιάς και γεμάτες όμορφα όνειρα οι νύχτες :)Σας φιλώ σταυρωτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή χρονιά στην ομάδα εκεί.
    Η φωτό είναι από το γάμο του παππού της Αθηνάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολύ καλή χρονιά!
    υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αμην...καλη χρονιά...ναμαστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @aMaryllis
    Κάτι άκουσα περί νέας χρονιάς! Ευχαριστώ για τις ευχές σου!
    Φιλί.


    @Evil Chef
    Ευχαριστούμε Έβιλ! Η χθεσινή γιορτινή βραδιά μας άρχισε με τον mitsopd να διαβάζει τις ευχές που είχες αφήσει στο χθεσινό ποστ! Σε ευχαριστεί όλοι η παρέα μας και μέρος των δημοτών του Άργους που παρευρέθησαν. Όλοι αναρωτιόντουσαν ποιος είναι ο Evil Chef, αλλά εμείς αφήσαμε το μυστήριο να πλανάται αρνούμενοι να απαντήσουμε στην ερώτησή τους!


    @fotolabida1
    Επίσης κι εσύ ότι επιθυμείς!


    @k.Mer
    Κι εσύ να είσαι πάντα καλά και δημιουργική! Σε ασπάζομαι!


    @Gyro
    Χαχαχαχαχα! Εξαιρετικό σχόλιο, όπως πάντα άλλωστε!
    Να είσαι πάντα καλά, αγαπητέ Gyro!


    @Δρ. Βρακατόρ
    Επίσης Δρ. μου!


    @PiciFriki
    Να είσαι καλά πίκιφρίκι!


    @Summertime Blues
    Κι εσύ μπλουζ μου, ότι επιθυμείς!


    @homemade
    Ας το ευχηθούμε όλοι μαζί και που ξέρεις, μπορεί κα να πραγματοποιηθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ευχή για μια χρονιά όσο το δυνατόν καλύτερη και πλούσια από κείνα που κανείς δεν μπορεί να μας κλέψει, όπως το χαμόγελο, η γεμάτη ψυχή και το καθαρό βλέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οι επιθυμίες σου ευχές μου Αθηνούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εύχομαι το Νέον Έτος με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σου εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει ό,τι λαχταράς να είναι γεμάτη αγάπη,υγεία κι ευτυχία καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή χρονιά και πάντα επιτυχίες σε όλους τους τομείς της ζωής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ασφάλεια και Υγεία γιά όλους Αθηνά μου. Η πρώτη ευχή είναι τρυκ. Μ'αυτούς εκεί πάνω που μπλέξαμε ΑΣΦΑΛΕΙΑ πρέπει να ευχόμαστε. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @μιά φορά κι ἕναν τρελλό...
    Είθε να πιάσουν οι ευχές σου!
    Ευχαριστώ και καλώς ήλθες!


    @dmpoumpa
    Με συγκίνησες, Μπούμπα!


    @Γιώργος Βλαστός
    Επίσης, Βλαστέ μου.


    @Ροδανθη
    Καλή χρονιά Ροδανθη! Σου εύχομαι τα καλύτερα!


    @ξένος
    Επίσης ξένε, αν και εσύ ήδη διαπρέπεις!


    @Ginger Mary
    Εξαιρετικά εύστοχη η ευχή σου Ginger Mary μου. Να είσαι πάντα καλά και να έχεις μια υπέροχη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗ σου ΧΡΟΝΙΑ ..ΑΘΗΝΑ μου ...να πάρεις και να δώσεις ότι μπορεις απο την καρδούλα σου...και ότι σε κανει χαρούμενη κρατησέ το και πέταξε με τον καινούργιο χρόνο ότι περισευει...
    τα λίγα και καλά έχουν αξία... ..φιλακια να περασεις αυτή την χρονιά όπως ΕΣΥ θέλεις ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Ρουλα Σμαραγδενια
    Ευχαριστώ για τις γλυκές ευχές σου Ρουλα Σμαραγδενια! Και εσύ να είσαι πάντα καλά! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλή χρονιά φίλη μου. Σου εύχομαι να παραμείνεις πάντα έτσι, πνευματώδης, γεμάτη έμπνευση και δημιουργκότητα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλή χρονιά και από τας Αμέρικας !!
    Και πολλά φιλιά, και καλά κέφια, υγεία, αντοχές και πολλές μουσικές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. χρόνια πολλά...

    εύχομαι ο νέος χρόνος να μας φέρει κι άλλα κύματα λέξεων και αγάπης.... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλή μοντερνορετρο χρονια σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλή Χρονιά Αθηνά!!!

    Να σου φέρει το 2012 ότι μα ότι λαχταράει η ψυχή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @περήφανη μανιάτισσα
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου περήφανη μανιάτισσα!
    Κι εσύ ότι επιθυμείς!
    Φιλί.


    @Lyriel
    Καλώς το κορίτσι μας από το Αμέρικα! Οι επιθυμίες σου ευχές μου γλυκό μπισκότο!
    Φιλί.


    @Koueen
    Μπαααα, γυρίιιιιισατεεεε;
    Καλή χρονιά κοριτσάκι μου!
    Φιλί.


    @Nonis
    Από κύματα αγάπης εδώ πέρα μέσα άλλο τίποτα! Εννοώ, οι συνεργάτες μεταξύ μας! Και πάντα, φυσικά, με τον καλό τον λόγο! Οι συνεργάτες μεταξύ μας.
    Καλή χρονιά Nonis!


    @Γαμάει και Δέρνει
    Ευχαριστούμε τα μέγιστα και ανταποδίδωμεν!


    @ΠΑΥΛΟΣ
    Καλή χρονιά Παύλο μου! Σου εύχομαι τα καλύτερα!


    @Anastasia
    Καλώς ήλθες! Καλή χρονιά και σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Με φάγανε τα ξενύχτια,και καθυστέρησα να ευχηθώ και από εδώ καλή χρονιά!!
    Μέσα από την καρδιά μου τα καλύτερα!!!
    Πολλά πρωτοχρονιάτικα φιλιά!
    Περίσσεψε τούρτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @christina
    Επειδή όπως όλοι θυμόμαστε μου έκανες ποδαρικό, αλίμονό σου κακομοίρα μου αν δεν μου έρθουν τα καλύτερα! Μαύρο φίδι που σε έφαγε!
    Τούρτα περίσσεψε και επειδή χρωστάς και κάτι εξηγήσεις για ύποπτα μηνύματα να περάσεις από το σπίτι. Το καλό που σου θέλω, δηλαδή!

    ΥΓ. Και όπως καταλάβαμε όλοι η ευχή του Nonis για κύματα αγάπης έπιασε αμέσως! Μουαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αυτό δεν είναι ένα απλό κύμα αγάπης,είναι τσουνάμι!
    Θα περάσω να δώσω τις εξηγήσεις για τις ύποπτες κινήσεις μου το βράδυ της παραμονής!!!Επίσης και να γευτώ το τουρτόνι που περίσσεψε γιατί είπαμε έχω πεσμένο σίδηρο!!!
    Φιλίιιιιιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γυρίσαμε, γυρίσαμε! (το κέρατό μου ^*#$&#$&!@%&*(@^**()
    Μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @christina
    Ένα κομμάτι έχει μείνει, κανόνισε την πορεία σου!


    @Despina
    Ευχαριστώ Despina! Κι εσύ ότι επιθυμείς!


    @Koueen
    Καλή προσαρμογή σου εύχομαι!
    Εμείς δεν πήγαμε πουθενά.
    Είχαμε φιλοξενούμενους!
    Θείους, θείες και αγαπημένους φίλους με τα παιδάκια τους.
    Μεγάλα παιδάκια. Άνω των 15 ετών.
    Αν ήταν μικρότερα δεν έπαιζε να μείνουν σε εμένα, όπως καταλαβαίνεις! Χοχοχοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλή Χρονιά, με ότι αυτό σημαίνει για σένα, εύχομαι Αθηνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @Ανατολή
    Σ' ευχαριστώ Ανατολή!
    Κι εσύ ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Grouta
    Καλώς ήλθες Grouta!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αθηνά,
    To Χαμομηλάκι σας εύχεται Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χαχαχα, έπρεπε να περάσεις μια βόλτα από το πατρικό μου που είχα τη μικρή τετράχρονη ανηψιά και έκανα μπέημπι σίττινγκ. Θα πέρναγες φανταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @hamomilaki. Gr
    Καλή χρονιά και καλή συνέχεια στον αγώνα που δίνετε για το καλύτερο.


    @Koueen
    Ααααα, μα γιατί δεν το έφερνες το παιδάκι μια βόλτα να το γνωρίσω;

    ΥΓ. Τώρα, πέρα από την πλάκα είμαι σίγουρη ότι η ανιψιά σου είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Θυμάσαι τι ήρεμο και καλό παιδάκι που ήμουν; Ε, καμία σχέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλή χρονια Αθηνα μου και από δω!!!!Ότι καλύτερο σας εύχομαι...και να μου προσεχεις το Μήτσο!!!

    A! και το Blog σου τώρα εκεί δεξιά...κομματάκι λειψό μου φάνηκε...κάτι του λείπει...κάτι άλλαξε...Χμ!!!δε ξέρω ακριβώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Koueen
    Ναι, αλλά όταν μεγαλώσει θα μοιάσει στην θεία του!!! Είμαι σίγουρη!


    @ElenaG
    Καλή χρονιά Έλενα Τζι! Θα σου τον προσέχω τον Μήτσο. Μείνε ήσυχη!

    Εμ, τι να σου κάνω; Όταν είχες το απόλυτα σουρεαλιστικό under construction βλογ ήταν αλλιώς! Έκανε την διαφορά!
    Τώρα θα είναι μαζί με την υπόλοιπη παρέα!!!
    Πάρτο απόφαση Έλενα Τζι!

    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αγαπώ το ρετρό..
    Τα τριαντάφυλλα είναι πάντα επίκαιρα, και οι ευχές επίσης..
    Χρόνια Καλά και Δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @Ρεγγίνα
    Επίσης Ρεγγίνα μου! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εντάξει, είπαμε ότι με την κρίση θα γυρίσουμε στο '50, αλλά εσύ το πήγες πολύ πίσω.

    :)

    Χρόνια πολλά και να'μαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @Πιγκουίνος
    Η αλήθεια είναι ότι είμαι ολίγον υπερβολική! Αλλά είχε και κάτι το ρομαντικό η κάρτα, δεν μπορείς να πεις...

    Καλή χρονιά Πιγκουίνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.