Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd



33 σχόλια:

  1. Αναμενόμενο ήταν ότι θα την ψώνιζαν! Με τόσα βραβεία τι περιμέναμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που πήγαν; Και πότε θα γυρίσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρσι που έγραφαν γι αυτήν οι εφημερίδες καλές κριτικές έκανε να με πάρει τηλέφωνο τρεις μήνες. Φανταστείτε τώρα με τα βραβεία. Του χρόνου θα μιλήσουμε πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθηνα, ευχαριστω για τα σχολια...
    ολα τα γραφομενα μου, απευθυνονται στο regalito. :)

    να 'σαι καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαργαρίτα Γκωτιέ12 Οκτωβρίου, 2011 23:20

    Αχ καλέ τι ωραία σκυλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανδρέας Π. Φάληρο12 Οκτωβρίου, 2011 23:21

    Τουλάχιστον τα βγάζει κανένας βόλτα ή θα πάθουν τα νεφρά τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ανδρέας Π. Φάληρο
    και γιατί να πάθουν τα νεφρά τους? πάτωμα δεν έχει το σπίτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανδρέας Π. Φάληρο12 Οκτωβρίου, 2011 23:35

    mahler76
    Να δω την Αθηνά να σφουγγαρίζει λίμνες και τι στο κόσμο!!!!!! Αχα χα χα χα αχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μη τρελαίνεστε! Θα τους έτυχε κάποια δουλειά. Σίγουρα θα γυρίσουν γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα κάτσω να κάνω παρέα στα σκυλάκια. Να τα πάω και βόλτα. Τι να κάνω; Αφού τα αφεντικά τους τη ψωνίσανε κι εξαφανίστηκαν θα τα προσέχω μέχρι να γυρίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι είπαμε ότι είναι η αγαθόλκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όχιρεπουστημου τον ξέχασα τελείως τον σκύλο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @dmpoumpa
    Άσε μας και συ ρε Μπούμπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι έγινε ρε παιδιά; Έχασα κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @zouzou + olga pieridi
    Μμμμμμμμμ, ωραίες φίλες είστε! Να σας χαίρομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. iLiAs
    Μια καληνύχτα κι από εδώ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά μαρή δε το λυπασαι το καημένο το ζωντανό; Που θα το πεθανεις της πείνας το άσπρο; Κι εσύ μαρή κωλκάνα κοτζαμ άντρας ίσαμε κει πάνω να παρατησεις το δικό σου δεν ξέρω και τι χρώμα είναι. Ευτυχώς αυτό εχει και γιαγια. Καλά πούμαι κι εγώ κι εχω τα μυαλα΄ μου ακόμα στη θεση τους και κρατάω το μαγαζί που σκορποχόρι το κάνατε κι οι δυο σας το κερατό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Μαρίνα Ζέας
    Είχα δουλειά, την τύχη μου μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ποιους ψάχνουμε; Γιατί είμαι καινούργια και δεν ξέρω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αθηνα
    1) στις φίλες να απαγορεύσεις να αφήνουν σχόλια...κλέβουν τη παράσταση μάνα μου!!!
    2) άμα έχεις δουλειά όντως τη τύχη σου μέσα!!!
    καλο ξημέρωμα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στο τέλος θα ταίζετε βραβεία έτσι που πάτε!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. να φωναξουμε τον τολη να φτιαξει ραφι για τα βραβεια κατα πρωτον και κατα δευτερον να ορισεις εξουσιοδοτημενους αντιπροσωπους να παραλαμβανουν τα βραβεια γιατι πανε τα σκυλια με τουτα και με κεινα.....φιλι με βραβειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προσωπικώς δεν ανησυχώ. Η Αθηνά και ο mitsopd μου φαίνονται απολύτως ισορροπημένα άτομα! Την απουσία τους την θεωρώ ως τυχαίο περιστατικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οι ξινές που θα πάει θα γυρίσουν! Τώρα παρακαλώ ας συγκεντρωθούμε στον Πλάτωνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ElenaG
    Δεν γίνεται να τους το απαγορεύσω. Κρατούν για εμένα κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα. Και με απειλούν ότι θα με δώσουν στεγνά.
    Εσύ, μάνα μου, πότε θα κάνεις όπενινγκ στο βλογ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χα,χα,χα,χα κλαίω από τα γέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αθηνα μου εγώ δεν κατέχω μάνα μου από τέτοια!! κανένα σχόλιο αφήνω και κανένα mail άμα τα καταφέρω!!!
    Ο γιος μου το ξεκίνησε για να μου κάνει έκπληξη όταν πήγα ταξιδάκι (1 1/2 μηνα!) και του έλειπα...
    όταν επέστρεψα δεν θυμόταν τι ακριβώς του έλειψε!ΧΑ!...και τα παράτησε!!!εσείς να περνάτε να αφήνετε σχόλια να μου φτιάχνετ τη μέρα!...A! και βραβεία...πήρα 4 γμτ και δεν έχω πουθενά να τα κρεμάσω!ΧΑ!...πάω για γκίνες...
    το blog που παίρνει βραβεία χωρίς να κάνει αναρτήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αθηνα μου εγώ δεν κατέχω μάνα μου από τέτοια!! κανένα σχόλιο αφήνω και κανένα mail άμα τα καταφέρω!!!
    Ο γιος μου το ξεκίνησε για να μου κάνει έκπληξη όταν πήγα ταξιδάκι (1 1/2 μηνα!) και του έλειπα...
    όταν επέστρεψα δεν θυμόταν τι ακριβώς του έλειψε!ΧΑ!...και τα παράτησε!!!..εσείς να περνάτε να αφήνετε σχόλια να μου φτιάχνετ τη μέρα!...A! και βραβεία...πήρα 4 γμτ και δεν έχω πουθενά να τα κρεμάσω!ΧΑ!...πάω για γκίνες...
    το blog που παίρνει βραβεία χωρίς να κάνει αναρτήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ElenaG
    Να σου στείλω τον Τόλη που λέει κι η Χριστίνα παραπάνω να σου κάνει δυο ραφάκια να βάλεις τα βραβεία.
    Πάω να γίνω κι εγώ αναγνώστρια του βλογ χωρίς αναρτήσεις! Καλά, ε; Τρέλα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αθηνα μου έδωσες ιδέα!!!! άμα τα σχόλια γίνουν 100 θα βραβεύσω το καλύτερο!!!!ΧΑ! Προς το παρών το παίρνει ο Aμερικλανος...μακράν των υπολοιπων!!! Μην του τo πείτε όμως γιατί τον ξέρετε τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.