Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

MEMPHIS NEWS

...από τον mitsopd



27 σχόλια:

  1. Καλέ mitsopd ο Μητσοτάκης είναι αυτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαργαρίτα Γκωτιέ14 Σεπτεμβρίου, 2011 02:14

    Κύριε mitsopd μπορείτε να μας μοιράσετε κι ένα λεξικό; Ή τέλος πάντων να μας πείτε που να το αναζητήσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι είναι το καλντερίμι της χαράς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανδρέας Π. Φάληρο14 Σεπτεμβρίου, 2011 08:56

    Παιδιά μόλις έλυσα το μυστήριο! Ο ένας εντάξει, είναι ο Μητσοτάκης. Η άλλη είναι η αρτίστα του βωβού και αν θυμηθούμε τη μαντινάδα έτσι έλεγε ο mitsopd την Αθηνά. Η Αθηνά λοιπόν πήγε στη ΔΕΘ και συνάντησε τον Μητσοτάκη και έθαβαν τον mitsopd που έκανε τη μαντινάδα και τον λένε και Χρυσοσπυρού. Είμαι σίγουρος ότι έτσι είναι τα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή η Χρυσοσπυρού δεν είχε ξαναπαίξει στο παρελθόν; Κάτι μου θυμίζει. Νομίζω, αν δεν με απατά η μνήμη μου το έχω διαβάζει πάλι στα MEMPHIS NEWS αυτό το όνομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν υποψιαστώ ότι είχε πάει η αρτίστα του βωβού στη Δ.Ε.Θ. και ότι τους κοίταζε ο ΓΑΠ και γι αυτόν της λέει ο Μητσοτάκης «σκάσε μωρή μας κοιτάει»; Θα πεθάνω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπα πήγε και στη ΔΕΘ η ξινή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ακριβώς πάει να πει καρακοβλαστήμω στο Φαντάζιο; Όχι πως καταλαβαίνω τα υπόλοιπα αλλά τέλος πάντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρυσοσπυρί (το) = πορτοκάλι

    κορακοβλαστήμω, η = εξαιρετικώς χοντρή γυναίκα (αναφορά στη Χοντρή που υπήρχε μάλλον στο Ρομάντζο στη τελευταία σελίδα)

    το καλντερίμι της χαράς = πεζοδρόμιο,
    η πιάτσα

    αυτά με τις άγνωστες λέξεις.

    @Μαρίνα Ζεας
    οχι δεν είναι ο Μητσοτάκης είναι το στεφάνι...

    @Μαργαρίτα Γκωτιέ %dmpumpa
    ελπίζω να βοήθησε το παραπάνω λεξικό

    @koueen
    δεν χρειάζεται να καταλάβεις, μια γκρίνια είναι που θα περάσει

    @Ανδρέας Π.Φάληρο
    ειναι η πιο σωστή ερμηνεία αν βγάλουμε τη Δ.Ε.Θ. ,Μητσοτάκη κ.λ.π.

    @Γιώργος Βλαστός
    Σωστός καλά θυμάσαι

    @paezano
    πρέπει να κάνεις κάποιο κόμικς και 'συ ,τέλεια ιδέα, ΜΠΡΑΒΟ

    @zouzou
    γιατί δεν κατάλαβα δεν μπορούμε να πάμε ΔΕΘ ετσι για αλλαγή?
    Α!!!! κάποτε ο Φίλλιπος ο Μακεδών είχε μια γκόμενα που την έλεγαν Νίκη και μιά μέρα αφού είχαν τελειώσει τη σεξουαλική τους ασχολία γυρνάει ο Φίλ και της λέει :"θές άλλο Νίκη"
    και το κοριτσάκι που γεννήθηκε μετά το ονόμασαν Θεσσαλονίκη που αργότερα έδωσε και το όνομα στην πόλη (άσχετο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Που να κατέβει στο καλντερίμι της χαράς αξύριστη" Δεν ξέρω τι διαβάζω αλλά μοιάζει με ωραία κατάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @olga pieridi
    ναι είναι , δοκίμασε και θα με θυμηθείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @mitsopd

    Μη δίνεις λυσάρι, χάνεται η μαγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @the elf at bay
    το ξέρω αλλα η λυσσάρα η Αθηνα εχει φάει τα %$##@ και πρέπει να μπαίνω να εξηγώ γιατί η πιεση δεν πρέπει να ανεβαίνει ,εε είναι και μεγαλοκοπέλα και ξέρεις πως είναι αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δηλαδή αν υπάρχουν δύο εργαζόμενοι σε μία οικογένεια τι θα κάνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @mitsopd
    Μαρή Κωλκάνα Χρυσοσπυρού, άκου προσεκτικά τι θα σου πω: Δεν έφαγα τα %$##@ μου διότι ως γνωστόν τα έχω κόψει προ πολλού (εξ' ου και το Αθηνά). Κάτι μπακλαβαδάκια από του Μπάλιου χτύπησα μόνο, κι αυτό επειδή γυρνώντας σπίτι το μεσημέρι πέρασα απ' έξω και μου σπάσανε τη μύτη.


    @Hitori Tana
    Που χάθηκες εσύ μικρή μου; Είχα ανησυχήσει και ήμουν έτοιμη να ρωτήσω την κυρία Έλλη Δελλημάνη για την καλή σου υγεία αλλά απ' ότι πήρε το μάτι μου έκανες ποστ οπότε θα τα πούμε εκεί.
    Δεν θα απαντήσω στην ερώτησή σου διότι το ποστ είναι του mitsopd και με ξέρεις εμένα, το τυπικόν το κρατάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κωλοβάραγα Αθηνά. Τα δέοντα στον mitsopd.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Αθηνα
    Τα %$##@ δεν ειναι αυτο που εννοείς αλλα έτσι είναι όποιος έχει τη μύγα...
    @Hitori Tana
    και ναι, δεν θα σου απαντήσω, διότι εγω δεν κρατάω τα τυπικά όπως η Αθηνούλα μη χέσω...που μήν ανοίξω το στόμα μου και δεν την ξεπλένει ο Δούναβης (άκου μπακλαβαδάκια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προς τον mitsopd και την Αθηνά. Τι κουέλω; Καυγαδάκι; θα πάτε για ντιβόρσα οι συνεργάτες; θελετε να σας γράψουν τα νοβοφέγια; Να μαθει ο μόντος τις πομπές σας;Βγηκε η κατίνα από μέσα σας; Θα πιαστήτε μαλλί με μαλλί; Θα γινει της πουτανας εδώ μεσα; Τι καταλαβαινετε; Ηρεμείστε γιατί χωρατοράμπα γίνατε κι οι δυό σας την τύχη μου που μ εριξε εδώ πέρα μέσα @#$%^&*()_+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Μαρίνα Ζέας
    μην εξηγήσεις ,μην εξηγήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς τον mitsopd.Δεν εξηγώ άντρα μου όμορφε. Δε σου χαλαώ γω χατιρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Μαρίνα Ζέας
    Και μαλλί με μαλλί θα πιαστώ και ότι θέλω θα κάνω με τον συνεργάτη μου και λογαριασμό δεν θα σου δώσω μαντάμ. Άντε γιατί πολύ αέρα πήραμε εδώ πέρα μέσα το κέρατό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ασχετο
    Συνελήφθη μαθητής ο οποίος είχε στην κατοχή του μικροποσότητα βιβλίων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @mitsopd
    Α, μαρή κι εσύ... "Μπα πειραχτήκαμε???"... Εξυπνάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άσχετο:
    Το Βέλγιο είναι χωρίς κυβέρνηση 459 ημέρες και είναι μια χαρά.
    Δεν σας βάζω ιδέες, απλώς το σημειώνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μήτσος=θεός!!!!τώρα και πρωταγωνιστής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.