Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

MEMPHIS NEWS


Και ξινές και ανορθόγραφες...
mitsopd

39 σχόλια:

  1. Στο είχα πει αγάπη μου ότι είναι θεόλατσος και γκούρμπαντος αυτός αλλά η άλλη λες και αβέλει το μουτζό της Πάσχα μια ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ανέβασε τώρα και τη μετάφραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφηστε τα πουστικα και μιληστε να ελληνικα να καταλαβω ο αντρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι είναι αυτά Αθηνά; Δεν μπορεί... Πλάκα με κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα για να καταλάβω αυτοί οι δύο βρίζονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έρχομαι στο σταθμό αύριο και ξεκινάμε εντατικά πρόβες!!!!!!!!!θα ανεβάσουμε θεατρικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μήπως να μου έστελνες και το βιβλίο του Πετρόπουλου;
    Καλά βέβαια ξέρω τι είναι τα κουλά αλλά αυτό το ντε παρί είναι που με μπερδεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να θέσω ορισμένα ερωτήματα, αγαπημένη:
    Το περί ου ο λόγος "ξωτικό" είναι ο αγαπητός the elf at bay που σας επισκέπτεται;
    Η Μαρίνα που αναφέρει ο κύριος είναι η φιλτάτη Μαρίνα Ζέας;
    Τα ρωτώ αυτά μήπως και καταλάβω και τα υπόλοιπα...
    Επί τη ευκαιρία "σεμναδερφή" τι σημαίνει; Είναι μία σεμνή αδερφή;
    Νομίζω ότι το μόνο που καταλαβαίνω είναι ο "ξυνός τραχανάς". Τι μπέρδεμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με τόσες άγνωστες λέξεις φράκαρε ο εγκέφαλος μου.
    Nite nite!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ΝΕΤ ΜΑΝ

    Πρόσεχε τη γλώσσα σου λωτέ μου. Ὅλο ἄβελε κουράβελε, καὶ κουραβέλα νάκα είσαι ως τώρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Αθηνά

    Πάντα ήταν το όνειρό μου να πρωταγωνιστήσω σε κόμικ ή έστω να μιλάνε ήρωες ενός κόμικ για μένα. Φυσικά γελάω ακόμα...

    @Μαρίνα Ζέας

    Καλέ, γίναμε διάσημες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α μάλιστα! Δεν φτάνει που έχουμε να μεταφράσουμε τους διαλόγους πρέπει να μεταφράσουμε και το σχόλιο της Μαρίνας! Λυπήσου μας!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έτσι εεεε?
    Κόμικ ο Elf? Η ξανθιά τίποτα?
    Kαλά σου Αθηνά.
    Το καλό είναι ότι χωρίς μετάφραση δεν κατάλαβα και πολλά. Εντάξει και με μετάφραση, παίζει να μην καταλάβαινα. χοχοχχο
    Πρέπει να κάνω μια ανάρτηση στα ποντιακά να σε δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @nefelokokkugia

    Ο mitsopd θα σας περιλάβει όλες! Σιγά-σιγά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Μαρίνα Ζέας

    Μμμμμ, να έβλεπα τι θα έλεγες για το λατσό αν δεν ήσουν η πρωταγωνίστρια...
    Αλλά έχε χάρη που δεν είμαι σε μουντ σήμερα για να σου τα σούρω...
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @paezano

    Ακολουθεί λυσάρι. Υπομονή


    @NET MAN

    Είδες τι τραβάμε για να φιλοξενούμε στο βλογ καλλιτέχνες;
    Εσύ να τα βλέπεις που θες και συνεργασία μαζί του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Αστέρης Αντώνογλου

    Εσένα σε κάνω πολλά αλλά πλάκα ποτέ!
    Ακολουθεί λυσάρι.


    @zouzou

    Και λίγα λες. Ακολουθεί λυσάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @christina

    Μπείτε να τα δείτε...


    @dmpoumpa

    Σκατά εκ Παρισίων, υποθέτω...
    Και λυσάρι σας έχω! Παρακάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Γιώργος Βλαστός

    Ναι Βλαστέ, Είναι ο elf και η Ζέας.
    Σεμναδερφή μάλλον μπορεί να σημαίνει ντροπαλή αδερφή αλλά δεν έχω κοιτάξει ακόμα. Θα παραθέσω λυσάρι.


    @olga pieridi

    Δεν σε λυπάμαι καθόλου. Αυτό μας έλειπε να δείχνω και κατανόηση. Να ανοίξεις τον Πετρόπουλο να τα βρεις. Άντε γιατί πολύ απαιτητική μου έχεις γίνει τελευταία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Nat

    Σου έχω μετάφραση. Μην μου ανησυχείς!


    @Hitori Tana

    Γεροντοκόρη, γεροντοκόρη αλλά το καλιαρντό το κατέχουμε από ότι βλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @the elf at bay

    Μου αρέσει να ξέρω ότι γελάς.
    Έτσι κι αλλίως, μικρό μου ξωτικό, για σένα το παρήγγειλα! Δεν γνώριζα φυσικά ότι θα είχες βασικό ρόλο. Ο mitsopd τα κανονίζει αυτά...
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @nefelokokkugia

    Σου έχω μετάφραση γλυκειά μου. Πιο κάτω. Με το ποντιακό μνμ προχθές στο σταθμό μας έκανες να τρέχουμε με το Κώστα οπότε φαντάσου τι έχουμε να πάθουμε με ολόκληρη ανάρτηση!

    Και έχει δίκιο ο elf. Μάλλον θα έρθει και η σειρά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΡΟΣΟΧΗ

    Ακολουθεί λυσάρι!

    Αλμομπισελούδες: το μέντιουμ

    Καζαμόπουρη: η μάντισσα

    Κουλά: σκατά, τρίχες

    Κουλά ντε Παρί: Σκατά των Παρισίων

    Κρακραρλωλού: η βραδύγλωσση

    Κωλκάνα η χρυσοσπυρου: η κουνιστή πορτοκαλιά

    Σεμναδερφή: η λεσβία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άντε μπράβο. Τώρα μάλιστα. Τώρα εξηγούνται όλα!!!!!!!
    Σκατά εκ Παρισίων! Θεϊκό!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπορώ να τραγουδάω το τραγούδι της Γλυκερίας έτσι;
    Πήγα στις καζαμόπουρες
    στις χαρτορίχτρες
    να δω που χάνεσαι
    όλες τις νύχτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλέ που να μπούμε?????εδώ υπάρχει συντακτικό λάθος!!!!!!!!!!!χαχαχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @dmpoumpa

    Ίσα η γκρίνια σου... Όρίστε... Έμαθες τι κατάλαβες; Άλλαξε η ζωή σου τώρα; Ε;


    @zouzou

    Δεν είναι κακό. Καθόλου κακό!


    @christina

    Σε έφτιαξα εσένα , ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @the elf at bay

    Το ξέρω αγόρι μου. Ήθελες να τους αφήσω στις απορίες τους μέχρι αργά τη νύχτα. Να λυσσάνε από το κακό που δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν.
    Αλλά είμαι στις καλές μου σήμερα και δεν ήθελα να τους βασανίσω άλλο.
    Έχουν που έχουν το νου τους στο μεσοπρόθεσμο να ψάχνουνε και τα Κουλά ντε Παρί, κρίμα ήτανε...

    Αυτές τις κρίσεις καλοσύνης που παθαίνω από καιρό σε καιρό, πρέπει να τις ελέγξω πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @the elf at bay

    Ναι, ξέρω. Δεν έπρεπε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εννοείτε πως με έφτιαξες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συγχωρέστε με.. αλλα σήμερα είχα αναγκη να γελάσω... δεν έβγαλα άκρη.. αλλα εκεί είναι η μαγεία.

    καλο βράδυ αθηνά μου με φιλιά χωρίς λυσσαρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @σ αγαπω

    Δεν έβγαλες άκρη; Γρήγορα να το ξαναδιαβάσεις.


    @christina
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Προς το elf at the bay

    Καλέ ναι είμαστε ΟΙ ντίβες τώρα πια! Ποιός μας πιάνει!!!!! Όμως κι εσυ ρε παιδί μου όλο ¨Αχ Αθηνά...¨ και ¨Αχ Αθηνά...¨ Ας τηνε που μια φορά στη ζωή της αποφάσισε να μην είναι ξινή. Μπας και ησυχάσουμε και λίγο..... Αν και δεν το βλέπω. Αναλαμπή μου φαίνεται λέγετε αυτό που έπαθε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πέρασα να πω καλησπέρα και τι να δω! Ξλενες γλώσσες!! με λεξικάκι ευτυχώς. γράψιμο, μετάφραση να πως περνάει η ώρα. Φοβερή στιχομυθία! Και σ ανώτερα. Κι έτσι φτάσαμε στο καληνύχτα, όνειρα γλυκά κι ένας άγγελος να σου τραγουδά στα καλιαρντά! το μπλουζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Μαρίνα Ζέας

    Μμμμμ, την ψωνίσαμε τελείως βλέπω, Μαρινάκι! Αναλαμπή, ε;


    @Summertime Blues

    Σου έχω κάτι καλύτερο: Άγγελος να μου τραγουδάει τα μπλουζ στα καλιαρντά!
    Καλή σου νύχτα καλοκαιρινό μπλουζ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προς τον the bay at elf

    Είδες που στα λεγα, μαρή!!!!
    Αναλαμπή ήτανε. Ξινή είναι και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Μαρίνα Ζέας

    Καλέ, μην γίνεσαι κακιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.