Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

MEMPHIS NEWS


mitsopd

31 σχόλια:

  1. Εντάξει, θεά! Έλιωσα.

    Συμφωνώ. Πες τα...Χώσε! Γίνε η εθνεγέρτρα που έχουμε ανάγκη σήμερα!

    Και άλλα πολλά τρανά, αλλά έφαγα πολύ ήλιο το πρωί και δεν το χω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Μαρίνα Ζέας

    Α μπα, τόσο χάλια λοιπόν; Μμμμμμμμμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Hitori Tana

    Χώσε; Μα τι εκφράσεις είναι αυτές; Κι ύστερα λες γιατί δεν βρίσκεις γαμβρό.
    Φτάνει τώρα. Έχω πάθει lol !

    Φοβερός ο mitsopd, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι μαρή πιο χάλια δεν γίνεται. Για να μη σου πω κι ένα προφιτερόλ παρέα!!!!! Οικογενειακό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Μαρίνα Ζέας

    Αχα! Δηλαδή να υποθέσω ότι είναι μη αναστρέψιμη η κατάστασή σου, ε;
    Ας πρόσεχες.
    Κανένας οίκτος από εμένα. :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. προς Αθηνά. Α να χαθείς μαρή ξινή,
    εγώ φταίω που σ' αγαπάω!
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μαρίνα Ζέας

    Κι εγώ. Σ΄αγαπάω. Σχεδόν.
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. «τις γυναίκες αθάνατες»
    Kαλά μεγάλε μου έδωσες πάτημα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To "Πάβλοβα" είναι καλιαρντά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Max Perry! (καθένας με τον καημό του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχα
    η καλύτερη ανάλυση της συναισθηματικής στέρησης έβερ...
    σύμφωνώ απόλυτα με τη χρήση σιέλου σε σχέση με την αθανασία των γυναικών... (μαρίτσα αν υποψιαστώ ότι σε έκανα αθάνατη,... θα πεθαααααάνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελευταία είμαι συναισθηματικά στερημένος και πήρα 5,5 κιλά. Τι να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημέρα! τι ναι τούτα πρωινιάτικα, για να κολαζόμαστε; πάβλοβα, τούρτα σοκολάτα, κανταΐφια, προφιτερόλ πω πω στο στομάχι μου χτυπάνε νταούλια! για τη συναισθηματική στέρηση αχ κάτι κι εμένα μου λείπει, ένα αίσθημα κενού, θα κλάψω.. Να πω δεν πιστεύω στη συναισθηματική στέρηση, αλλά στη συναισθηματική απώθηση όταν μιλάμε για τον εαυτό μας ότι στερείται συναισθηματισμού. όταν η στέρηση προέρχεται από τρίτους, ε υπάρχει κι ο κήπος των Εσπερίδων. Υπογραφή:Με καμμένη τη γούνα.
    ΥΓ: είδα ένα συνολάκι σε μια βιτρίνα, σκέτη γλύκα!
    λοιπόν, πώς τα πάω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χα χα το καλύτερο μέχρι στιγμής του mitsopd.

    Το σάλιο είναι σταθερή αξία. Είναι άφθονο.

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @dmpoumpa

    Ότι είχες εσύ ανάγκη από πατήματα; Τρέλανέ μας ρε Μπούμπα τώρα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @olga pieridi

    Για να μην ξέρεις τι είναι η Πάβλοβα πάει να πει ότι δεν είσαι στερημένη. Καλό αυτό.
    Πάρε τώρα και την πληροφορία: Η Πάβλοβα είναι ένα γλυκό φτιαγμένο με μαρέγκες και φράουλες, που έγινε προς τιμή της ρωσσίδας χορεύτριας Άννα Πάβλοβα και που για χρόνια οι Νεοζηλανδοί τσακώνονταν με τους Αυστραλούς, για την πατρότητα του γλυκού. Το γλυκό έγινε για να τιμηθεί η χορεύτρια, σε μια της περιοδία στην Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία και τελικά, από ιστορικές αναφορές, υπερισχύει ότι το πρωτοέφτιαξε ένας Νεοζηλανδός σεφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Nat

    Κι άμα ο καημός είναι και χειροποίητος, άσταναπανσταδιολο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Dr. Aparadektos

    Αχ βρε Μαρίτσα τι τραβάς κι εσύ...


    @paezano

    Πείτε το στη σύζυγο. Ή καλύτερα βρείτε ερωμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Summertime Blues

    Μην κλάψεις. Μη! Πάρε το συνολάκι καλύτερα. Είναι πιο υγιές από το να κλαις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @the elf at bay

    Αν έχεις άφθονο σάλιο κράτα το για τους πολιτικούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαργαρίτα Γκωτιέ15 Ιουνίου, 2011 14:26

    Εγώ φοβάμαι αυτό που λέει η δεύτερη περίπτωση ότι ορισμένες μου επιθυμίες δεν θα εκπληρωθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Μαργαρίτα Γκωτιέ

    Με το συμπάθιο κιόλας αλλά, όπως γράφει κι ο mitsopd, στ’ αρχίδια μας.com :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αθηνά μου.

    Βρίσκω και εγώ μέρες να σε επισκεφτώ. χαχαχαχαχα..

    ντοτ τελεία κομ. χαχαχαχα..

    καλη συνέχεια με φιλιά χωρίς τέλος. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @σ αγαπω

    Ε, δεν θα το πιστέψεις, μόλις γύρισα από σένα!!!
    Καλό βράδυ σ' αγαπώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εμένα πάλι, αγαπημένη, μου αρέσουν τα ξινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Γιώργος Βλαστός

    Ε, δεν είχα αμφιβολία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όχι ρε γμτ είναι τόσο χάλια η κατάστασή μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @zouzou

    Υπάρχουν και χειρότερα. Μέρκελ, ας πούμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εχασα επεισόδια αυτη την βδομάδα στο blogger, αλλά αυτό το έχω ξαναζήσει. Στα πρώτα χρόνια του γάμου μου.

    Εγώ: Αχ, πες μου κάτι γλυκό...
    Αυτός: Κανταίφι
    Εγώ: Πες μου κάτι τρυφερό...
    Αυτός: Μαρούλι

    Μετά μας πήρε ο διάολος. Ουφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @nefelokokkugia

    Ελπίζω να έχασες επεισόδια επειδή περνάς καλά. Αυτό έχει σημασία. Να είσαι καλά εσύ και τα παιδάκια σου.

    Δεν το ξέρεις βρε Νεφέλη μου; Έτσι είναι όλοι, από ότι ακούω. Μήπως τελικά καλά κάνω και δεν ζητάω από το Μήτσο γλυκειές κουβέντες αλλά μόνο τούρτες παγωτό; Τι να πω...
    Τώρα θα μου πεις μετά από 29 χρόνια γάμου τι να ζητήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.