Τρίτη, 17 Μαΐου 2011

Τον mitsopd...

...τον γνώρισα όταν φοιτούσα στα ΙΕΚ ΞΥΝΗ (σ.σ. για να ακριβολογώ ΞΙΝΗ). Ήταν συμμαθητής μου. Είχε κατσούφικη όψη – πρώτη ένδειξη ότι είχε αστείρευτο χιούμορ. 
Ήταν ένα πλάσμα αεικίνητο. Εγώ πάλι, όχι. 
Ο mitsopd ήδη είχε σπουδάσει μουσική. Εγώ πάλι, τίποτα.
Ανήσυχο πνεύμα δεν επαναπαύτηκε στις μουσικές σπουδές του αλλά ξεκίνησε να σπουδάζει γραφιστική και σκηνοθεσία.
Εγώ πάλι, επαναπαύτηκα.
Σήμερα ο mitsopd είναι ένας διάσημος μουσικός, ένας πετυχημένος δάσκαλος μουσικής, ένας καταξιωμένος ραδιοφωνικός παραγωγός και φυσικά αναγώστης του ola de palabras! Όσο για την σκηνοθετική του δεινότητα, τύφλα να ’χει ο Cameron!
Όμως η μεγάλη του αγάπη είναι τα κόμικς! Εμένα πάλι, όχι.
Ο mitsopd αυτό τον καιρό καταπιάνεται με ένα κουτσομπολίστικο φωτορομάντζο το οποίο θα δημοσιεύεται από τούτο εδώ το βλογ.
Κάθε εβδομάδα (;) ή κάθε δεκαπενθήμερο (;) ή μια φορά το μήνα (;) ούτε και έχω καταλάβει κάθε πότε!
Το εν λόγω πόνημα φέρει τον τίτλο "MEMPHIS NEWS" (διότι εκτός των άλλων ο mitsopd είναι wannabe Elvis Presley).

Με εκτίμηση,
Αθηνά…


MEMPHIS NEWS

Είμαι ο mitsopd και με χαρά σας ανακοινώνω ότι ξεκινάει το κουτσομπολίστικο φωτορομάντζο και κάθε βδομάδα θα βλέπει και θα κρίνει στιγμές της καθημερινότητας και όχι μόνο.
Παρά τις αντιρρήσεις της Αθηνάς  θα δημοσιεύεται στο  ola de palabras!

Η φωτογραφία θα μένει ίδια (κάντε κλικ πάνω της, μεγαλώνει...), για λόγους καθαρά οικονομικούς, οι σκέψεις όμως όχι.

mitsopd

25 σχόλια:

  1. χαχαχ έλαααα και με κάνατε νυχτιάτικα να ψάχνω τον γκούγκλη να βρω τι είναι η "μπογάνα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @nefelokokkugia

    Δεν ξέρω τι λέει ο γούγλης αλλά άμα θες τη συνταγή σου την στέλνω. Την έχω πάρει από τον mitsopd που είναι ντόπιος και τα ξέρει καλύτερα αυτά. Εγγύηση!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε...ότι τη θέλω, τη θέλω.
    Είναι άκρως διαιτητική φαντάζομαι εε?
    Αλλά οκ..έφαγα μόνο ένα γιαουρτάκι για βράδυ.
    Αυριο μπορώ να το ξεφτιλίσω...χαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα θα σου πω. Από τότε που ξαναβρήκα τον mitsopd έχω πάρει 7 κιλά...
    Με την πρώτη ευκαιρία θα σου τη στείλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xaxaxa Τουλάχιστον μαγειρεύει αυτός? Ναι, για κάνε πάσα να τη δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 4 κιλά αρνί από μπούτι
    2 κιλά πατάτες ολόκληρες (όχι πολύ μικρές)
    1 κιλό ντομάτες λιωμένες
    1 κεφάλι σκόρδα ακαθάριστα
    1 ποτήρι χυμός λεμονιού
    2 κ.σ. μπαχάρι σε κόκκους
    1 κιλό βούτυρο φρέσκο!!
    αλάτι
    πιπέρι
    Σε ενα μεγάλο ταψί βάζουμε το αρνί και τις πατάτες. Ρίχνουμε από πάνω το μπαχάρι, μπόλικο αλατοπίπερο, το λεμόνι, τις ντομάτες, τα σκόρδα (ακαθάριστα) και στο τέλος το βούτυρο. Προσθέτουμε 1/2 ποτήρι νερό και το σκεπάζουμε με ένα άλλο ταψί.
    Ψήνουμε σε κλειστό φούρνο με ξύλα για 5 ώρες.

    Αν δεν έχουμε χτιστό φούρνο το βάζουμε σε γάστρα στο φούρνο της κουζίνας μας. Χαμηλή φωτιά.

    Καλή όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ΄σαι καλά Αθηνά. Θα σε ενημερώσω για το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ΕΚΦΡΑΣΟΥ

    Δοκίμασέ το και συ. Είναι πολύ νόστιμο.
    Καλήμέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ the elf at bay

    Μπογάνα στην κυριολεξία είναι, φαντάσου ένα ταψί που το σκεπάζουμε με ένα άλλο ταψί. Όμως με τον καιρό η λέξη σημαίνει την συνταγή που διατίθεται πιο πάνω στη στήλη των σχολίων.

    Και κανονικά θα έπρεπε να απαντά ο mitsopd σε όλες αυτές τις ερωτήσεις αλλά μάλλον απολαμβάνει τον καφέ του σε κάποια παραλία της Αργολίδας. Αίσχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρες αγαπημένη..εάν θελήσεις συνταγή για γκιούλπαστι εγώ εδώ είμαι!!!!!!!!!καλή μας όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @christina

    Καλημέρα! Θεϊκό και το γκιούλπαστι. Τελικά το Άργος από τοπική κουζίνα δεν έχει να επιδείξει πλούτο όμως αυτά τα λίγα που διαθέτει είναι αναμφιβόλως νοστιμώτατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αθηνά

    Α οκ γιατί δεν την είχα ξανακούσει ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. όντως μπορεί να μην έχουμε πλούτο από άποψη ποικιλίας,αλλά νομίζω πως από άποψη θερμίδων είμαστε κροίσοι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @the elf at bay

    Κι εγώ, μη νομίζεις, μέχρι που ήρθα μόνιμα στην περιοχή και την έμαθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλη επιτυχια!
    Δεν ερχετε ο φιλος να μου εικονογραφησει και τα κειμενα λεω εγω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @NET MAN

    Καλώς τον ! Χαθήκαμε...
    Αργότερα που θα περάσει ο mitsopd (πιστεύω...)θα δει το σχόλιό σου και θα σου απαντήσει. Πάντως εμένα μου ακούγεται πολύ ενδιαφέρον. Τι παραπάνω έχει δηλαδή ο Milo Manara; Δεν κατάλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαθηκαμε λογω αναστατωσης του blogger Αθηνα.

    Μαναρα...?Ποιος ειν' αυτος...?
    :))
    Oσο το σκεφτομαι τοσο περισσοτερο μου αρεσει η ιδεα...
    Mitsopd= Μitsobonos? Τον εχω φιλο εδω και ειναι πολυ καλος.Γι αυτον μιλαμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @NET MAN

    Ναι αίσχος ήταν αυτό με τον βλογερ.
    Μανάρα=κύριος από Ιταλία που φτιάχνει κόμικς
    Όχι, ο δικός μου δεν έχει σχέση με τον δικό σου, είναι άλλος. Το ξέρω γιατί κάνουμε παρέα και εκτός διαδυκτίου.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Netmanaras(οπως Στελαρας ας πουμε...)= κυριος απο την Ελλαδα που γραφει ιστοριες βγαλμενες μεσα απο την ζωη θα λενε αυριο λες?...
    Το ποιος ειναι αυτος ηταν υποτιμιτικη ερωτησις καλη μου...Ειναι στα πλαισια του ξεκαθαρισματος λογαριασμων του ανταγωνισμου!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @NET MAN

    Έβαλε κι αυτός το λιθαράκι του στη λογοτεχνία, θα λένε!
    Είδες δεν πήγε ο νους μου ότι ήταν στη μέση ο ανταγωνισμός. Τι αθώα που είμαι τελικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πλάκα θα έχει :) αρκεί να μην πιάσει εμάς στο στόμα του μουχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @mahler76

    Μη φοβάσαι αγάπη μου. Τον ελέγχω. Ξέρω τα άπλυτά του και τον κρατάω γερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σκέφτηκα να διοργανωθεί εκδρομή με θέμα "Άργος η μέκκα της μπογάνας" όπου οι αναγνώστες του blog να δουν από κοντά, να γευτούν και γιατί όχι να προσκυνήσουν ένα ολόκληρο αρνάκι μπογάνα...
    Ελπίζω η ιδιοκτήτρια του blog να κεράσει το κεντρικό θέμα και εγώ να δίνω συμβουλές για το πώς αντιμετωπίζουμε σωστά το όλο ζήτημα.
    Όσο για την εικονογράφηση που μου ζητήθηκε,ας αφήσουμε το καλοκαίρι να περάσει και όταν με το καλό μαζευτούμε στα χειμαδιά βλέπουμε.

    mitsopd

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.