Τρίτη, 24 Μαΐου 2011

MEMPHIS NEWS

mitsopd

32 σχόλια:

  1. και ξανά μανά ρεσπέκττττττττττ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε μου λετε αγαπημένη, αυτή η Βιργινία είναι η ίδια με τη Βιργινία που τρώει το κοκκινιστό και δεν παχαίνει; Που ήταν στο πρώτο επεισόδιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες μου ότι θα ξαναπάρει την προεδρία επειδή έσπασε η καπότα και έτσι θα ανέβει η δημοσιότητα του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί λέει η μια ξινή «η Βιργινία την…»; Δεν είναι γυναίκα η Βιργινία; Είναι άντρας η Βιργινία; Πως «την…» η Βιργινία αν είναι γυναίκα; Λάλησα…
    Τι είναι τελικά η Βιργινία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή τη στάση με το τελάρο δεν μπορώ να καταλάβω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προσπαθώ να φαντασιωθώ τη στάση τη δύσκολη, αλλά δεν...
    θα πιω κανα καφέ ακόμα μπας και ξυπνήσω και μου΄ρθει.
    Καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα! Εγω δεν έχω καταλάβει τη στάση με τα βυζιά και τα πασούμια.
    Αν μπορείτε μου εξηγείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαργαρίτα Γκωτιέ24 Μαΐου, 2011 10:30

    Κι αυτή η Κάρλα, τι σιχαμένη που είναι; Με τα πασούμια στο κρεβάτι; Γαλλίδες σου λέει μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανδρέας Π. Φάληρο24 Μαΐου, 2011 10:58

    Εξηγείστε μου τι ακριβώς πετυχαίνει κανείς με ένα κλαρκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πάλι τον DSK τον είχα για ψηλότερο του Σαρκοζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @christina

    Και ξανά μανά ευχαριστώ αντ' αυτού!

    @Γιώργος Βλαστός
    Ναι Βλαστέ μου για την ίδια σκύλα πρόκειται... Αυτή που τρώει και δεν παχαίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @dmpoumpa

    Θα στο πω. Με κάτι τέτοια αυξάνεται η δημοτικότης. Μη κοιτάς που μεγάλωσα. Ήξερα και εγώ να ανεβάσω έτσι την ακροαματικότητα!

    @zouzou

    Ρωτάς πάρα πολλά. Αν θέλει θα σου απαντήσει ο mitsopd.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @paezano

    Τώρα να σου πω ότι εγώ την κατάλαβα, θα σε γελάσω και δεν το θέλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @nefelokokkugia

    Γεια σου κοριτσάκι. Κι εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι. Τρίτος καφές και ακόμα τίποτα. Κοιμάμαι ορθή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ξένος

    Τι να σας πω καλέ κύριε; Κι εγώ παντρεμένη γυναίκα είμαι, που να ξέρω από αυτά;

    @Μαργαρίτα Γκωτιέ

    Τι να πεις χρυσή μου. Μόνο από φρουφρού κι αρώματα ξέρουν. Πφφφφ!
    Ανοικοκύρευτες. Όχι σαν κι εμάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ανδρέας Π. Φάληρο

    Με ένα κλαρκ μεταφέρει κάποιος επιτυχώς παλέτες. Για περισσότερες πληροφορίες στον mitsopd!

    @olga pieridi

    Μπαααα, μη σου πω είναι και πιο κοντή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι άλλο καλιαρντό, 'μούτζα', πολύ προχό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλέ τι τις πέρασες; Τίποτα τυχαίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όσο πάνε και χειροτερεύουνε αυτές οι ξινές. Θεός να μας φυλάει μη πέσουμε στο στόμα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλέ τι βαθιά νερά είναι αυτά, τι καθαρά, τι ψάρια; Τι ωραία καλοκαιρινα είναι αυτά!!! Άρχισες τα μπάνια; Άντε καλό καλοκαίρι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αστέρης Αντώνογλου24 Μαΐου, 2011 18:32

    Αυτό με τα πολλά ντουφέκια κάπου τόχω ξανακούσει ή όχι; Δεν ήτανε στο Σούλι;
    Μεγειά τα ψάρια!
    Γιατί δεν με συνδέει με το λογαριασμό μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Μαρίνα Ζέας

    Εντελώς ξινές όμως!
    Είδες με έπιασαν οι ζέστες...

    @Αστέρης Αντώνογλου

    Και ο βαρύς αχός επίσης!
    Ευχαριστώ!
    Το ίδιο πρόβλημα το έχουν κι άλλοι όπως με ενημερώνει το Reuters!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @the elf at bay

    Αααααααααααα, ευχαριστώ!
    Κάνε μια βουτιά στα βαθειά νερά! Ντιπ μπλου σι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Την σταση δεν την καταλαβα...μασχαλες...τα τακουνια κοιτανε ταβανι...Δεν βαζεις τον καλλιτεχνη να το ζωγραφισει...?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @NET MAN

    Ναι, ναι έχεις δίκιο, πολύ καλή ιδέα! Μόλις επικοινωνήσω θα του το πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @zouzou

    Έχω ορισμό της Βιργινίας:
    βιργινία, η παρθενιά ίσως από το αγγλικό virgin=παρθένος, με επίδραση του ονόματος Βιργινία. Το κορίτσι λέγεται βιρτζίνω. Άρα ως εκ τούτου καταλαβαίνουμε ότι η συγκεκριμένη Βιργινία του φωτορομάντζου μάλλον είναι άντρας!
    Άντε στην έλυσα την απορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ε ρε κάτι μακροβούτια που θα κάνουμε μέσα σε αυτά τα νερά!!!σάμερ τάιμ!!!!!!!!!!!!!!θα πίνω τον γνωστό και μη εξαιρετέο καπετάνιο και θα σε διαβάζω!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @christina

    Μα δεν είναι αυτό το χρώμα του νερού ίδιο με εκείνο στην Πλάκα στο Λεωνίδιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εμένα πάλι μου θυμίζει τα νερά του κορραλιογενή ύφαλου εις τας αυστραλίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @christina

    Μμμμμμ, η κοσμογυρισμένη... Μην πω καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. προς ολο το αγαπητό ακροατήριο ένα μεγαλο ευχαριστώ για την ανταπόκριση που δίνεται. Η Βιργινία είναι αντρας, ναι κρίμα το ξέρω, το κλαρκ ειναι ανυψωτικο μηχάνημα αρα βοηθάει, το τελάρο επίσης σε ανεβάζει οταν πρέπει προς τη σωστη κατεύθυνση...και οσο για τη στάση αυτή που περιγράφεται αφήστε τον ποιητή να δημιουργεί, οχι ολα στο βωμό του ορθολογισμού,τέλος πάντων, και ιδιαίτερα στη μαρίνα ζέας να μή φοβάται, οι ξινές δεν προδίδουν φιλίες και όρκους ,που δεν παίρνουν αλλα λέμε...

    τα λέμε next week!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.