Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011

MEMPHIS NEWS


mitsopd

20 σχόλια:

  1. @christina

    Ευχαριστώ αντ' αυτού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωπα νάτο και το καλιαρντό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να συμπληρώσω: Σωστή κουβέντα. Και πουτάνα και τσατσά δεν γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Μαρίνα Ζέας

    Ε, δεν βαρύνεσθε, το μπουάβουμε ολίγον το καλιαρντό με τον mitsopd. Όσο για την τσατσά και την πουτάνα, τι να σας πω καλέ κυρία, δεν ξεύρω, γιατί το τιμάω το στεφάνι μου εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάλι έχω άγνωστη λέξη...
    Μονολατσολίθαρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @the elf at bay

    Πολύ χαίρομαι γιατί κι εμένα μου αρέσει.
    Ευχαριστώ αντ΄αυτού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @nefelokokkugia

    Και γιατί είμαι εγώ εδώ; Για τις άγνωστές σου λέξεις!
    Λατσολίθαρο=διαμάντι (στα καλιαρντά)
    και ως εκ τούτου με τη λέξη μονολατσολίθαρο εννοεί το μονόπετρο.
    Φιλάκια στα μαγουλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @nefelokokkugia

    Τα καλιαρντά έχουν πολλή πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ "κατίνες" αυτές οι δύο βρε παιδί μου. Επίσης πολύ καυστικό και το σχόλιο. Αγαπημένη μεταβιβάστε τα σέβη μου στον κύριο mitsopd.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο δίκιο έχεις φίλε μου για όλα τα φιλόδοξα και ιδιοτελή καθάρματα που οργιάζουν, ρουσφετολογούν, επιδιώκουν αξιώματα, θέσεις και πηγές πλουτισμού.
    Εμείς τι κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ ωραίο ρε παιδια
    μου θυμίζει την βαβέλ και έχει ένα ειρωνικό χιουμορ που σκοτώνει όλο αυτό το δημιουργημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω χάσει πάσα ιδέα για σένα. Μα να δίνεις βήμα σ' αυτές τις κουτσομπόλες; Χάλια, χάλια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Γιώργος Βλαστός

    Ναι, που μόνο κάποιες φορές και οι "κατίνες" έχουν ποιότητα! Φυσικά θα τα μεταβιβάσω τα σέβη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ξένος

    Συντηρούμε την κατάσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ΑΝΤΡΕΑΣ ΤΣΙΑΚΟΣ

    Θα μεταφέρω το σχόλιό σου στον δημιουργό για την περίπτωση που δεν περάσει να το δει. Εν τω μεταξύ ευχαριστώ αντ' αυτού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @dmpoumpa

    Τι λες παιδί μου να τις φιμώσω και μετά να μου λένε ότι λογοκρίνω τον κόσμο;
    Δημοκρατία έχουμε!
    Δημοκρατία έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άβελε κόρη μου! Τα μπενάβεις βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Heliotypon

    Και τα μπενάβω καί τα τζινάβω!
    (πήρα και το ανάλογο ξινό ύφος για να το γράψω αυτό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας,
τα σχολιανά σας
ή ακόμα και να ξεκατινιαζόσαστε άφοβα…

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.