Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd



33 σχόλια:

  1. πρωτη πρωτη αποψε!!!!ωραιο το φαραγγι της σαμαριας παντως!!!!χαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπα; Τσακωθήκαν οι ξινές; Καυγαδάκι καυγαδάκι
    ο έρωτας δε ζει,
    πρέπει να χωρίσουμε
    δεν κάνουμε μαζί!!!!!
    Όπα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. «Γιατί φοβήθηκες μήπως γυρίσω πολύ και γίνω μαγκούρα;» Χα χα χα χα χα χα Έλιωσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμα κι εσύ μαρή mitsopd λύσαξες να γυρίσει μέχρι και μαντιναδες της έφτιαξες. Καλά δεν περνάγαμε οι δυό μας; Ας πρόσεχες. Και νάταν μόνο το φαράγγι που βουίζει; Όλα τα Χανιά έχουνε να λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω χάσει επεισόδια; Γιατί σφάζονται αυτές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ mitsopd

    Χάνεις τα λόγια σου άδικα,
    κι ως κουφό κύμα
    τις γαλιφιές σου τις γρικώ•

    Προμηθέας Δεσμώτης,
    στιχ. 1001-1001 ½

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O xronos kai o thanatos mporoun na perimenoun... (arage?)

    Lonely

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαργαρίτα Γκωτιέ21 Σεπτεμβρίου, 2011 08:22

    Καλά να ξινίζετε με τους άλλους βρε παιδιά μα να ξινίζετε και μεταξύ σας κρίμα είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ας ελπίσουμε, αγαπητέ μου, ότι θα βγει αληθινός ο Αισχύλος και στην σημερινή κατάσταση. Και σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το σκέφτηκε καλά ο παππούς που βρήκες για να την κρατάει; Είναι κρίμα ο άνθρωπος!!!!!!!! Αλλά βλέπεις έχουν και το ακαταλόγιστο της ηλικίας οι παππούδες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Αθηνά+mitsopd

    Τα σπάτε. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαγκούρα λολ. Τουλάχιστον αν έχει βρεί τον παππού που θα την κρατάει χαλάλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια ωραία ατμόσφαιρα είναι οι ξινές σήμερα! Μπράβο, μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Μαρινάκι Ζέας

    Μαρή Μαρίνα προσπαθώ να κάνω τα μαλλιά λουλακί αλλά δεν έχει πετύχει η βαφή γιατί μπαίνει κι ο μπουζιάρης σιγά-σιγά κι μου χαλάει το χρώμα. Δεν έρχεσαι απ' την ατμοκαυλού μπας κι καταφέρουμε τίποτα άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @christina
    το χρυσό για σήμερα,Μπράβο

    @ΑΝΤΡΕΑΣ ΤΣΙΑΚΟΣ
    ΩΩΩΩΩ

    @dmpumpa
    ελα τα λουλούδια να πέφτουν

    @paezano
    χαχαχαχα σουρεαλιστικό αλλά καλό

    @Μαρίνα Ζέας
    να κάνουμε βουντού να ξαναφύγει. Ξέρω ένα που για 1 χρόνο θά'μαστε
    ΟΚ

    @zouzou
    τίποτα σαν τα πρωτοβρόχια ένα πράγμα

    @Ανώνυμος
    Μπορεί;

    @Mαργαρίτα Γκωτιέ
    το ξινό είναι που μας διατηρεί ομορφοκάπουλους αγαπητή, και επειδή και για μιά επιδερμίδα ζούμε ....

    @Γιώργος Βλαστός
    Μακάρι

    @οlga pieridi
    γιατι τέτοια κακία ,απορώ πως!!!

    @antinetrino
    ευχαριστώ

    @the elf at bay
    φιλιά

    @hitori tana
    oxι η ασφάλεια πρώτα....

    @ξένος
    αλληλούια

    @Αστέρης Αντώνογλου
    ευχαριστούμε, ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχαχαχαχα ωραίο σκετσάκι!!!
    πολύ όμορφο πάντως το φαράγγι της σαμαριάς!!δυστυχώς όμως παραπέμπει σε άλλο σαμάρι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Lonely
    Δεν περιμένουν μικρή μου...

    @the elf at bay
    Μερσί!

    @Περσέας
    Τον Σαμαρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ mitsopd
    Συνεχίζεις να με αγνοείς, ε; Καλάαααα!!! Δεν θα μου ζητήσεις να σου φτιάξω τούρτα; Μόνο του μικρού Δημήτρη θα φτιάχνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αθηνά τι τούρτα είναι αυτή που φτιάχνεις στον mitsopd; Αν είναι σοκολάτα θέλω κι εγώ!!!!! Αλλά γιατί τσακώνεστε δεν έχω καταλάβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τέλειο!
    θα συμφωνήσω με antinetrino.
    και πολύ γλυκό.
    καλό βράδυ Αθηνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. γύρισες; με ρώτησε η καλή μου με υφάκι που επιβεβαίωνε πως είχα αργήσει δύο ώρες τουλάχιστον
    γιατί μωρή; φοβήθηκες μήπως γυρίσω πολύ και γίνω μαγκούρα; της απάντησα όλο χάρη και καμάρι...

    τρεις ώρες μούφαγε να της εξηγήσω τι εννοούσα.

    αν ξανκλέψω ατάκες του mitsopd να με χέσεις.

    υ.γ. ξέρω πως δεν έφταιγε ο mitsopd αλλά το βούρλο που με περίμενε. μα τι να κάνω που μόνο τα βούρλα που κάθονται;

    υ.γ.2 όλα τα ανωτέρω είναι προϊόντα της άρρωστης φαντασίας μου

    υ.γ. 3 ένα από τα δύο προηγούμενα υστερόγραφα δεν είναι αληθές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προς τον elf bay ΜΟΥ. Δεν προλαβαίνω νάρθω τώρα βράζω κάτι ποδαρακια για πατσα. Τον απεθύμησα μωρε. Πετάξου όμως το μεσημέρι απ το σπίτι να σε φτιαξω. Αλλά το λουλακί δεν ειν ωραίο κουλικ για τον κρυοσιάρη που τα θέλει τα ζεστά του. Ένα ακαζού θα το περάσουμε έτσι κι αλλιώς από δω και μπρος δεν θάναι πολύς ο λούτσης και δε θα ξεθωριάζει. Τον τρως τον πατσά να σου κρατήσω; Βάζω και μπουκοβο στο τέλος αμα θες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προς το συνάδελφο mitsopd. Ετσι άστη να σκυλιασει απ το κακό της. Μη της απαντάς της αρτιστας και μη σε μέλει απο τούρτες φτιαχνω κι εγω. θα σου στειλω όσες θες. Και σιγά τι τουρτα να ξέρει να κάνει η κατέ; Που ολη μέρα στο λα΄πιτόπι είναι. Πότε εμαθε να τις φτιάχνει; Στον υπνο της; Εχεις φάει απ τα χεραράκια μου να πάθεις πλάκα; Ρώτα και το elf μου να σου πει. Πούχει δικιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @τομαζο παγώνης
    το υ.γ.2 ;

    @Μαρίνα Ζέας
    Οχι ,και βέβαια δεν θα απαντήσω ,τα τυραμισού ξέρει να τα τρώει με τα κιλά ,και τώρα με απειλές θέλει να κρύψει τις ενοχές της, ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ.
    Αλήθεια εσυ Μαρίνα τη τούρτα φτιάχνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Μαρινάκι Ζέας

    Τον σιχαίνομαι τον πατσά, καμιά κομόντα παίζει που κάνει καλό και στον προστάτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @dmpoumpa
    Άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα...


    @Summertime Blues
    Γεια σου μπλουζ μου! Είδες πόσα μου προσάπτουν εδώ μέσα; Αλλά εγώ στο ύψος μου. Κιουρία!


    @τομαζο παγωνης
    υ.γ.2


    @mitsopd
    Μμμμμμμμμμμμ αν δεν υπερβάλλουμε θα σκάσουμε!!! 750ml μόνο ήταν το παγωτό. Αλλά έτσι ήσουν πάντα. Υπερβολικιά!


    @Μαρίνα Ζέας
    Δεν θα σε πιάσω εσένα στα χέρια μου κάποια μέρα; Όχι μπικουτί δεν θα σου μείνει στο κεφάλι αλλά ούτε μια τρίχα για να την χτενίζεις.
    Πήγαινε στην ανάρτησή σου να απαντήσεις σε κάποια καινούργια σχόλια που γράφτηκαν. Δεν τεμπελιάζουμε εδώ μέσα Ζέας. Εδώ δουλεύουμε. Ράους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @iLiAs
    Επίσης iLiA!

    ΥΓ. Πολύ τρυφερό το ποίημά σου σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προς τον elf at bay ΜΟΥ.Και νάθελες μου τέλειωσε γιατί σαν νυχτωσε ήρθαν απ το σπίτι η Αντουάν η μοδίστρα που είχε πάει να δει τη Γωγώ τη νεκραναστημένη επειδής αυτή δεν ήταν στα καλά της και την εφερε μαζί της. Και μόλις τέλειωσε τη βάρδια η Τζούλια η ανεμοπάνα ήρθε κι αυτή. Και μετα από λίγο σκάει κι η Βιολάντω η μπόμπα και φάγαμε όλες μαζί παρέα. Δεν έμεινε γουλιά. Ξέρεις πόσο τρώει η Βιολάντω μη στα λέω. Αλλά μ έφερε ο κυρ Ανέστης απ το μαναβικο φρέσκες κομόντες και να σου κάνω μια κομοντοσεμελόριζα-τουρλού και μπουνιές στο όλιο άμα θες και να γλύφεις τα δαχτυλα σου. Μου στειλε κι η μάνα ψωμί ζυμωτό απ το χωριό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προς την Αθηνά. Καλά πάω ν απαντησω. Οτι πεις Αγγέλα Μέρκελ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.