Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011

MEMPHIS NEWS



mitsopd

57 σχόλια:

  1. Μαρή τι είναι αυτές!!!!!!!! Και ξινές και κουτσομπόλες και ψωνάρες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχα.

    Τέλεια βραβεία..

    Καλο ξημέρωμα σε όλους σας με φιλιά που απονέμονται.

    καλα να περνατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά τι Όσκαρ είναι πάλι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα ποιος τις βράβευσε αυτές; Είμαστε σοβαροί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πες τα ρε Μπούμπα γιατι άμα τα λεω εγώ με λένε κακιά!!!!!
    Καλέ μηπως είδατε τον Ελφ μου πουθενά; Μέρες έχει να τον πάρει το μάτι μου. Από τότε που χαθήκαμε........
    Η Αθηνά που διαολο ειναι; Δουλεύει;
    Σκορποχωρι το κάναμε εδω μέσα πια. Τα βραβεία αυτονων μας λειπανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά ρε Μαρίνα είσαι σοβαρή τώρα; Τολμάω να ρωτήσω που είναι ο ένας κι ο άλλος; Θα με περάσουν γενεές δεκατέσσερεις!!!!!!
    Εδώ μια λέξη άγνωστη να έχεις σε σιχτιρίζουνε!!!!!! Πόσο μάλλον να ρωτήσεις την Αθηνά που ήταν. Δεν παίζει το σενάριο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς τον dmpoumpa. Καλα εγώ λέω να φύγω τώρα. Πάμε στου Περσέα; Έχει βάλει παραμύθι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μαρίνα Ζέας Και δεν πάμε; Θα τα πουμε εκεί!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ψυχίατρος των δύο ξινών τι λέει για όλα αυτά, αγαπημένη; Ενημερώστε με αν γνωρίζετε, αγωνιώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανδρέας Π. Φάληρο29 Ιουνίου, 2011 08:35

    Καλημέρα Αθηνά! Να προσθέσω. Εκτός από ξινές, κουτσομπόλες, ψωνάρες είναι ΚΑΙ ανορθόγραφες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αααα μοιράζετε και αγουόρντς? Εντυπωσιάστηκα.
    Να το καθιερώσετε Αθηνά μου. Ξύνισε ο τόπος από υποψήφιου/ες για αγουόρντς.
    Καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1. αντι για το θειο οσκαρ να δινατε ενα δονητη? νομιζω η χρηση θα ηταν καλυτερη :)
    2. εμενα παντα μου αρεσε αυτο που ειχε κανει εκεινη η νοικοκυρα παντως πριν λιγα χρονια...που του τον ειχε κοψει οταν κοιμοταν, και ηταν και γαμω...με απατησες? παρτον στο χερι και δρομο..τι ανωτεροτητες και μαλακιες...

    Lonely

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ακόμα μελετάω τα περί σεξουαλικής φτώχειας της αυταρχικής κοινωνίας...
    λέτε πως η ξυνίλα είναι το μόνο φάρμακο.
    που πουλάνε ξυνίλα;
    εμένα μου αρέσουν λίγο τα ξυνά (άγουρα κορόμηλα, λεμόνια κλπ) αλλά ξυνίλα δεν έχω δοκιμάσει και πολύ θα ήθελα λάμψη και περιπέτεια...

    θέλω οσκαρ τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ της τη μπαίνει αυτός. Βέβαια κι αυτή αμφιβάλλει για τον ανδρισμό του που του λέει κοροιδευτικά «Μήπως να πάμε και για εξετάσεις προστάτη;» Θεικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έλα; Τι είπαμε; Ποιος προστάτης; Ποιος ήρθε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωωωωω, τι χρώμα, τι ατμόσφαιρα, τι ευγλωττία!
    Μου αρέσει πολύ το σημερινό «βλέπω και κρίνω»!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @dmpoumpa

    Έλειψα για λίγο κι πήρες θάρρος, για πιο κει, μακρυά κι αγαπημένοι.

    @Μαρίνα Ζέας

    Καλά μωρή σεβντοκατίνα, εδώ έφυγες με την άλλη σερμέλα για ακρογιαλιές, στάπαρε λίγο γιατί σου τα έχω μαζεμένα.

    @mitsopd

    Γάμησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλησπέρα. ωραία αυτά τα αγαλματίδια. είναι αρχαία τα έφερε η Μαρίνα Μαρίνα Μαρίνα όταν γύρισε απ τη βαρκάδα;; θα ξαναπεράσω έχω παρεούλα' μάσες καφέδες τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαργαρίτα Γκωτιέ29 Ιουνίου, 2011 20:09

    Εγώ νομίζω ότι εκτός όλων των άλλων που ειπώθηκαν οι ξινές είναι ΚΑΙ αγάμητες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Μαρίνα Ζέας
    Αίσχος! Μην το ψάχνεις, Μαρινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @σ αγαπω
    Έτσι να γελάμε που και που γιατί δεν είναι καθόλου καλά τα πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ξένος
    Το Όσκαρ κουτσομπολιού!


    @dmpoumpa
    Το ΠΑ.ΣΥ.ΚΟΥ. (Παγκόσμιος Σύλλογος Κουτσομπόληδων. Από κει το πήραν το βραβείο. Μα είμαστε σοβαροί;
    Παρεμπιπτόντως, σαν πολλά δεν λες Μπούμπα; Για να μαζευόμαστε λιγάκι... Έλα μπράβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Γιώργος Βλαστός
    Από ότι έμαθα, ο ψυχίατρός τους νοσηλεύεται στην Κασταλία εδώ και δύο εβδομάδες, Βλαστέ μου. Τα συμπεράσματα δικά σας...


    @Ανδρέας Π. Φάληρο
    Αναμφιβόλως. Χρόνια τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @nefelokokkugia
    Εμ βέβαια, έχουμε απ' όλα εμείς εδώ! Και την ξινίλα μας και τα βραβεία μας και όλα τα κατά πως πρέπει μας!
    Γεια σου Νεφέλω μου!!!

    @Ανώνυμος Lonely
    Νομίζω κι εγώ ότι ένας δονητής θα τους ήταν πιο χρήσιμος από το αγαλματίδιο!
    Όσο για τη νοικοκυρά μάλλον πρέπει να γίνει παράδειγμα προς μίμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Dr. Aparadektos
    Έχει πάρει το αφτί μου πως οι ξινές στη φωτό παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα ξινίλας. Θα μάθω περισσότερα και θα σε ενημερώσω Δρ μου! Και που ξέρεις; Μπορει να σου ανοίξει ο δρόμος και για το Όσκαρ!


    @zouzou
    Μα δε φταίει χρυσό μου η από δεξιά. Η άλλη φταίει που την δουλεύει που πήρε Β΄ και όχι Α΄ ρόλου… Δεν έχουν και ονόματα πανάθεμάτες να τις ξεχωρίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @olga pieridi
    Άστο. Άλλη φορά! Μην το κουράζεις!


    @Αστέρης Αντώνογλου
    Δεν πάμε καλά! Δεν πάμε καθόλου καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @the elf at bay
    :), :), :)!


    @Summertime Blues
    Ιιιιιιιιι, μη λες τέτοια και μας κλείσουν μέσα για αρχαιοκαπηλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Μαργαρίτα Γκωτιέ
    Κοίτα τώρα τι γίνεται: αν συμφωνήσω, που θα συμφωνήσω, θα με πούνε και ξινή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @the elf at bay
    Δεν μου βγήκε ωραίο το προηγούμενο σχέδιο. Το πάω από την αρχή. Χωρίς κόμμα.
    :) :) :) !
    Καλύτερα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ξινίλα, ξινίλα χμ τι είναι άραγε αυτό??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εμ, που να ξέρεις εσύ γλυκό γατόνι από ξινίλα; Μη φανταστείς, ούτε κι εγώ ξέρω. Αναρωτιέμαι βέβαια αλλά δεν πάει ο νους μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @the elf at bay
    ένα μεγάλο ευχαριστώ για το σχόλιο.
    και στους υπόλοιπους:
    Παιδιά ξυνίστε κι άλλο,
    αντέχουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @mitsopd
    Μμμμμμμμμμ, πέρασε κι ο δημιουργός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Προς τον elf at bay μου. Σε μπεναβοπομπονάρω να με συχωρέσεις. Πέφτω στα πόδια σου. Έσφαλα, ουδεις άσφαλτος που λέει κι η Λαίδη. Κανείς δεν είναι μουκλουκες σαν και του λόγου σου. Έχω στρομφοπενσάρει. Αλήθεια σου λέω. Που να μη σώσω να ξαναδω σερμελιά. Ποτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Προς τον mitsopd. Μμμμμμμμμμμμμμμμ, πέρασε κι ο δημιουργος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @the elf at bay Όχι καλέ και αλίμονο δηλαδή, μεταξύ μας τωρα, δεν τίθεται θέμα, άλλωστε άνευ λόγου η παρεξήγησις, μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, ούτε να το συζητάς, απλως έτυχε, η κακιά η ώρα ήταν, ο στρατηγός άνεμος έφταιγε που έλεγε και ο Πολύδωρας, αυτό δεν είναι μακέτο που έλεγε και ο Σημίτης, δεν θα επαναληφθεί, στο λόγο μου. Και να τώρα εντελώς τυχαία είμαι από κάτω της. Εγώ την Αθηνά έψαχνα!

    (Καλά το τι καταπίεση τραβάω εδώ μέσα, δεν περιγράφεται...... Που να το πω και να με πιστέψουν; Να σκεφτεί κανείς πως θέλω τώρα να ρωτήσω τι είναι η σερμελιά και ούτε που το τολμάω...)

    @Αθηνά...
    Ότι πεις. Μαζεύτηκα.
    (Είδατε που σας τα λέω; Καταπίεση...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σόδομα (τα 120) και γόμμορα καλέ Αθηνά.

    Για ξινίλα που να βλεπες τη βρωμο σιχαμερο αηδιο μαλακισμένη μπατσίνα που με μέτρησε για την ταυτότητα κ μ έβγαλε 5 πόντους πιο κοντή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλό το ξινό!
    καληνύχτα. αύριο πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το θέμα είναι σεξουαλικό!
    Η ζωή μας καταπιέζεται από ανέραστους και κομπλεξάρες περιοπής!
    Φροϋδικό σχόλιο Αθηνούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Μαρίνα Ζέας

    Να σταυρώσεις τεκνό κι νά'ναι ρούνα, μόνο αυτό σου λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @dmpoumpa
    Άσε μας και συ ρε Μπούμπα με τη γκρίνια σου! Και ούτε που να τολμήσεις να ρωτήσεις.


    @Hitori Tana
    Α τη σιχαμένη! Μπατσίνες παιδί μου τι περιμένεις...
    Που να έβλεπες μια ξινή διαιτολόγο που πήγα κάποτε και προσπαθούσε να με πείσει η ηλίθια ότι ήμουν 20 κιλά πιο χοντρή από όσο έπρεπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Summertime Blues
    Αχ, μπλουζ δεν σε πρόλαβα χθες. Φόρτος εργασίας και όχι καλή διάθεση... Καλημέρα...


    @Άθεος
    Οι ανέραστοι είναι θεωρώ λιγότερο προβληματικοί από τους πως τους λένε; Δεν ξέρω μια ευπρεπή λέξη για να τους περιγράψω. Αλλά δεν τα διαβάζει το ΕΣΡ οπότε θα το γράψω. Οι αγάμητοι είναι θεωρώ λιγότερο προβληματικοί από τους κακογαμημένους. Δεν ξέρω τι λέει ο Φρόιντ πάνω σ' αυτό αλλά η εμπειρία μου αυτό μου έχει δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @the elf at bay
    Πω πω, αυτή είναι η χειρότερη κατάρα που θα μπορούσες να ρίξεις στη Μαρίνα... Κοντεύεις να γίνεις πιο ξινός κι από μένα...


    @dmpoumpa
    Μη τυχόν και τολμήσεις να ρωτήσεις τι είναι ρούνα. Έγινα σαφής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ο δημιουργός είμαι και ξαναμπαίνω για να ΞΑΝΑευχαριστήσω τον the elf at bay
    και συ Μαρινάκι (κατά το και συ Βρούτε)δεν το περίμενα να αντιγράφεις την Αθηνά, που να σε τζάσει το κρέας απο πάνω σου, μωρή, και να μείνεις κόκκαλο και να κροταλάς τον κατήφορο σαν φίδι!
    Θα ξαναπεράσω γιατί όπως λένε και κάποιες σοφές αδερφές (οχι νοσοκόμες) όπου βλέπεις καπνό περίμενε και φωτιά!!!(δηλ. για να μην ρωτάει ο dmpoumpa, τζακατα δικέλεις ντούμα χορχόρα αβέλεις τ'άχατα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @mitsopd
    Ακου δημιουργέ, θα σου έλεγα κάτι τώρα αλλά είμαι και ευγενής γαμώ το μεσοπρόθεσμό τους μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. http://www.youtube.com/watch?v=IcTP7YWPayU
    και σεξουαλικό κι έγκλημα!
    -μαθαίνω κι ενημερώνομαι-
    Αν υπάρχει εγχειρίδιο για το πώς να κατακτήσετε την τέλεια ξυνίλα σε 5 βήματα, θα θελα πολύ ένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Προς τον the elf at bay.Καλέ ας σταυρωσω εγώ τεκνό κι ας ειν και ρούνα!!!!!!!!

    Προς τον mitsopd. Δεν αντιγραφω την Αθηναά αλλά πως να το κάνουμε;

    Πούστης τον πούστη αγαπά,
    πουτάνα την πουτάνα,

    το παρακάτω είναι ασχετο αλλά το βαζω γιατί ειναι στη παροιμία μην τη κοψω:

    κι ο Γιώργης ο κολομπαράς τους παίρνει όλους σβάρνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ Μαρίνα Ζέας
    Ρούνα??? που τα μάθατε εσείς μαντάμ αυτά τα καλιαρντά????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Προς τον mahler76. Μ αυτούς που έχω μπλεξει εδώ μέσα την τύχη μου αναγκάστηκα. ¨οχι τα καλιαρντά ουτε ξέρω τι άλλο πρεπει να μάθω για να τα βγάλω πέρα.
    Αχ καλέ τι ωραίος γάτος που είσαι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @ Μαρίνα Ζέας
    αχ καημένη μου κουράγιο. Ναι είμαι γλύκας δεν μπορείς να πείς χιχιχιιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Προς τον mahler76. Να δεις τι έβαλε σήμαρα η ξινή να σου γύγει κι η γλύκα και τα ακουστικά μαζί........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. το καινούριο πόστ εννοείς? θα το αφήσω για αύριο. τώρα βλέπω ένα θρίλερ όπου διάφοροι teenagers τιμωρούνται από ένα μανιακό δολοφόνο επειδή γαμιούνται χωρίς να έχουν βάλει στεφάνι χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Προς τον mahler76. Πολύ καλύτερο απο το θρίλερ που με αναγκάζει να διαβάσω αυτή η ακατανόμαστη την τύχη μου μέσα!!!!!!!!!! Άντε καλή προβολή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @Summertime Blues
    Παραδίδουν και ιδιαίτερα αυτές οι ξινές.
    Ωραίο το μουσικό βίδεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @mahler76 + Μαρίνα Ζέας
    Α, γνωριστήκατε... Ωραία... Πείτε τα... Γεια σας από μένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.