Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2011

MEMPHIS NEWS



Και τα μαλλιά σου έφτιαξες
σαν είδες τα Χανιά
στον καπετάνιο έκατσες
να βρεις παρηγοριά.

Τι πόρνη σε φωνάξανε
τι θείτσα, τι Φυλής
τη φούστα ανασήκωσες
κι έκανες την ξινή.


Τον άντρα σου θυμήθηκες
πάνω στη μπουκαπόρτα.
"Μήτσο μου", του εφώναξες
"για δες, τα πήραμε... όλα;".

Στο Ababa κοντοστάθηκες
να πιεις δυο τρία ούζα,
πολύ αργά κατάλαβες
τι πάει να πει παρτούζα.
Με τραβεστί στα πόδια σου
ρουφούσες τα ποτά,
"βυζιά Βελγίου αγάπη μου
σίγουρα και γερά!".

Κι ενώ εσύ πανευτυχής
έπαιζες με κοπέλια
εγώ με τη Μαρίνα εδώ
χωρίς χαρά στα σκέλια.

Γύρνα στο σπίτι σου μωρή
αρτίστα του βωβού,
που νάβγεις νύχτα για τεκνό
και να σου βγει τουτού…

mitsopd

49 σχόλια:

  1. Μαρή Αθηνά!!!!! Μαρή αρτίστα του βωβού άμα σου λέω γω ότι είμαι θεά δε με πιστεύετε. Και τι ωραία φωνη που εχω. Αλλα τι να ξέρεις εσυ απ αυτά. Ενώ είδες ο μουσικός, ο σωστός ο άντρας ο πρόστυχος, ο Θεόλατσος; Αμέσως κατάλαβε το τι ταλεντάρα ειμαι στο τραγούδι. Οσο για σένα δεν πέρασες κι ασκημα βλέπω!!!!! Δεν έκανες και λιγα αίσχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς τον mitsopd. Αντρα όμορφε σε γουστάρω ατελείωτα. Ειδικά απ την ωρα που είδα το άβαταρ σου!!!!!!!!!! Μου πε η κατέ πως είναι απ τις απόκριες η φοτο. Δεν πειράζει. Ας είναι. Οποτε θες πάλι συνεργασία εδώ είμαι εγώ. Και τραγουδίστρια και ηθοποιος και ότι θες γίνομαι για πάρτι σου.
    Θα φορέσω το φεγγάρι δαχτυλίδι
    και θα παίξω στου έρωτά σου το σανίδι
    όποιο ρόλο σου χει λείψει
    θεατρίνα με φτερά να σε λατρεύω
    σαν την Λαΐζα Μινέλι θα χορεύω
    και μετά ότι προκύψει που λέει και στο άσμα της η Λαίδη. Γκραν σουξέ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαργαρίτα Γκωτιέ07 Σεπτεμβρίου, 2011 00:31

    Αθηνά να πεις στον mitsopd ότι κι εγώ είμαι καλλίφωνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε συ Αθηνούλα, η Σουλίτσα ποια είναι; Μήπως είναι λέξη της καλιαρντής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα σπάει το τραγούδι σου mitsopd. Αλλά κι η Μαρίνα! Θεά!!!!!! Και τι φωνή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προς τον mitsopd και πάλι. Τόπες και τόκανες. Είχες γράψει αυτό:
    "ετοιμάζω τη μαντινάδα του χωρισμού και θα τη τραγουδήσουμε ολοι μαζί με τον ερχομό της ασώτου.....
    πρώτη φωνή θα βάλω τη μαρίνα ζέας ολοι οι υπόλοιποι χορωδιακά...."

    Τόπες και τόκανες. Αλλά έτσι είναι αγάπη μου ο άντρας ο σωστός τον κρατάει το λόγο του. Δηλώνω θαυμαστρια σου για την υπόλοιπη ζωή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mitsopd ευτυχώς που έφτιαξες αυτή τη μαντινάδα και έτσι μάθαμε πως τα πέρασε γιατί αν περιμέναμε από την ίδια...βράσε ρύζι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tο βλέπω το Νόμπελ να έρχεται!
    Xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χμ...οι φίλοι εδώ σε εγκληματίζουν γοργά βλέπω... :)

    Πάντως τι σου είναι οι άνθρωποι ε...?11 μήνες εδώ,ένα τραγουδάκι δεν σου έγραψαν....Μόλις έλειψες λίγο,αμέσως έτοιμο το σιγκλάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγελική Παπαγιάννη07 Σεπτεμβρίου, 2011 05:08

    ...έχε χάρη που τηρώ το επαγγελματικό απόρρητο και δεν μπορώ να την διαπομπεύσω!!

    ΥΓ: τα δικά μου είναι εργοστασιακά από την μάνα μου!..ντόπιο πράμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανδρέας Π. Φάληρο07 Σεπτεμβρίου, 2011 08:23

    @mitsopd
    Μπράβο μεγάλε! Έγραψες πάλι!!!!!!!!
    @Αθηνά
    Και τα μισά να έκανες απ όσα λέει το τραγούδι μια χαρά τα πέρασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ mitsopd, τα θερμά μου συγχαρητήρια! Είναι, ίσως, ότι καλύτερο έχετε κάνει ως τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητή Αθηνά, ξεσαλώσατε από πάσης απόψεως, όπως είδα! Και του χρόνου σας εύχομαι να κάνετε περισσότερα σημεία και τέρατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητή Μαρίνα Ζέας, τελικώς εκτός από θεά είστε και πολύπλευρο ταλέντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητή Αγγελική Παπαγιάννη, γενικώς είμαι χαμηλών τόνων και αποφεύγω τις δολοπλοκίες, αλλά στην προκειμένη περίπτωση σκοπεύω να κάνω μια εξαίρεση. Διαπομπεύστε την, αγαπητή μου, διαπομπεύστε την!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @mitsopd
    Μωρή κωλκάνα, τιμή μου που είσαι στο βλογ, δεν λέω, αλλά νομίζω πως αυτό το «αρτίστα του βωβού» θα μου μείνει… Δια βίου. Ευχαριστώ για το πρεζάντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Μαρίνα Ζέας
    Τι έγινε Ζέας;
    Είδες τη φωτο του mitsopd κι έπαθες την πλάκα σου;
    Που να τον δεις και live να πάθεις ταράκουλο!
    Το θεόλατσος είναι λίγο.
    Ένα θα σου πω: Είχε υπηρετήσει τη θητεία του στου εύζωνες.
    Τσολιάς το παλικάρι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Μαργαρίτα Γκωτιέ
    Ναι, οπωσδήποτε, κάτι άλλο θα θέλατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @dmpoumpa
    Άσε μας και συ ρε Μπούμπα. Άκου ποια είναι η Σουλίτσα. Η μαμά μου είναι η Σουλίτσα. Και για να προλάβω την ερώτησή σου «από πού βγαίνει το Σουλίτσα;» σου λέω: Από το Θεοδοσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @antinetrino
    :) :) :)
    Είδες τι τραβάω εδώ μέσα, η οικοδέσποινα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Nat
    Ναι μετά το Όσκαρ που πήρε (βλέπε http://oladepalabras.blogspot.com/2011/06/memphis-news_29.html) το Νόμπελ του λείπει να ολοκληρώσει την ευτυχία του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Πιπεράτος
    Πέστα Χρυσόστομε, πέστα Πιπεράτε μου!
    Μόνο με εγκλιματίζουν; Καλέ αυτοί με δίνουν στεγνά. Στο τέλος θα εγκληματίσω μου φαίνεται…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Αγελική Παπαγιάννη
    Παπαγιάννη;
    Τι έγινε;
    Όλα καλά;
    Ξέρεις σε τι ποσοστό έχει φτάσει η ανεργία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Ανδρέας Π. Φάληρο
    Δεν πρόκειται να σου αποκαλύψω τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Γιώργος Βλαστός
    Μπα; Έχουμε και απεύθυνση στην Παπαγιάννη; Κι εσύ τέκνον Βρούτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εγώ πάλι μπήκα να δω το μειλ σου να σου στείλω παγωτό βανίλια συνταγή κι έμεινα στήλη ανάλατος η άδολος...
    γίνονται τέτοια πράγματα στας διακοπάς...???pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @SpIrToKoYto
    Άντε καλέ, διαδόσεις...
    Μην πιστεύεις τίποτα...
    Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι...
    Ελπίζω να σε έπεισα, ε;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγελική Παπαγιάννη07 Σεπτεμβρίου, 2011 13:19

    Η Τρόικα, εεε συγγνώμη η Αθηνά ήτανε ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ στα Χανιά, περάσαμε πολύ καλά, την ευχαριστούμε όλοι που ήρθε, περιμένουμε πως και πως την επιστροφή της. Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαρίνα Ζεας
    να ξέρεις οτι θα παίξεις σε πολλά ακόμα με πρώτο ρόλο και σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια!

    Μαργαρίτα Γκωτιέ
    ωραία αφου υπάρχει και άλλη φωνή ετοιμαστείτε για υπερπαραγωγή...

    paezano
    ευχαριστώ για το σπάσιμο

    dmpoumpa
    ευχαριστώ για την υπόκλιση

    ξένος
    τίποτα κρυφό πιά σ'αυτό το blog

    Νατ
    ε-ε-ερχεται

    Πιπεράτος
    "σκοτώνει πεσμου ο χωρισμός,
    ματώνει δεν σκοτώνει,
    ποιος είπε φούντο...
    δεν φτάσαμε ποτέ..."

    Αγγελικη Παπαγιάννη
    Φως, γιατί ανήκουμε και στη γνωστή ομάδα του "απιστου Θωμά του θαυματουργού"

    Ανδρέας Π.Φάληρο
    ευχαριστώ

    Γιώργος Βλαστός
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δε καταλαβα μία..εκτός από τα
    ουζα
    και την παρτούζα...


    φιλια πολλα τρελή μου αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Αγελική Παπαγιάννη
    Έτσι μπράβο Παπαγιάννη, τώρα μιλάς σωστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Mitsopd όταν λες "για δες, τα πήραμε όλα" εννοείς αυτό που σκέφτομαι; Από καπετάνιο μέχρι λοστρόμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι εγινε; Ολα καλά; Ηρθα να με θαυμάσω λίγο κι υστερα να πάω ν απλώσω τον τραχανα. Μαρή Αθηνά τι ωραια που τραγουδάω!!!!!! Κι αυτός τι αντρας!!Μουχει βάλει και καλτσοδέτα δες δεν το πρόσεξα χτες.Άντε καλό ξημερωμα νάχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Μαρίνα Ζέας
    Ναι, όλα τα είχε η Μαριωρή η καλτσοδέτα της έλειπε...
    Ξινό τον έχεις τον τραχανά ή γλυκό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @olga pieridi
    Τώρα θα σου έλεγα τι ακριβώς πήραμε αλλά έχε χάρη που δεν απευθύνεσαι σ' εμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αρτίστα του βωβού;
    Κα τα πλη κτι κό τα τοοοοοο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν υπάρχεις λέμε φίλε μου, δεν υπάρχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γλυκό τον έχω που ταιριαζει καλύτερα με ντοματουλα. Για τα βραδια του χειμώνα είναι ότι πρεπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κύριε mitsopd μήπως έχετε να μου δώσετε κάτι για να συνέλθω από τα γέλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Που το ψάρεψες τούτο; 'Η μήπως είναι δικό σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Heliotypon
    Αυτό είναι του mitsopd, του φίλου που συνεργάζεται με το βλογ. Το ας το πούμε κόμικ MEMPHIS NEWS, δημοσιεύεται από εδώ καιρό τώρα. Κάθε φορά με άλλο θέμα. Πάνω πάνω στο βλογ είναι οι καρτέλες, εκεί που λέει mitsopd πάτα και διάβασέ το. Είναι κάτι σαν παρουσίαση. Α, και μην τρομάξεις, η φωτό που του έχω βάλει είναι από το πάρτυ που κάναμε τις απόκριες. Συνήθως κυκλοφορεί αλλιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @litsa
    Αγαπητή litsa σου απαντώ εγώ γιατί ο κύριος mitsopd έχει πάει σ' ένα γάμο και δεν ευκολύνεται. Δεν έχουμε τίποτα να σας δώσουμε. Συνεχίστε το γέλιο μέχρι τελικής πτώσεως. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Μαρίνα Ζέας
    Αχ μπράβο αγάπη μου. Θα έρθω κάποιο βράδυ του Δεκέμβρη να μου φτιάξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.