Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd


36 σχόλια:

  1. Αγαπητέ mitsopd, τον Jude Law τον έχετε προσέξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ξινή!!!!! Καλά η Ζέας στο παράθυρο Θεά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι ντε. Επισημα συνεργάτης η θεά. Εγώ!!!!!!!!!!!! Α ρε mitsopd πως ξέρεις να φτιάχνεις τις γυναίκες!!!! Φχαριστω Ζουζου εχεις καλό γούστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα μου αρέσει ο Κλούνεϊ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά δεν της έφτασε η τούρτα που της έφτιαξε ο antinetrino ήθελε ΚΑΙ τούρτα λεμόνι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τούρτα ήταν ή lemon pie?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Γιώργος Βλαστός
    τον έχω; Δεν θυμάμαι....

    @zouzou
    μόνο θεά;

    @Μαρίνα Ζέας
    γειά σας συνάδελφε...

    @niki
    εεεεεεε καλός είναι...

    @alter ego
    αν πω:"κι εμένα",τι θα θεωρηθεί;

    @dmpoumpa
    ας μην ανοίξω το στόμα μου....

    @iLiAS
    καλημέρα

    @ξενος
    σκέτο λεμόνι ...

    @olga pieridi
    οχι, γιατί κι εμείς ανορεξικές είμαστε κατα βάθος, σε λανθάνουσα μορφή για να λέμε την αλήθεια...

    @christina
    δώσε και ονόματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανδρέας Π. Φάληρο26 Οκτωβρίου, 2011 14:02

    Έκαναν καλή δουλειά τα ΙΕΚ ξινή. Α χα χα χαχ αχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. mitsopd-Μαρίνα Ζέας-Αθηνά.........είστε θεοί και οι τρειςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ανδρεας Π.Φαληρο
    πολύ καλή ....

    @paezano
    με σκορδάκι, μοτσαρέλα, ντοματάκια, ρόκα και λαδι με μπαλσάμικο...

    @the elf at bay
    ελάτε τώρα, σας παρακαλώ, σωπάστε..
    μα γιατί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι καινούργιος αλλά έχω δει ήδη και τα προηγούμενα «βλέπω και κρίνω». Πάρα πολύ έξυπνα, πολύ καλό χιούμορ. Μπράβο mitsopd!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να πω και επισήμως στην έδρα σας χρόνια πολλά αγαπητέ Μήτσο!
    Να χαίρεσαι τη γιορτή σου ,την φοβερή Αθηνούλα σου και ό,τι καλύτερο να σας φέρει η ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Venus on fire
    Ο Μήτσος σε ευχαριστεί θερμά, μου είπε να σου πω! Επίσης μου είπε να σου πω ότι σου αντεύχεται τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς την Αθηνά.Τι έγινε μαρή; Ο Μητσος το στεφάνι σου είναι ο mitsopd; Γιατί κάτι λέει η Venus on fire για την έδρα μας και την εδρα του Μητσου. Πες τα όλα που ενα ενα μου τα βγάζεις το κέρατο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Μαρίνα Ζέας
    Όχι παιδί μου, απλά γνωρίζοντας το όνομα mitsopd η Venus on fire το συνδύασε με τον Μήτσο το στεφάνι μου. Μήτσο-mitso pd. Το κατάλαβες μέχρι εδώ;
    Και αφού νόμιζε ότι είναι το ίδιο πρόσωπο άφησε ευχές εδώ.
    Το κατάλαβες μέχρι εδώ;
    Διότι σκέφτηκε η κοπέλα ότι είναι μαζί στη ζωή μαζί και στο βλογ. Το κατάλαβες μέχρι εδώ;
    Και θα της το εξηγούσα κατ΄ιδίαν αν προλάβαινα αλλά δεν με αφήνεις. Πετάγεσαι σαν τον μαϊντανό. Σαν Πανίκας Ψωμιάδης ένα πράγμα.
    Αμέσως να με κατηγορήσεις ότι σου κρύβω πράγματα. Συνεργάτης να σου πετύχει την τύχη μου μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Venus on fire
    Τα διάβασες τα χαϊρια της Ζέας;
    Ενώ έψαχνα στο βλογ σου για κάποιο μέηλ για σου διευκρινίσω ότι ο mitsopd ουδεμία σχέση έχει με τον Μήτσο το στεφάνι (και ως εκ τούτου δεν είναι το βλογ μου η έδρα του) μου πετάγεται ο μαϊντανός και μου κάνει τα νεύρα κρόσσια.
    Να ξέρεις πάντως ότι εγώ όντως μετέφερα τις ευχές σου στο στεφάνι μου τον Μήτσο που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον mitsopd!
    Πολλά φιλιά!!!
    Από εμένα και από τον Μήτσο (το στεφάνι μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προς την Αθηνά. Ε καλά μαρή τώρα που μου το εξήγησες το κατάλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όπα!!!!! Τι έχουμε εδώ Αθηνούλα; Καυγαδάκι με το Μαρινάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @dmpoumpa
    Άσε μας και συ ρε Μπούμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς τον dmpoumpa.Άσε μας και συ ρε Μπούμπα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λες να πάω να γνωρίσω τη πραγματικότητα της νύχτας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η Μαρίνα παρακαλώ να τα λέει έξω από τα δόντια. Όπως μόνο αυτή ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Αθηνούλα μου πες μου πως με συγχωρείς λόγω χρώματος μαλλιών.
    Ξανθιά γαρ ,έτσι ακριβώς έγινε το ατύχημα. Συνδύασα το mitsopd με το Μήτσο σου.
    Συγγνώμη καλή μου ,είμαι απαράδεκτη .

    Εξήγησε και στη Μαρίνα Ζέας πόσο ντεκαπάζ έχω στον εγκέφαλο μου και θα καταλάβει !
    Επίσης έθεσα το mail μου ατη διάθεσή σου ,αν ποτέ το χρειαστείς.
    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Venus on fire
    Αγαπημένη μου Venus on fire, μην ανησυχείς καθόλου!
    Ήταν επόμενο να μπερδευτεί κάποια στιγμή ο οποιοσδήποτε.
    Είναι πολύ κοντά τα δύο ονόματα.
    Όσο για τη Ζέας, σιγά μην της δώσουμε και εξηγήσεις!
    Αυτό μας έλειπε τώρα. Να της τα αναλύουμε όλα!
    Αλλά αυτό κάνει. Γυρνάει δεξιά κι αριστερά και ανακατεύει τον κόσμο και δεν στρώνει τον ποπό της να γράψει κανένα κείμενο να το στείλει να το αναρτήσω.
    Το μόνο που τη νοιάζει είναι μη τυχόν και δεν την αποκαλούμε συνεργάτιδα!
    Και κείμενο πουθενά στον ορίζοντα.
    Ο καιρός περνάει και αυτή τίποτα. Κοινώς, του ποπού της τον χαβά!
    Αλλά την ξέρεις τώρα τι μουρλοκομείο είναι!
    Φιλιά!

    ΥΓ. Καλά έκανες και έθεσες μέηλ, διότι άνθρωποι είμαστε, ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να το χρειαστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εμένα πάλι μου αρέσουν όλοι και όλες , ανεξαρτήτως εμφάνισης, αρκεί να είναι καλοπροαίρετοι, με μια εσωτερική γλυκύτητα και καθόλου δήθεν.Όπως η Μαρίνα Ζέας..καυστικότατη!!

    Φένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. είσαστε θεοί και δεν το ξέρετε...
    - mitsopd χρόνια σου πολλά...με τέτοιο νικ,δε μπορεί...θα γορτάζεις...

    - Μαρινα Ζεας,περιμένεις να συμπληρωθεί ο μήνας για να γράψεις...???

    - Αθηνούλα μου,χρόνια πολλά στο στεφάνι σου
    ( τη τούρτα την έφτιαξες...??? )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @SpIrToKoYto
    Ευχαριστώ Βιβή μου!
    Εννοείται! Χωρίς τούρτα θα τον άφηνα; Μόνο που την έκανα στρογγυλή. Καταπληκτική ήταν και δεν με δυσκόλεψε!
    Να σου δώσω και μια πληροφορία:Του mitsopd το νικ έχει σχέση με το επίθετό του και όχι με το όνομά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.