Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2011

MEMPHIS NEWS


mitsopd

30 σχόλια:

  1. Αθηνά για πες μου κάτι αγάπη μου. Αυτές οι ξινές κουτσομπόλες στη φωτό είστε εσύ με τον elf at bay;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, αφού δεν έχει καλιαρντά στο σημερινό επεισόδιο, εγώ φεύγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχει καν αναφορά σε φαγητό! Κι εγώ θα περάσω άλλη μέρα. Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό μήνα κι από μένα. έγιανες φαντάζομαι.. εμένα πάλι κάτι μου λέει αυτό το τρίτη βράδυ ζευγαράκι απ το Μέμφις μιας κι είχα βάλει κι ανάρτηση - Mystery train- με το γνωστό παράξενο ζευγαράκι. Τώρα όμως με το καλημέρα καλύτερα να μάθω κι εγώ για την Παράδοση.. Περιμένοντας όμως ας κάμω μερικές σκέψεις πχ.σιγά μην παραδινόμαστε στην παράδοση -εκ του παραδίδομαι κοινώς καταθέτω τα όπλα-! τώρα που η πάχυνση έχει γίνει ταινία του Σαρλώ τώρα να δεις αντιπαράδοσση! και με σιλουέττα! το καλοκαίρι αυτό θα ναι θερμό, θα τα περάσουμε ωραία κι ασυμβίβαστα ως συνήθως! μερικά θαλάσσια λουτρά δεν βλάπτουν να γυμνάσουμε και τ άλλα μέλη του σώματος και να μην πάθουμε τενοντίτιδα απ το πληκτρολόγιο.. αχ ωραίες σπιτικές λεμονάδες, μια μπάλα παγωτάκι στον φραπέ, ξεροτηγανισμένο δερματάκι, ελαφριά φορεματάκια, να λούζεσαι και να βγαίνεις έξω έτσι στο ανέμελο. κανά σινεμαδάκι κι ένα σα μοχίτο - λευκό ρούμι + σόδα+ στημένο λεμόνι+ δυόσμος αρπαγή απ το σεράι του μπαλκονιού κι άλλα.. όσο για τους κακούς, όπως λέει κι ένας φ'ιλος στη ζωή αυτή όλοι μια μέρα πλερώνουν τις επιταγές τους. γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαργαρίτα Γκωτιέ01 Ιουνίου, 2011 08:43

    Αυτή είναι πάρα πολύ ξινή. Ο άλλος όμως έχει ευαισθησίες. Είναι και ωραίο παιδί. Τι είναι αυτό με τον Μάνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ξινή; μπας κι είναι δικηγορίνα; - τι τραβάνε κι αυτά τα κορίτσα για να επιβιώσουν στον κόσμο των αντρώνε, να σαν τα λεμονάκια γίνονται-
    ήθελα να συμπληρώσω ότι για φέτος το καλοκαίρι το σα μοχίτο πρέπει απαραιτήτως να ναι αγανακτισμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο τύπος θίγει κοινωνικά θέματα. Εγώ λέω να μείνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανδρέας Π. Φάληρο01 Ιουνίου, 2011 09:34

    Είναι και ψαγμένος ο φίλος, εμπνέεται από τον Μάνο! Κι εγώ θα μείνω που να τρέχω τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Αθηνά

    Να βάλει καλιαρντά πες του.

    @Μαρίνα Ζέας

    Είσαι Θεά, αυτό μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Μαρίνα Ζέας

    Είσαι Θεά, αυτό μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Γιώργος Βλαστός

    Θα σας απαντούσα αλλά έχετε ήδη φύγει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @zouzou

    Καλό μήνα και εσυ να έχεις. Θα τα πούμε μια άλλη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Summertime Blues

    Στις γειτονιές των εκπεσόντων αγγέλων ο άνεμος παρασέρνει πούπουλα ιριδίζοντα.

    Είμαι καλά τώρα, ευχαριστώ.

    Πίνω τον καφέ μου χωρίς προσθήκη παγωτού και το μοχίτο μου είναι πάντα χωρίς αλκοόλ. Και σιχαίνομαι το καλοκαίρι. Τα καλοκαίρια μου ποτέ δεν είναι όπως τα περιγράφεις...

    Τώρα όσο γι' αυτήν δεν ξέρω αν είναι δικηγόρος. Αλλά κι εγώ που δεν είμαι τα ΙΕΚ ΞΙΝΗ με άριστα τα τελείωσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Μαργαρίτα Γκωτιέ
    Ναι μαρή, μη δεις άντρα εσύ, αμέσως "Ευαισθησίες, ωραίο παιδί..." κ.λπ. κ.λπ.

    Διάβασε το παρακάτω να μάθεις και κάτι σήμερα...
    "Κύριοι σκοτώστε τη μνήμη. Ξεκινήστε από την αρχή. Μονάχα έτσι μπορούμε να ελπίζουμε σε μια θαρραλέα ένταξή μας, στους χρόνους τους μελλοντικούς ενός κόσμου, που θα γελάει κάποτε μαζί μας, γιατί μας συγκινούσαν ιδιαίτερα οι νεκροί, οι μουσικές και τ’ άστρα". (Μάνος Χατζιδάκις, Κυριακή 20 Μαΐου 1979, από τα Σχόλια του Τρίτου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @dmpoumpa

    Μείνε. Οι δυο μας μείναμε τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ανδρέας Π. Φάληρο

    Οι τρεις μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @the elf at bay

    Θα του το πω καλέ μου...

    Την άλλη την είδες;
    Αμέσως το έβγαλε τ συμπέρασμα.
    Της απάντησα ότι ακριβώς κι εσύ. Μμμμμμμμμμ..... για να δούμε, τώρα που και οι δύο την αποκαλέσαμε Θεά, θα συνεχίσει να μας λέει ξινές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλο σου μηνα Αθηνα,αυτα τα memphis news ειναι καταπληκτικα........!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @mitsopd

    Το αναγνωστικό σου κοινό θέλει να χρησιμοποιείς καλιαρντά!
    Δέχομαι πιέσεις.
    Ορισμένοι με απειλούν ότι θα φύγουν για πάντα.
    Πλιζ ντου σάμθινγκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @vikisome

    Αχ, όχι εγώ. Τα φτιάχνει ο mitsopd! Έχει και προηγούμενα επεισόδια. Αν θες δες τα.

    Καλώς ήλθες! Καλό μήνα και καλό κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ευχαριστω ...!!!τα διαβασα ολα..ειναι καταπληκτικα..ειδικα αυτη καλε,αυτη η ξινη ειναι τελεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @vikisome

    Χμ, ο Θεός να σε φυλάει από δαύτην.
    Αλέ τώρα, αρκετά είπαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εγώ λέω να τα εκδώσουμε όλα αυτά τα απομνημονεύματα!!και όπως λέω πάντα μετά από κάθε ανάγνωση memphis news ρεσπέκτττττττ!!!!!!!!
    επίσης μπορούμε να το κάνουμε και θεατρικό!!!!!!!
    καλό μήνα...καλοκαιρινό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @christina

    Καλό μήνα γλυκειά μου! Ωραία η ιδέα για το θεατρικό. Μμμμμ, ειδικά για το πάρτυ της Βελανιδιάς δεν θα είναι καθόλου κακό. Να θυμηθώ να ζητήσω από τον mitsopd να υποδυθώ την μία ξινή...
    Αν και θέλει μεγάλη προσπάθεια από εμένα να μπω στο πετσί του ρόλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ήρθα να σας καλησπερίσω. μα γιατί δε σ αρέσει το καλοκαίρι, γιατί γιατί;
    είμαστε δύο αριστούχες χε χε κι εγώ με τέτοιο πολλά υποσχόμενα βαθμό τελείωσα το δημόσιο ΙΕΚ. τώρα τι κάνουμε...
    Μπήκα λίγο αναπάντεχα στις κουβεντούλες σας επειδή μ άρεσε η ατμόσφαιρα, απρόσκλητη στο πάρτυ, αλλά γι αυτό δεν υπάρχουν τα μπλογκς;
    τώρα τρέχω για μαγείρεμα. Γουργουρίζει ο εσωτερικός μου κόσμος. Καλά να περνάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Summertime Blues

    Πολύ καλά κάνεις και έρχεσαι αναπάντεχα! Να το συνεχίσεις! Είναι μεγάλη χαρά!
    Μπορεί να σιχαίνομαι τα καλοκαίρια αλλά λατρεύω να ακούω τα blues...
    Καλή όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μην αγχώνεσαι θα σε βάλω εγώ στο πετσί του ρόλου της ξυνής...το έχω άνετα...πότε αρχίζουμε μαθήματα????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @christina

    Αύριο το πρωί 10-12 στον Ανατολικό FM 95,8...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. einai poly endiaferon to fotoromantzo poy anebazete. eida kai ta proigoumena. poly kalo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.