Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd


28 σχόλια:

  1. Καλέ τι υπερπαραγωγή είναι αυτήηηηηη!!!! Τι διαστημόπλοια! Τι εξωγήινοι! Τι ξινές! Τι Αγγλίδες!!!!! Τέλειο! Μόνο εγώ λείπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι ωραία διαστημόπλοια! Αυτό το ον που είναι στο πλάι της αρτίστας χαιρετάει τον Παπαδήμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχα χα χα χα χα αχα χαχχ αχαχ χα χα χα χα χα χαχ Λυπάμαι δεν μπορώ να σχολιάσω τίποτα γιατί έχω σκάσει στα γέλια. Θα μας πεθάνεις mitsopd!!!!!!
    Χα χα αχαχ χαχ χαχ χαχ χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα εγώ να πω ότι έχω άγνωστες λέξεις; Αλλά δεν θα μου εξηγήσει κανείς άρα δεν το λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια λεξούλα μόνο να μου πείτε. Μπιτζανού τι είναι; Μόνο αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και κάτι ακόμα αν δεν γίνομαι βάρος. Οι πλανήτες είναι υπαρκτοί ή σημαίνουν κάτι άλλο; Μόνο αυτό να μου πείτε. Τίποτα άλλο δεν θα ρωτήσω.
    υγ. Μη φανεί από πουθενά η Αθηνά θα τ ακούσω πάλι και ποιος με σώζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντα τόλεγα ότι ήταν αγάμητη ο Χάξλεη. Ενώ ο Κλαρκ μια χαρά γατουλογαμούλης ήτανε άλλο πράμα σου λέω!!!!! Εγραψα πάλι η πουτάνα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. °º♫
    °º✿
    º° ✿♥♫°

    Passei para deixar um abraço.
    Bom restinho de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    °º✿
    º° ✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα καλά είναι σίγουρο ότι ήταν αγάμητη ο Χάξλεη; Μπα βλέπω ήρθανε και Βραζιλιάνες. Διεθνής η κατάσταση εδώ μέσα! Ποιος σε πιάνει τώρα mitsopd με τις Βραζιλιάνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κλαιω απο τα γελια!!!
    ερωτησις:το γαριδακι ειναι πακοτινι να φανταστω!!!!

    προς Μαρινα Ζεας
    εισαι θεα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. άλλο επίπεδο!!!
    έλα, summertime blues καλεί από γη....
    έτσι λοιπόν τα μυστικά, φόρα παρτίδα στην άπλα!! ατμός η ζωή, ατμός!
    καραμέλες ραντεβού.
    αυτό είναι σε αντικατάσταση των φιλιών.
    λέω κι εγώ, Αθηνά, δεν πέρασες να πεις ένα γεια, πώς να το 'ξερα που είσαι σε άλλο γαλαξία με συντροφιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σουπερ σκηνικο!!
    απο αλλους πλανητες!! :)

    καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα μεγάλα μυστικά κρύβονται πάντα πίσω από την Μαρίνα Ζέας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ααααα, τι ωραία χρώματα κι αρώματα είναι αυτά!

    Πολύ καλό το ξινό, συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @μαργαρίτα γκωτιέ
    ευχαριστούμε ,υπομονή θα'ρθει και η σειρά σου

    @niki
    πιάτσα κάνει και φωνάζει το UFO που περνά ...

    @Ξένος
    μπα με το γέλιο μας βλέπω να ζούμε αρκετά και μάλλον πρέπει να το συνηθίσουμε..

    @dmpumpa
    μπιτζανου : η πεινασμένη αδερφή
    και ναι οι πλανήτες είναι αληθινοί
    desapote :ακαλυπτο πέος
    plen-lubinia :πολύ μεγάλη αδερφή

    @Μαρίνα Ζέας
    Εύγε Μαρίνα, συνέχισε...

    @magia da ines
    welcome to our galaxy
    Have a nice day

    @olga pieridi
    ετοιμάζομαι για Ρίο όπου και θα συμμετάσχω σαν βασίλισσα άρματος...

    @christina
    γαριδάκι=μικροτσούτσουνός ,δηλαδή τουτού ή μπάμια...

    @summertime blues
    άλλη διάσταση

    @iLiAs
    καλημέρα

    @Γιώργος Βλαστός
    και όχι μόνο...

    @the elf at bay
    ευχαριστούμε elf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωραια καλα το καταλαβα!!!!!
    μεγεθος πακοτινιου λοιπον!!!!
    ευγεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα ποιο σχολείο έβγαλε η αρτίστα του βωβού που μέχρι και καλιαρντά της μάθανε να μιλάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανδρέας Π. Φάληρο16 Νοεμβρίου, 2011 13:07

    Ακόμα μια καταπληκτική δουλειά mitsopd. Ακόμα μια φορά συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ mitsopd
    άλλο επίπεδο η ανάρτηση!!
    καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν έχω λόγια γι αυτό το εκπληκτικό τρίο! Είναι η μία τους καλύτερη από την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Paezano
    τώρα να σου πω την αλήθεια δεν θυμάμαι, κάτι μου 'χε πει η κατέ για κάποιο κολέγιο -avelofiogo college νομίζω το λέγανε- αλλά δεν είχε τελειώσει (με την καλή έννοια) ...

    @Ανδρέας Π.Φαληρο
    ευχαριστώ

    @ Summertime Blues
    καλό μεσημέρι

    @alter ego
    Η μια τους καλύτερη απο την άλλη;
    κάτι ξέρει ή μου φαίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά τα έλεγε η Χάξλεη! Για τα μεγάλα μυστικά και που κρύβονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν ξέρω τι λέτε οι υπόλοιποι έγραψε πάλι η αρτίστα του βωβού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ξινή όμως ρε παιδί μου η αρτίστα, πολύ ξινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Dark 13sun
    ευχαριστούμε

    @panos
    πολύ καλά θα έλεγα...

    @Αστέρης Αντώνογλου
    έγραψε, μμμμμμ σιγά μην την φωνάζουμε και Ουγκό...

    @zouzou
    μα αγαπητή zouzou αφού έτσι είναι να την βγάλουμε ψεύτικη ,δεν μου πάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χθεσινο ξυπνημα μετα το νυχτερινο οργιο καπως θολωμενο ...μια ματια στα μπλογκς προτου φυγω για δουλεια και βλεπω την αναρτηση και νομιζω οτι ακομα ειμαι υπο την επηρρεια της νυχτας -ακουγα και Janis για πρωινο -οποτε το αφηνω για αυριο(δλδ σημερα).
    Απο τα ωραιοτερα ποσταρισματα -ευτυχως που υπαρχεις εσυ και η Ζεας και ανεβαζετε το επιπεδο -και μου θυμισε καταστασεις παλιες ...τοτε που δουλευα με 3 gay βοηθους και ειχα μαθει καλιαρντα για να μπορω να καταλαβαινω τι λενε και να συμμετεχω(ηξερα κατι λιγα απο τον κολλητο μου αλλα εκει πηρα πτυχιο!).
    Την αγωνιστικη καλημερα μου σε ολους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.